مجله شیائومی

جعبه گشایی اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro

اسپیکر شیائومی

بازار اسپیکرهای هوشمند به سرعت در حال رشد است. بنابراین شیائومی که قصد جدی در صنعت خانه های هوشمند دارد ، هیچ فرصتی را برای ارتقا خط اسپیکرهای هوشمند خود از دست نخواهد داد. به تازگی، آن را معرفی کرده است. اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro Pro 8. این یک اسپیکر تبلت یکپارچه 2 در 1 است که از یک صفحه نمایش 8 اینچی بهره می برد. همچنین، با یک اسپیکر مغناطیسی داخلی بور آهن نئودیمیم 50.8 میلی متر همراه است. قیمت رسمی 599 یوان (85 دلار) است.

 

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 1

 

صفحه نمایش اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro

 

صفحه نمایش لمسی اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro از صفحه نمایش 8 اینچی برخوردار است که زاویه دید آن 178 درجه است. همراه با یک فرآیند لمینیت کامل، و همانطور که گفته شد، از یک بلندگوی مغناطیسی داخلی بور آهن نئودیمیم 50.8 میلی متر استفاده می شود. جدا از این، یک واحد تقویت باس سه گانه وجود دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، با تنظیم حرفه ای DTS، ساختار باس را بهبود می بخشد.

 

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 2

 

ویژگی ها

 

این اسپیکر همچنین از محتوای یک کلمه درخواستی مانند iQiyi ، Youku ، B Station ، Douyin و … پشتیبانی می کند. این شرکت گفته است که سیستم عامل های ویدیویی بیشتری وجود دارد. که بعداً به لیست خواهند پیوست. جالب اینجاست که از اسپیکر لمسی Xiaoai Touchscreen Pro 8 می توان به عنوان قاب عکس نیز استفاده کرد. از هشدارهای موسیقی سفارشی و هشدارهای ویدئویی پشتیبانی می کند.

 

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 3

 

البته هدف اصلی این اسپیکر تبدیل شدن به مرکز کنترل خانه هوشمند شیائومی است. در این لیست، ما می توانیم حداکثر 54 دستگاه پلت فرم اینترنت اشیا را پیدا کنیم.

یکی از بهترین برنامه ها این است که می توان اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro را با زنگ در هوشمند نیز مرتبط کرد. وقتی مهمانان می آیند زنگ در را فشار می دهند ، صفحه بلندگو بیرون را در زمان واقعی نشان می دهد. همچنین می توانید حالت داخلی رابط صدا را انتخاب کنید.

 

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 4

 

اسپیکر صفحه نمایش لمسی شیائومی مدل Xiaoai 8 Pro علاوه بر برقراری تماس تصویری با برنامه بلندگوی Xiaoai، از تماس های ویدئویی با ساعت های تلفن کودکان Xiaomi TV و MiTu نیز پشتیبانی می کند.

این محصول قرار است در تاریخ 28 فوریه سال 2020 عرضه شود.

 

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 5

بلندگوی صفحه نمایش لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 6

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 7

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 8

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 9

بلندگوی صفحه لمسی شیائومی Xiaoai 8 Pro جعبه گشایی تصویر 10

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *