مجله شیائومی

بررسی آیفون تصویری زنگ دار شیائومی با سنسور تشخیص حرکت

آیفون تصویری شیائومی

 

اختراع فناوری زنگ در ، انقلابی در امنیت خانه های ما ایجاد کرده است. این فناوری جدید که شامل سنجش فیلم و حرکت است ، امنیت بیشتری را در بسیاری از خانه ها ایجاد کرده است. اکنون می توانید از طریق آیفون تصویری شیائومی به راحتی در خانه خود بنشینید و بدانید چه کسی در شما را می زند.

 

Doorbell Video Xiaomi با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 1

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 2

 

به لطف آیفون تصویری شیائومی ، اکنون خانه های ما می توانند ایمن تر باشند. این قطعه از فناوری به شما می گوید چه کسی در خانه شما را می زندو از خانه شما محافظت می کند. این دستگاه همچنین اطمینان حاصل می کند زمانی که در خانه نیستید ، هیچ کس سعی در ورود به خانه شما را ندارد.

 

اهمیت آیفون تصویری شیائومی

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 3

 

با افزایش میزان جرم و جنایت در مناطق مسکونی ، محافظت از درب های ما مهم است. تهیه یک نگهبان یا سگ امنیتی قابل اعتماد است اما گران است. با این حال ، آیفون تصویری شیائومی بسیار ارزان تر است. این یک زنگ در هوشمند با یک دوربین است که هر زمان کسی بخواهد وارد اموال شما شود تصاویر یا فیلم ها را می گیرد و برای شما ارسال می کند. مارک های بسیاری وجود دارد که زنگ در هوشمند برای استفاده چند منظوره ایجاد می کنند اما شیائومی محبوب ترین است.  

 

ویژگی های اصلی آیفون تصویری شیائومی

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 4

 

سنسورها: سنسور حرکت ، تشخیص ضربه ، دکمه فشار ، فناوری ضد دستکاری

مصرف برق: 100-240v ، 50 / 60Hz

Night Vision: بله (مادون قرمز)

تشخیص خودکار: بله

ذخیره سازی ابر: بله (رایگان)

شناسه چهره: بله

وضوح تصویر: 720P HD

حداکثر کاربران متصل: 4

اتصالWi-Fi ( 433MG RF ) :Wi-Fi

لنز: زاویه دید 105 درجه

حداکثر دمای کار: 45 درجه سانتیگراد

سیستم عامل: iOS 9.0+ ، Android 4.4+

برنامه MiHome

 

چهره یاب و شناسه

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 5

 

شیائومی از یکی از بهترین فناوری های تشخیص چهره AI (هوش مصنوعی) برای زنگ درهای هوشمند بهره می برد. به شما امکان می دهد افراد خاصی را که به درب منزل شما می آیند برچسب گذاری کنید. هنگامی که شخصی را برچسب گذاری کنید، آیفون تصویری شیائومی به طور خودکار وی را شناسایی کرده و شناسایی می کند. سپس جزئیاتی را که مثلاً با آن برچسب گذاری شده اند تولید می کند. نام، جنسیت این امر شناسایی آسان و دقیق را تسهیل می کند.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 6

 

ردیاب خودکار و حرکت آیفون تصویری شیائومی

آیفون تصویری شیائومی به سنسور تشخیص حرکت داخلی با عملکرد فیلم حرکتی مجهز شده است. این امر به تشخیص حرکاتی که در نزدیکی دستگاه رخ می دهد کمک می کند. اگر آیفون تصویری هر شخصی را در فاصله 3 متری تشخیص دهد ، فیلم می گیرد و بلافاصله از طریق پیام تلفنی به شما اطلاع می دهد. این اطمینان میدهد که هیچ کس به طور مخفیانه به دستگاه نگاه می کند. همچنین به شما سر می دهد که شخصی در حال آمدن است.

 

مصرف برق آیفون تصویری شیائومی

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 7

 

آیفون تصویری شیائومی انرژی بسیار کمی مصرف می کند. این امر آن را بسیار اقتصادی و سازگار با محیط زیست می کند. این انرژی از طریق برق اصلی (100-240 ولت) یا 5 قطعه باتری دو قلوی AA تأمین می شود. سازنده باتری های موجود در جعبه دستگاه را بسته بندی می کند. زنگ درب ویدئویی شیائومی به گونه ای طراحی شده است که با شروع یک اقدام ، از طریق پیام به شما اطلاع می دهد. سپس بلافاصله به حالت کم مصرف از سر می گیرد. این کار انرژی بسیار کمی مصرف میکند و باعث صرفه جویی در انرژی می شود. این دستگاه همچنین میتواند 6 ماه زمان آماده به کار را تحمل کند. 

 

Doorbell Video Xiaomi با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 8

 

فضای ذخیره سازی ابر ، از فضای ذخیره سازی ایمن و کارآمد لذت ببرید

فیلم های ضبط شده توسط زنگ درب ویدئویی شیائومی در Cloud ذخیره می شوند. شیائومی فضای ذخیره سازی ابری رایگان را به دارندگان زنگ در فیلم خود ارائه می دهد. به جای استفاده از دستگاه های ذخیره سازی خانگی مانند درایو فلش یا رایانه های شخصی که میتوانند سرقت یا دستکاری شوند ، می توانید آنها را در cloud بارگذاری کنید. از آنجا میتوان از هر کجا و هر زمان به آنها دسترسی داشت.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 9

 

پذیرش درب

آیفون تصویری شیائومی می تواند از درب ورودی از راه دور و همچنین با صدای بلند پشتیبانی کند. در یک زمان خاص با 4 گیرنده متصل می شود. همچنین امکان انتقال فاصله بیش از 50 متر در فضای باز را فراهم می کند. هر زمان کسی درب را بکشد زنگ درب احساس می شود و سپس به طور خودکار زنگ می خورد.

اکنون که کمی درباره زنگ درب ویدئویی شیائومی اطلاعات دارید ، بیایید به مزایا و معایب آن بپردازیم

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 10

 

آیاآیفون تصویری شیائومی ارزش آن را دارد؟

با ویژگی های خودکار ، آیفون تصویری شیائومی قابل اعتمادترین ایفون تصویری های موجود در بازار است. ضمن نظارت بر محیط اطراف ، شما را در خانه امن نگه می دارد. برای شما بسیار مفید خواهد بود مخصوصاً اگر محله شما یک سری سرقت داشته باشد. همچنین اگر همیشه در اطراف نظارت بر اتفاقات نباشید ممکن است مفید باشد. 

به عنوان مثال ، اگر اخیراً به مقصدی دور پرواز کرده اید و شخصی برای مراقبت ازخانه وجود ندارد. این دستگاه بسیار مفید است.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 11

 

مثبت ها

آیفون تصویری شیائومی می تواند اتفاقات زنده را مقابل دوربین خود ضبط کند. به عنوان مثال ، اگر شخصی از حال رفت و شما نمی دانید چه کسی است. این دستگاه برای آشکار کردن هویت وی از یک فیلم استفاده می کند.

 

درب زنگ ویدیویی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 12

 

امنیت فوق العاده آیفون تصویری شیائومی ویژگی های محافظت از خود را دارد. در صورتی که کسی بخواهد در دستگاه دستکاری کند ، این امر باعث ایجاد زنگ خطر می شود. به عنوان مثال ، اگر سعی کنید آن را خاموش کنید ، دستگاه زنگ هشدار را ایجاد کرده و به مالک اطلاع می دهد.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 13

 

ویژگی های خودکار آیفون تصویری شیائومی دارای چندین ویژگی خودکار است که امنیت را به خانه / دارایی شما اضافه می کند. با ترکیب هوش مصنوعی با حس سنجش حرکت ، دستگاه می تواند امنیت بیشتری به خانه شما بیفزاید. به عنوان مثال ، اگر کسی در را بزند ، زنگ خانه به صدا در می آید. همچنین ، به تعمیر و نگهداری بسیار کمی نیاز دارد.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 14

 

آسان راه اندازی این دستگاه بسیار آسان است به راه اندازی. می توانید آن را به دیوار محکم کنید. یا می توانید آن را به دیوار بچسبانید. زنگ درب ویدئویی شیائومی دارای یک سیم 3M است که می توانید از آن برای چسباندن به دیوار استفاده کنید.

مصرف برق کم – دستگاه مصرف برق بسیار کمی دارد. بیشتر اوقات دستگاه در حالت صرفه جویی در مصرف برق است که مصرف برق بسیار کمی است. در صورت قطعی برق ، تامین کننده 2 باتری دو برابر AA تهیه کرده است که می توانند دستگاه را تأمین کنند. این امر ایمنی خانه شما را در هر زمان تضمین می کند.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 15

 

منفی ها

وضوح 720 P ممکن است به خصوص در شرایط بد آب و هوایی به اندازه کافی واضح نباشد. به عنوان مثال ، اگر آب و هوای مه آلود وجود داشته باشد ، دستگاه نمی تواند افرادی را که برچسب گذاری کرده اید شناسایی کند.

 

دربل ویدیوی شیائومی با دوربین آخرین قیمت ها و بررسی تصویر 16

 

خلاصه

تضمین امنیت خانه بسیار حیاتی است. خانه مکانی برای شما و عزیزانتان است. این مکانی برای ذخیره اشیا با ارزش شماست و برای انجام آن باید از آن محافظت کنید.ایفون تصویری های بسیاری وجود دارند اما زنگ آیفون تصویری شیائومی معتبرترین مارک در بازار است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *