مجله شیائومی

بهترین محصولات هوشمند شیائومی در سال 2020

به عنوان یک طرفدار شیائومی،شما باید مشتاق باشید تا از لیست کامل محصولات هوشمند شیائومی که در سال 2010 راه اندازی شده است مطلع شوید. بنابراین،در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا به طور معمول استفاده کنید.در این مجله،ما بهترین محصولات هوشمند شیائومی را در سال 2020 مورد بررسی قرار خواهیم داد که باید در لیست مورد علاقه شما باشد.

قبل از خرید،می توانید محصولات هوشمند شیائومی را مرور کنید تا تصور واضحی درباره آن داشته باشید.

برای همه غیرممکن است که عرضه محصولات جدید را دنبال کرده و آنها را به خاطر بسپارند.مارک های مختلف با توسعه مکرر وارد می شوند تا یک لیست دست و پا گیر برای کاربران تهیه کنند.از این رو،انتخاب بهترین دستگاه برای خریداران همیشه یک کار آزار دهنده است.

ما سعی کرده ایم موارد را به طور سیستماتیک برای شما مرتب کنیم تا راه برای شما هموار شود. این راهنمای خرید متن برای شما است تا اطلاعات مربوط به محصولات هوشمند شیائومی را که در سال 2020 به بازار عرضه شده است ، منتقل کنید.

اگرچه چین شاهد تأثیر شدید شیوع ویروس کرونا در COVID-19 است،این شرکت همچنان محصولات خود را از طریق رسانه های آنلاین عرضه می کند. بنابراین،قبل از ایجاد تردید بیشتر،بیایید لیست دقیق بهترین محصولات هوشمند شیائومی در سال 2020 را مرور کنیم.

 

ماسک صورت هوا Xiaomi Mijia Purely KN95

با توجه به وضعیت موجود کرونا بیایید لیست را بامهمترین دستگاه شروع کنیم. در میان هجوم COVID-19،شیائومی تلاش زیادی کرده است تا با استفاده از چرخ دنده های محافظتی نوآورانه از فن خود محافظت کند.

همانطور که نهادهای بهداشت توصیه کرده اند،ماسک صورت و دستکش دستی از تجهیزات اصلی برای مقاومت در برابر ویروس هستند. به همین ترتیب،شیائومی با معرفی بسیاری از ماسک های صورت،دستکش های ضدعفونی کننده و سایر ابزارهای بالینی،انرژی و منابع خود را برای تأمین نیازهای کاربران به کار می گیرد.

ماسک صورت ضد آلودگی شیائومی مدل Mijia KN95 جدید دارای ساختاری سه بعدی است. این فناوری از فیلتر الکتریکی فیبر نانو برای دستیابی به حداکثر کارایی فیلتراسیون PM2.5 پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ترکیبی از فیلتر هوا قابل شارژ و قابل جدا شدن است که سه حالت قابل تنظیم را ارائه می دهد. دارای یک فن نازک با پله های سه سرعته است که با یک دکمه تنظیم می شود. مواد غذایی درجه PP + PC ماسک را برای پوشیدن راحت و ایمن می کند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

جارو و رباتیک Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop-P

شیائومی جارو و رباتیک هوشمند مدل Mi Robot Vacuum Mop-P را از 17 آوریل در هند راه اندازی کرد.علاوه بر این ، Robot Vacuum Mop-P 12 سنسور با دقت بالا را می گیرد تا عملکردی با کیفیت داشته باشد. موتور بدون برس قدرت مکش 2100PA را فراهم می کند. شیائومی همچنین ادعا می کند دستگاه می تواند مناطق را در محدوده 8 متر از طریق الگوریتم های LDS و SLAM اسکن کند.

چشم انداز جالب دیگر پشتیبانی از Mi Home App است.این امکان را برای شما فراهم می کند تا به مشخصات مانند کنترل از راه دور،تمیز کردن برنامه ریزی شده،تمیز کردن در زمان واقعی و برخی از ابزارهای مفید دیگر دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این،می توانید دیوارهای مجازی ایجاد کنید تا از ورود ربات به مناطق محدود خودداری کنید.

برای تأمین انرژی،جاروبرقی هوشمند باتری 3200 میلی آمپر ساعتی را پوشش می دهد تا با یک بار شارژ 60 تا 130 دقیقه کار کند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

مسواک الکتریکی Xiaomi Mi T300

در بخش مراقبت از دندان،شیائومی یک دستگاه شایسته برای کاربران دارد که با نام Xiaomi Mi Electric Toothbrush T300 شناخته می شود تا ویژگی های متنوعی را ارائه دهد.

شیائومی پس از اینکه طرفداران خود را در حدس زدن دستگاه آینده قرار داد،سرانجام در فوریه سال جاری این محصول را رونمایی کرد.محصول جدید (برای خریداران هندی طراحی شده است) مشخصات کمی متفاوت از نسخه جهانی را دارد. فاقد قابلیت اتصال به برنامه و فناوری های بهداشت دهان،دندان و غیره است.

مسواک برقی جدید دارای گواهینامه IPX7 است. همراه با موهای DuPont Tynex StaClean برای از بین بردن بقایا و پلاک از بین دندان ها است. این دستگاه یک موتور صوتی جذب مغناطیسی را با یک دور موتور 31000 دور در دقیقه برای تمیز کردن موثر ادغام می کند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

پهباد Xiaomi FIMI X8 SE Drone 2020 Edition

تولید کننده فن آوری چینی همچنین به سرمایه گذاری کوادکوپتر هوشمند می پردازد.پهپاد شیائومی FIMI X8 SE آخرین آواتار امسال را با پیشرفت چشمگیر در بخشهای مختلف دریافت می کند.

پهپاد شیائومی با دوربین 4K HDR،طراحی تاشو و قابل حمل را ارائه می دهد تا در میان دستگاه های سبک باشد. در برابر نسخه 2018،این پهباد حداکثر 8 کیلومتر محدوده اتصال بی سیم و زمان پرواز 35 دقیقه را فراهم می کند.

این سنسور دارای 12MP f / 2.0 SONY CMOS با گیمبال مکانیکی 3 محوره برای زیرنویس های پایدار و HD است.علاوه بر چندین جلوه اضافی مانند Cine Shot ،حالت های ردیابی هوشمند،Panorama،Hyperlapse و سایر موارد،از فیلم ها و عکسهای HDR لذت خواهید برد.

این پهپاد یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری را درون خود ادغام می کند. پیشرانه ها با همکاری موتور قوی می توانند به حداکثر سرعت 18 میلی ثانیه در ثانیه برسند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

روتر Xiaomi Mi AIoT AX3600

حدود سه ماه پیش،سوپر مارک چینی فویل اتصال شبکه WIFI خود را با روتر کاملاً جدید Mi AIoT AX3600 به روز کرد. یکی از مشخصات گیج کننده معرفی فناوری WIFI 6 است. بدون شک این اولین روتر شیائومی است که از ماژول اتصال WIFI 6 پشتیبانی می کند.

روتر شیائومی AX3600 ادعا می کند سرعت 2976 مگابیت در ثانیه را ارائه می دهد و دارای پردازنده چهار هسته ای مجهز به کوالکام و همچنین یک پروتکل رمزگذاری جدید WPA3 را نصب می کند.استانداردهای MU-MIMO OFDMA اتصال کم تأخیر چند دستگاه همزمان را تضمین می کند.

علاوه بر این،روتر کاملاً جدید AIoT شش تقویت کننده سیگنال خارجی و آنتن های AIoT با عملکرد بالا را به دست می آورد. همچنین با محصولات هوشمند شیائومی جفت شدن با یک کلیک را فراهم می کند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

به ادامه معرفی محصولات هوشمند شیائومی بپردازید!

 

اسپیکر بلوتوث شیائومی Mi با شارژ بی سیم

این یکی دیگر از محصولات  منحصر به فرد و ابتکاری شیائومی است که در سال 2020 به بازار عرضه شده است.در کنار روتر Mi ، شیائومی بلندگوهای بلوتوث را نیز با عملکرد دوگانه معرفی کرد. همانطور که از نام آن مشخص است ، اسپیکر بلوتوث جدید شیائومی Mi می تواند به عنوان یک شارژر بی سیم به شما کمک کند.

برای توانمندسازی تلفن های سازگار با Qi ، این تجهیزات پروتکل شارژ بی سیم 30 وات را پیکربندی می کنند. علاوه بر این،از فناوری Mi Fast Link پشتیباتی می کند.بنابراین،کاربران از طریق NFC تلفن های هوشمند با مارک شیائومی ارتباط سریع برقرار می کنند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

گوشی هوشمند شیائومی Mi 10 5G

بیایید درباره اولین گوشی هوشمند در لیست بهترین محصولات هوشمند شیائومی که در سال 2020 به بازار عرضه شده بحث کنیم. پرچمداران سری Mi شیائومی در فوریه سال جاری در چین معرفی شدند که Mi 10 اولین سری پرچمدار است.

از نظر مشخصات فنی،Mi 10 5G سیستم عامل Android 10 را با پوسته سفارشی MIUI 11 نصب می کند. نمای جلویی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی Full HD + E3 AMOLED با نرخ تجدید 2340x1080p و 90Hz است.

علاوه بر این،این تلفن هوشمند از CPU Qualcomm Snapdragon 865 ، RAM 8 GB LPDDR5،نوع ذخیره سازی 128 گیگ و 256گیگ،باتری 4780 میلی آمپری برخوردار است.به یم دوربین غول پیکر 108 مگاپیکسلی به همراه لنز زاویه باز 13 مگاپیکسلی و دیافگرام 2MP f / 2.4 استفاده شده است. قسمت جلویی دارای سنسور 20 مگاپیکسلی برای سلفی است.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 9

در اقدامی دیگر،این شرکت چینی چند هفته پیش ردمی نوت 9 را معرفی کرد.این خواهر و برادر عادی Redmi Note 9 Pro ، Note 9 Pro Max و Note 9s است.

گوشی Redmi Note 9 دارای 6.53 ”FHD + IPS با رزولوشن 2340x1080p و محافظت از گوریل گلس 5 است.شامل پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G85 است. گزینه های ذخیره سازی 3 گیگابایت / 64 گیگابایت و 4 گیگابایت / 128 گیگابایت با قابلیت افزایش حافظه هستند.

اسلات نرم افزاری Redmi Note 9 آخرین Android 10 را با MIUI 11 اجرا می کند. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی،یک لنز با زاویه دید فوق العاده 8 مگاپیکسلی،یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2MP وجود دارد.دوربین سلفی دارای سنسور 13MP است.

برای غلبه بر نیاز به انرژی،این گوشی یک باتری 5020 میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات ترکیب می کند. علاوه بر این، دارای WIFI،بلوتوث،GPS،NFC،جک 3.5 میلی متری،اسکنر اثر انگشت و غیره است.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

گوشی هوشمند شیائومی Redmi Note 9 Pro Max

Note 9 Pro Max در مارس در هند در کنار نوت 9 پرو به بازار عرضه شد.

این دستگاه سه گزینه ذخیره سازی را فراهم می کند؛6 گیگابایت / 64 گیگابایت،6 گیگابایت / 128 گیگابایت،8 گیگابایت / 128 گیگابایت.این سیستم عامل اندروید 10 را با MIUI 11 و نمایشگر 6.67 ”FHD + با وضوح 2400x1080p و نسبت ابعاد 20:9 اجرا می کند.در داخل، Redmi Note 9 Pro Max برای تقویت عملکرد بازی،snapdragon 720G کوالکام را پیکربندی می کند.

علاوه بر این،یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی،یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی ، یک تیرانداز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک اسکنر عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد. سمت صفحه نمایش شامل یک اسکنر 32 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است.

شیائومی یک باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 33 وات اختصاص می دهد. علاوه بر این،نتیجه گیری WIFI،بلوتوث،GPS، جک 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت رو به پهلو دارد.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

ماشین لباسشویی و خشک کن اینترنتی شیائومی Mijia 1C

این شرکت با هدف به روزرسانی کالاهای خانگی،ماشین شستشو و خشک کن اینترنتی شیائومی Mijia 1C را در 1 آوریل راه اندازی کرد.ظاهراً نسخه جدیدی از ماشین لباسشویی و خشک کن نرم افزار اینترنت Mijia است.

جدیدترین تجهیزات از مواد ABS همراه با محلول انتقال نور با دیواره نازک ساخته شده است. ظرفیت ذخیره سازی مانند مدل قبلی 10 کیلوگرم است. همچنین پشتیبانی از دستیار صوتی XiaoAI را که در مدل قبلی وجود نداشت، می کند.

علاوه بر این،ماشین لباسشویی از طراحی جمع و جور با قطر درب 468 میلی متر برخوردار است. مدل جدید به طور مساوی قدرت چرخه 0.873 کیلووات ساعت را تأیید می کند.

در برخی دیگر،این دستگاه دارای موتور فرکانس متغیر BLDC با سرعت کم آبی 1400 دور در دقیقه،22 حالت شستشو،برنامه Mijia،فناوری خشک کردن هوای گرم و چند ماژول مفید دیگر است.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

به ادامه معرفی محصولات هوشمند شیائومی بپردازید!

 

اسکوتر برقی شیائومی Mijia 1S

در لیست بهترین محصولات هوشمند شیائومی 2020،مورد بعدی Xiaomi Mijia Electric Scooter 1S است.در ماه آوریل به عنوان یک وسیله قابل اعتماد برای رفت و آمد روزانه راه اندازی شد.

طبق مشخصات،دارای داشبورد بصری تعاملی جدیدی است. این موضوع را به یک مسئله خود مورب در روروک مخصوص بچه ها اطلاع می دهد. یک صفحه نمایش برای نشان دادن سرعت،وضعیت باتری،وضعیت رانندگی و سایر داده های مرتبط وجود دارد.علاوه بر این،از آلیاژ آلومینیوم و طراحی مینیمالیستیک ساخته شده که با وزن فقط 12.5 کیلوگرم حمل را آسان می کند.از موتور DC 3000 استفاده شده و حداکثر سرعت تا 25 کیلومتر در ساعت است.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

فن تاشو شیائومی EDON

فقط چند روز پیش،شیائومی یکی دیگر از فن های تاشو و سبک وزن خود را در این مجموعه قرار داد.این محصول در چین عرضه می شود اما هنوز از قیمت و در دسترس بودن آن اطلاعاتی نداده است.

فن شیائومی EDON در کنار فن بودن،به عنوان دستگاه تصفیه هوا و مرطوب کننده نیز کار می کند. می توانید آن را روی زمین یا سکو نصب کنید.بعلاوه ،دارای یک طرح شافت چرخشی مرحله به مرحله است.سر می تواند تا 120 درجه در دو طرف و 360 درجه به بالا و پایین بچرخد.

در پایین،یک دستگاه رطوبت ساز وجود دارد که با استفاده از فناوری فشار باد جریان متقاطع،آب ریز آزاد می کند.می توانید آن را به راحتی زیر مبل یا داخل کشوی تخت ذخیره کنید.همچنین مجهز به صفحه لمسی LED است که تمام عملیات را کنترل می کند.

 

محصولات هوشمند شیائومی

 

جاروبرقی شیائومی Roidmi X30 Pro

این یک جارو برقی بی سیم دستی است که در ماه آوریل و تحت سرمایه گذاری جمعی راه اندازی شده است. همراه با یک طراحی زیبا و صفحه نمایش OLED برای نمایش وضعیت تمیز کردن و غیره.این می تواند هم جارو کردن و هم پاک کردن را انجام دهد.

علاوه بر این،این دستگاه دارای سر برس حرفه ای از بین بردن گرد و غبار / کنه با سرعت 800 دور در دقیقه است. پاک کننده X30 Pro دارای قدرت مکش 26500pa قدرت 435W است.همچنین دارای یک باتری 2500 میلی آمپری است.

 

محصولات هوشمند شیائومی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *