مجله شیائومی

معرفی جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Viomi V3 Smart

پیش از معرفی جاروبرقی هوشمند شیائومی باید بگوییم که شرکت شیائومی توانسته است اکوسیستم فوق العاده ای از سخت افزار،نرم افزار و خدمات اینترنتی را در خدمت مشتریان خود بگذارد.اکوسیستم Mi در حال حاضر از فناوری پوشیدنی،تلفن های هوشمند،محصولات خانگی و سایر لوازم جانبی ضروری نیز تشکیل شده است.

 

جاروبرقی هوشمند شیائومی

 

امکانات

یکی از ویژگی های قابل توجهی که این جاروبرقی هوشمند شیائومی دارد این است.که میتواند سلامت را در کنار مزایای جارو کشیدن علمی ترکیب کند. جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Viomi V3 Smart می تواند با اسکنر LDS Lidar با تمرکز لیزر،تمام اتاق شما را به سرعت اسکن کند.این به جاروبرقی کمک می کند تا از محیط پیرامون خود نقشه ای کامل و دقیق داشته باشد و هنگام تمیز کردن دستگاه به حداکثر بهره وری خود برسد.

جاروبرقی هوشمند شیائومی می تواند ظرفیت باتری خود را به همراه قدرت مکش خود ارتقا دهد تا جارو کردن مناطق بزرگتر خانه شما دیگر مسئله ای نباشد.این فرآیند می تواند فقط با یک بار انجام کامل انجام شود.این سیستم با یک سیستم کشنده ویروس همراه است.

جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Viomi V3 Smart دارای باتری عظیم 4900 میلی آمپری به همراه قدرت مکش 2600 پاسکال دارد.

دستگاه دارای سه حالت مختلف برای انتخاب است.عملکرد پاک کردن را می توان با ظرفیت مخزن آب بزرگتر از 550 میلی لیتر انجام داد. ظرفیت جعبه گرد و غبار نیز 550 میلی لیتر است.این سیستم می تواند تا پنج نقشه مختلف را پشتیبانی کند.و میتواند تا هفت روز آینده برنامه ریزی شود.

جاروبرقی هوشمند شیائومی

دلایل انتخاب

هنگامی که برای اولین بار قصد خرید جارو برقی را دارید.یکی از اولین مواردی که دوست دارید به آن توجه کنید.توانایی کلی دستگاه در تمیز کردن خانه شما به طور موثر است.

جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Viomi V3 Smart دارای مخزن آب فراوان،جعبه گردوغبار برای نگهداری وعملکرد مناسب،وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد.

این دستگاه هنگام حرکت در خانه بسیار آگاه است.سنسور LDS Lidar که به هوش مصنوعی داخلی کمک میکند.تا نقشه دنیای واقعی کل فضای زندگی شما را ذخیره کند.با این کار اطمینان حاصل میکنید که دستگاه روی شکاف های کوچک کف سرنگون نمی شود.یا از پله ها پایین نمی رود.

لازم نیست که آن را اغلب با باتری عظیم 4900 میلی آمپر ساعتی شارژ کنید.جالب است بدانید دستگاه با گزینه های زمانبندی ارائه میشود که میتوانید تا هفت روز آینده را برای تمیز کردن خانه خود برنامه ریزی کنید. علاوه بر این،با پشتیبانی از حداکثر پنج نقشه،می توانید از دستگاه برای تمیز کردن بیش از یک طبقه استفاده کنید.

جاروبرقی هوشمند شیائومی مدل Viomi V3 Smart هنگام کار تنها 78 دسی بل صدا تولید می کند که مقابله با آن اصلاً چالش برانگیز نیست.

حداکثر زمان کار با باتری اضافه شده تا 6 ساعت است.و درمدت زمان شارژ کامل بین 3 تا 4 ساعت شارژطول می کشد.

 

جاروبرقی هوشمند شیائومی

 

مزایا جاروبرقی هوشمند شیائومی

● دستگاه دارای ساختاری محکم است که از پلاستیک ABS ساخته شده است.که در برابر آب و گرد و غبار بسیار سخت و مقاوم می کند.

● قدرت باتری و مکش عظیم که ظرفیت کلی باتری دستگاه 4900 میلی آمپر است.که می تواند تا شش ساعت کار همراه با فشار مکش 2600 پاسکال را فراهم کند.

● جاروبرقی هوشمند شیائومی میتواند خاک و گرد و غبار را جمع نموده وکف خانه شما را پاک کند،با یک واحد ذخیره سازی 500 میلی لیتر برای هر دو نوع گرد و غبار و آب همراه است.

● دارای سیستم ویروس کش است.با تقریباً 99 درصد میزان میکروب کشی،دیگر نگران حمله باکتری ها و ویروس ها به خانه خود نخواهید بود.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *