مجله شیائومی

این اسپیکر بلوتوثی شیائومی کاربردی با ابعاد کوچک و قیمت مناسب است

اسپیکر شیائومی

در میان جدیدترین محصولات عرضه شده توسط شیائومی، اسپیکر قابل حمل Mi Portable شیائومی را می یابیم. که یک اسپیکر بلوتوثی کوچک با ابعاد ناچیز 52×52.7×27 و قیمت فوق العاده اقتصادی است.

این اسپیکر بلوتوث شیائومی در ارزان ترین گزینه از شیائومی به اولین فروش خود تبدیل شد. با ابعاد کاملا کوچک که استفاده از آن را به هر کجا ایده آل می کند.

از جمله ویژگی های این اسپیکر قابل حمل شیائومی، یک اسپیکر 2W است. اگرچه قدرت آن برای شما عادلانه به نظر می رسد، قادر به ایجاد صدای بسیار واضح است.

 

 

این اسپیکر بلوتوث عملی شیائومی به اندازه قیمت غیر قابل مقاومت آن کوچک است. اخبار Xiaomi A

 

اسپیکر قابل حمل Mi Portable شیائومی برای عملکرد خود از یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و قادر است تا 6 ساعت کار کند. برای بقیه، ما با یک بلندگوی هوشمند با بلوتوث 5.0، USB نوع C و تعامل کامل با MIUI روبرو هستیم.

 

 

این اسپیکر بلوتوث عملی شیائومی به اندازه قیمت غیر قابل مقاومت آن کوچک است. اخبار Xiaomi A

 

 

علاوه بر این، این بلندگو شامل XiaoAI، دستیار صوتی شیائومی است. که متأسفانه هنوز از زبان های دیگر مانند اسپانیایی یا انگلیسی پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگرچه یک بلندگوی هوشمند کاملاً جالبی است، اما از این نظر کاملاً محدود است.

 

 

این بلندگوی بلوتوث ارزان قیمت شیائومی را از کجا بخریم

در حال حاضر می توانیم این بلندگوی بلوتوث شیائومی را با قیمت حدود 9 یورو در AliExpress خریداری کنیم. یک گزینه بسیار جالب، حتی بیشتر اگر تقریباً 1500 واحد فروخته شده از طریق این فروشنده و تعداد زیادی امتیاز مثبت آن را در نظر بگیریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *