مجله شیائومی

نقد و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G اکنون رسمی است.برند فرعی شیائومی Poco روی صحنه آمد تا پرچمدار 5G مورد انتظار خود را از 12 مه ارائه دهد.با این حال،این گوشی به عنوان نسخه جدید Redmi K30 Pro نامگذاری شده است که در ماه مارس معرفی شد.

شیائومی همیشه در تلاش است که نیازهای مدرن مشتری را برآورده کند.دوران 5G بیش از هر زمان دیگری احساس می شود،چه عملکرد روان تر سیستم،سرعت اینترنت بیشتر،چه ماندگاری طولانی مدت باتری،ذخیره سازی و موارد دیگر همه این عوامل باعث می شود که سازنده تجهیزات کاملی را برای خدمت رسانی به کاربران در هر بخش فعال سازد.

بر همین اساس آخرین پرچمدار 5G سازگار با خواسته های عصر مدرن است.این شامل همه چیز برای همه کاربران است تا خواسته های خاص خود را به سبک مد روز تسکین دهند.دوربین پاپ آپ موتوری برای هدایت سلفی ها و گفتگوی چهره وجود دارد و 4 دوربین در پشت،یک عکاس حرفه ای را نشان می دهد.

 

نقد و بررسی گوشی های هوشمند Xiaomi Poco F2 Pro 5G: جدیدترین پرچمدار ارزش پول شما با کیفیت های عالی کلاس 1 تصویر 1

 

سیستم عامل اندروید 10 علاوه بر MIUI 11 کاربران مشتاق را مجذوب خود می کند.علاوه بر این،جدیدترین Snapdragon 865 SoC و سیستم خنک کننده داخلی پیشرفته را تأیید می کند تا در هنگام  بازی و سایر ابزارهای سنگین،رونق را به ارمغان بیاورد.دوستداران عکاسی عکس های قدرتمندی را در قالب ماژول چهار دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهند داشت.

 

طراحی و ساخت

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G به زیبایی ساخته شده است تا از طریق آلیاژ آلومینیوم و شیشه،چشم انداز مطلوبی ایجاد کند.بدنه باریک و قابل حمل با داشتن یک رویکرد براق در تمام قسمت های مختلف،ظاهر خیره کننده ای را ارائه می دهد.

قسمت جلویی تمام صفحه سطح وسیع تری به گیمرها و تماشاگران فیلم می دهد.حاشیه های بسیار باریکی در اطراف لبه ها وجود دارد که یک قفل بازشو در بالا دارد.

در قسمت پشت موبایل نیز صفحه فوق العاده زیبایی دارد که سه مورد برجسته را به تصویر می کشد:ماژول چهار بادامک،چراغ قوه و نشان تجاری.

همه اینها به ترتیب عمودی در وسط قرار گرفته اند. دوربین سیاه رنگ به صورت دایره ای شکل دارای 4 لنز است،همچنین چراغ قوه درست در زیر آن قرار گرفته است. در هر دو طرف موبایل،پوکو از لایه CGG 5 استفاده کرده است.

شما چهار انتخاب رنگ خواهید داشت:سفید فانتوم،خاکستری سایبری،آبی نئونی و بنفش برق؛همچنین وزن آن 219 گرم و ابعاد 163.3×75.4.4×8.9 میلی متر است.

 

نقد و بررسی گوشی های هوشمند Xiaomi Poco F2 Pro 5G: جدیدترین پرچمدار ارزش پول شما با کیفیت عالی کلاس تصویر 2

 

نمایش دادن

صفحه نمایش همیشه نقش مهمی دارد،مخصوصاً در یک گوشی موبایل این عنصر برجسته کاملاً بر تصمیم خرید تأثیر می گذارد.گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G با وجود چندین پارامتر نمایشگر پیشرفته در بسته،خوش شانس به نظر می رسد.

این صفحه دارای صفحه لمسی 6.67 “Full HD Super AMOLED مورب با کیفیت هایی مانند HDR10 +،تراکم 395 پیکسل PPI،وضوح 2400x1080p و نسبت ابعاد 20:9 است.شما همچنین از روشنایی 500 نیت عکس خواهید گرفت تا از نوردید مستقیم و آفتاب از دید واضح لذت ببرید.

 

سیستم عامل و پردازنده

در بخش نرم افزاری وابسته به آخرین ورژن اندروید 10 که MIUI11 در بالاترین موقعیت قرار میدهد.سیستم عامل این گوشی،بهترین و بهینه ترین تجربه کاربری و ناوبری اسانتر میان اپلیکشن های مختلف ارائه می دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G جدیدترین Qualcomm Snapdragon 865 SoC را بر اساس فناوری پردازش 7nm+ نصب می کند.چیپست هشت هسته ای در هنگام همکاری با تراشه Adreno 650 در محفظه گرافیکی،عملکرد یکپارچه را تضمین می کند.

 

بررسی گوشی های هوشمند Xiaomi Poco F2 Pro 5G: جدیدترین پرچمدار ارزش پول شما با کیفیت عالی کلاس تصویر 3

 

دوربین

بدون شک،ما می توانیم Poco F2 Pro 5G را به عنوان یک تلفن هوشمند با دوربین دارای لنزهای با مشخصات بالا که گفته شد معرفی کنیم.در مجموع دارای  5 دوربین است تا به شما امکان ایجاد یک احساس حرفه ای را بدهد.

در پشت این گوشی چهار دوربین با دوربین SONY IMX686 64MP f / 1.9 در نقش اصلی استفاده می کند.علاوه بر این،از یک ماکرو تله 5MP f / 2.2،یک لنز اولتراوید 13MP f / 2.4 123 درجه و یک سنسور عمق 2MP f / 2.4 برخوردار است. در کنار این،یک چراغ قوه LED دوگانه،پانوراما و بسیاری از پارامترهای مفید دیگر نیز وجود دارد.

Poco برای عکس های سلفی،لنزهای با پهنای 20MP f / 2.2 را استفاده کرده است.

 

بررسی گوشی های هوشمند Xiaomi Poco F2 Pro 5G: جدیدترین پرچمدار ارزش پول شما با کیفیت عالی کلاس تصویر 4

 

ذخیره سازی

از نظر حافظه،خریداران با توجه به نیاز و بودجه خود گزینه های دوگانه ای برای انتخاب دارند.

Poco F2 Pro 5Gدر نسخه های 6 گیگابایت/128 گیگابایت و 8 گیگابایت/256 گیگابایت منتشر شده است.هر دو اسلات رم 6 و 8 گیگابایتی به ترتیب از فرمت های LDRR4X و LDRR5 پیروی می کنند.متأسفانه،از حافظه اضافی یا خارجی پشتیبانی نمیکند.

 

باتری

مدار تغذیه گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F2 Pro 5G محکم است.باتری غیرقابل جابجایی Li-Po 4700 میلی آمپری برای تأمین نیازهای برق دستگاه قدرتمند است.این دستگاه از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می کند که نوید می دهد مارک 100ttery را فقط در 63 دقیقه بدست آورید.همچنین فناوری های USB Power Delivery 3.0 و Quick Charge 4+ را پیکربندی می کند.

 

مشخصات اضافی

برخی دیگر از ویژگی ها شامل بلوتوث 5.1،دو باندWIFI،WIFI-Direct،Hotspot،GPS،GLONASS،OTG، Type-C،رادیو FM،NFC،پورت مادون قرمز،اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش،پشتیبانی از سیم کارت دوگانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *