مجله شیائومی

بررسی روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 قدرتمند عالی

روتر شیائومی

امروز می خواهیم به بررسی روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 قدرتمند عالی بپردازیم.در حال حاضر در هر خانه ای ، ما روتر می بینیم زیرا امروزه هر کس به طور گسترده از اینترنت استفاده می کند. برای توزیع بهتر اینترنت در داخل کل خانه ، یک روتر یک گزینه عالی است. با این حال ، اگر روتر در سرعت خود به اندازه کافی قوی نباشد ، روند کار بسیار ساده است کاربر با مشکلات زیادی روبرو می شود و قادر به استفاده روان از این مشکل نیست.

این دستگاه یک دستگاه بی سیم است که یکی از کاربردهای بسیار مفید آن است. زیرا ما مجبور هستیم بعضی اوقات موقعیت این دستگاه را تغییر دهیم و در آن زمان، کاربر امکانات بهتری پیدا می کند. علاوه بر این، می بینیم که اکثر روترها 3 تا 4 آنتن دارند که به وسیله آن شبکه خود را حفظ می کند و غیره. اما این روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 دارای شش آنتن است و به راحتی می توان از آن نام برد.مطمئناً سرعت و همچنین عملکرد بهتر را ارائه می دهد.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود تصویر سرویس اینترنت 1

 

بررسی روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100

 

طرح

این دستگاه به دلیل شکل خوب و رنگ عالیش فوق العاده به نظر می رسد. روترهای زیادی در بازار وجود دارد که نه از نظر زیبایی ظاهری خوبی دارند و نه از لحاظ عملکرد بسیار فنی هستند. با این حال ، این روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 به شکل مستطیل است و برای این امر بسیار عالی به نظر می رسد. علاوه بر این، رنگ آن همچنین آن را به یک وسیله استاندارد و قابل ارائه تبدیل می کند.

این روتر همچنین دارای یک سیستم سوراخکاری است و برای این منظور، میزان اتلاف گرما را کنترل می کند. اکثر دستگاه ها این ویژگی را ندارند و برای این امر، در صورت بروز هرگونه مشکل در مورد گرما ، بیشتر دستگاه ها آسیب دیده اند.

علاوه بر این ، این دستگاه دارای شش آنتن قدرتمند است و این امر توزیع عالی اینترنت را به راحتی در بین تمام گزینه های اتصال تضمین می کند. علاوه بر این ، این روتر همچنین دارای یک نشانگر دیود (LED) و سوکت عقب است که بسیار قدرتمند است و حدود 4 گیگابایت است.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 2

گزینه های پورت چندگانه

برای دستیابی به خدمات بهتر و با سرعت بالاتر، چندین پورت روتر می تواند یک گزینه مفید باشد. این دستگاه دارای یک پورت شبکه گسترده (WAN) است که ظرفیت آن در حدود 1 گیگابایت است. به همراه یک پورت شبکه محلی (LAN) که حدود 3 گیگابایت است. برای این درگاه ها، کاربر خدمات عالی خواهد داشت و برای کاربر باند پهن می تواند با سرعت 100 مگابایت یا حتی سرعت بالاتر از این کار کند.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود تصویر خدمات اینترنت 3

 

واحد پردازش مرکزی روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100

CPU همیشه مهمترین قسمت دستگاه است زیرا قلب دستگاه نیز نامیده می شود. CPU Redmi AC2100 دو هسته ای و 4 رشته ای است و برای این منظور دسترسی سریع و روان به اینترنت را تضمین می کند. علاوه بر این، روترهای بسیاری وجود دارند که تسلط کافی در خدمات خود ندارند. و برای آنها، ما نمی توانیم تجربه خوبی در زمان استفاده از اینترنت داشته باشیم. با این حال، این روتر اتصال شگفت انگیز و مناسبی را برای کاربر تضمین می کند و امیدوارم که دیگر لازم نباشد با مشکل یا مشکل روبرو شوند.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 4

 

آنتن ها

معمولاً ما برای روتر عادت داریم که 3 یا 4 آنتن داشته باشیم، گاهی اوقات سرعت آنها در کل عملکردشان پایین می آید. اما برای این روتر 6 آنتن دارد و ظرفیت روتر حدود 5 دسی بل است. این نوع آنتن ها بسیار پیشرفته است و برای این منظور کاربر مسافت انتقال بیشتری را خواهد داشت. که راحتی بیشتری به آنها می دهد. علاوه بر این، این دستگاهی است که دارای تقویت کننده است و این تقویت کننده عملکرد بالایی دارد. که یک روش مناسب و عملکرد عالی را برای ارائه روان خدمات اینترنتی تضمین می کند.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 5

 

همزمان دو باند

دو باند همزمان این دستگاه می تواند 2.4G تا 5G باشد و برای این منظور؛ کاربر سرعت بالاتری خواهد داشت. که بیش از 2000 مگابیت در ثانیه است. بنابراین می توان گفت که در مورد سرعت اینترنت، کاربر نیازی به ترس در این مورد ندارد.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 6

 

اندازه حافظه

یک روتر با اندازه حافظه بزرگ می تواند گزینه ذخیره داده های بیشتری را فراهم کند. و می تواند به ترمینال های بیشتری متصل شود. اندازه حافظه روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 حدود 128 مگابایت است. و برای این منظور می توان آن را به 128 ترمینال مختلف متصل کرد که واقعاً قابل توجه هستند و همچنین کاربر مزایای بیشتری خواهد داشت.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 7

 

سیگنال تصحیح خطای هوشمند

این دستگاه دارای یک سیگنال هوشمند است که اتصال خطایی را دنبال می کند. و واقعاً صحیح و ضروری است. علاوه بر این، با استفاده از این، کاربر ایده های مربوط به سیگنال ضعیف را نیز به دست می آورد. و پس از دریافت اعلان، می تواند یک قدم بردارد. بنابراین، این ویژگی می تواند به کاربر در مورد سیگنال ضعیف یا مستعد خطا دقت کند. و کاربر می تواند از آن مراقبت کند.

و برای این منظور، والدین می توانند از مطالب یا فیلمهایی که برای کودک می تواند مضر باشد آگاه شوند. همانطور که می دانیم تعداد زیادی فیلم مبتذل آنلاین وجود دارد. که می تواند بر کودک تأثیر بدی بگذارد و با دریافت اعلان توسط کاربر، بنابراین می تواند برای حذف این نوع موارد گام بردارد.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود خدمات اینترنت تصویر 8

 

زمان اتصال را تنظیم کنید

روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 همچنین از ویژگی هایی برخوردار است. که به صورت اتمی زمان اتصال شبکه دستگاه ها را تنظیم می کند. و بدین منظور، کاربر در مورد زمان بندی مناسب دستگاه ایده می گیرد.همچنین به کاربر اجازه می دهد تا در مورد URL که باید اجازه دهد. و به دلیل ناراحتی اجازه نمی دهد، ایده بگیرد.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 9

 

قیمت روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100

قیمت روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100کاملاً بالاتر از انواع روترهای معمولی است. زیرا از عملکرد بیشتری برخوردار است. این دستگاه با کمتر از 50 دلار می تواند میز پذیرایی داشته باشد و این برای کاربران قابل تحمل نیست.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 10

 

محدودیت های روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100

به دلیل فرکانس بالا، گرمای بیشتری نسبت به روترهای سنتی و معمولی مصرف خواهد کرد.

 

بررسی Redmi AC2100 | روتر قدرتمند عالی برای بهبود سرویس اینترنت تصویر 11

 

نتیجه 

روتر بی سیم شیائومی مدل Redmi AC2100 یک دستگاه بی سیم است. که یکی از کاربردهای بسیار مفید آن به شمار می رود. زیرا برای این کار ما سیم ها را تحمل نمی کنیم. این یک سیگنال هوشمند دارد که اتصال خطایی را ردیابی می کند و واقعاً صحیح و ضروری است. علاوه بر این، این یک حافظه بسیار بزرگ است و دارای 6 آنتن مختلف است که سرعت بهتر و عملکرد بهتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، قیمت محدوده بالایی نیست اگرچه حاوی عملکردهای زیادی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *