مجله شیائومی

دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی با قیمت 89 یوان

آبمیوه گیری شیائومی

امروز می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی بپردازیم. تهویه مطبوع تنها چیزی نیست که در تابستان ما را خوشحال می کند ، و یک لیوان آب یخ چطور؟ هنگامی که به پیاده روی می روید ، یا زمانی که مدت طولانی از خانه بیرون هستید ، بهترین نوشیدنی چیست؟ بله ، آب یخ زده

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی برای تصویر 89 یوان 1

 

شیائومی آبمیوه گیری قابل حمل جدیدی را برای دوستداران آب میوه به بازار عرضه کرده است.اگر به فکر داشتن مشاغل شخصی خود هستید، باید بدانید که دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی انتخاب کاملی است. این ایده بسیار خوبی برای کسانی است که در فکر داشتن آبمیوه فروشی هستند.

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی برای تصویر 89 یوان 2

 

آبمیوه گیری قابل حمل جدید شیائومی جمع و جور است، کوچک و سبک است. می توانید آن را به راحتی حمل کنید و به هر کجا که می خواهید ببرید. از نظر طراحی ساده، مینیمالیستی است. به عنوان بخش عمده ای از محصولات شیائومی به رنگ سفید در می آید. آبمیوه گیری قابل حمل دارای یک میزبان، فنجان 350 میلی لیتر برای پر کردن مواد غذایی است

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی برای تصویر 89 یوان 3

 

مشخصات دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی

دکمه سوئیچ در قسمت جلوی پایه قرار دارد، فقط دو بار آن را فشار دهید و یک بار دیگر فشار دهید تا متوقف شود.

دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی دارای یک باتری داخلی 2000 میلی آمپر ساعت است. به راحتی می توان آن را شارژ کرد. به عنوان مثال، می توانید در صورت استفاده از کابل Micro USB در عرض 2 ساعت آن را شارژ کنید. این امر باعث می شود 15 بار آب میوه تهیه کنید.

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی برای تصویر 89 یوان 4

 

همچنین دارای تیغه 4 برگ است و با موتور سریع کار می کند. از دستگاه قابل حمل می توان برای تهیه آب میوه تازه، آب خالص، میلک شیک، چای و انواع مختلف قهوه استفاده کرد.

 

آبمیوه گیری شیائومی

 

به هر حال، آبمیوه گیری شیائومی به اندازه کافی برای یک آب ساز کارایی دارد. به عنوان مثال، فنجان را می بندید و باز می ماند، یک پیام هشدار ویژه دریافت خواهید کرد. حتی اگر دکمه سوئیچ را فشار دهید، تا زمانی که جام را محکم نکنید، کار نمی کند.

 

آبمیوه گیری شیائومی

 

یک فنجان آب در 40 ثانیه آماده می شود. با این حال ، 10 ثانیه برای داشتن یک آب میوه عالی کافی است. بنابراین اگر فنجان را تا آخر پر نکنید.

اکیداً توصیه می شود میوه ها را قبل از افزودن به آبمیوه گیری قابل حمل، ورقه ورقه کنید. این به دلیل نداشتن پایه بزرگ است. به علاوه شما تغییراتی در حذف دانه ها خواهید داشت.

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی با قیمت 89 یوان تصویر 7

 

یک نکته مهم این است که مکعب های یخ بزرگ اضافه نکنید. زیرا می توانند به فنجان آسیب برسانند.

در پایان، فقط باید فنجان را با آب پر کنید و دکمه سوئیچ را دو بار فشار دهید.

 

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی با قیمت 89 یوان تصویر 8

 

بنابراین ما تقریباً در مورد تمام ویژگی های دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی بحث کردیم. و در مورد قیمت چطور؟ خوب، باید به شما اطلاع داده شود که شیائومی سرمایه گذاری جمعی را در Xiaomi Mall و Xiaomi Home از 31 ژوئیه آغاز کرده است. قیمت سرمایه گذاری جمعی 89 یوان است، در حالی که قیمت رسمی 99 یوان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *