مجله شیائومی

جعبه گشایی و بررسی روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

روتر شیائومی تا به امروز توسعه یافته است ، میتوان گفت که بالغ شده است ، چه از روتر کوچک خانگی در سطح ورودی و چه به روتر سطح بزرگ دیسک سخت خانگی درگیر شود ، قیمت نیز از ده ها قطعه به هزار ، بلکه شهرت خوبی نیز کسب کرده است ، به تازگی روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 منتشر شده است.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 1

 

جعبه گشایی

از بسته بندی جعبه ، میبینیم که ظاهر روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 کاملا مسلط است. با طراحی قبلی سبک مینیمالیست شیائومی بسیار متفاوت است. این طراحی جسورانه تر و رادیکال تر است ، 7 مثلث آنتن و 7 طراحی

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 2

 

پس از باز کردن درب ، میتوانید کل روتر ، طراحی کارت جعبه پایین را ببینید. و در آنتن و جعبه بیرونی با یک محافظ پلاستیکی پوشانده شده اند، در جلوی روتر میتوانید سه مرحله نصب روتر را ببینید.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 3

 

پوشش بالای جعبه یک لایه از مواد اسفنجی نرم سیاه را اضافه می کند. که میتواند به طور موثر از روتر محافظت کند و از تأثیر نیروهای خارجی به میزبان در هنگام حمل و نقل جلوگیری کند.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 4

 

بسته روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 شامل بدنه اصلی روتر ، آداپتور برق ، کابل شبکه ، دستورالعمل ها ، بدنه اصلی و لوازم جانبی با رنگ سیاه طراحی شده است.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 5

 

ظاهر روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600، با استفاده از هفت آنتن ، طرح نوار مثلثی ، در وسط دارای تزئینات میله فلزی طلایی ، در وسط آنتن مستقل AIoT روی نشانگر وضعیت ، آنتن دیگر 2.4G ، 5G.

 

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

 

دو چراغ کار در وسط جلوی روتر وجود دارد ، SYSTEM و INTERNET.

در گوشه پایین سمت راست یک طرح MIlogo با همان رنگ وجود دارد، با نام مدل محصول، یعنی تصویر مارک را برجسته می کند، اما حس طراحی اصلی محصول را از بین نمی برد.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 7

 

آنتن روتر را میتوان به عقب و جلو و چپ و راست تنظیم کرد. تا بهترین پخش و دریافت سیگنال حاصل شود.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 8

 

یک پورت WAN در پشت روتر و سه پورت LAN وجود دارد. می تواند عملکرد شبکه سازگار 101001000M را انجام دهد. علاوه بر این، کلید قدرت، کلید تنظیم مجدد RESET نیز در عقب است. در اینجا یک پیشنهاد کوچک است. امیدوارم که نسل بعدی بتواند تنظیم مجدد کند کلید خارج از دایره کوچک برای انجام یک نقطه بزرگ، واقعا آسان نیست برای فشار دادن، و یا کلید تنظیم مجدد نقطه طراحی برجسته نیز خط.

دو پد ضد لغزش در اطراف پایین روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 طراحی شده است. طرح برجسته نه تنها نقش ضد لغزش بهتری دارد، بلکه فضای کافی را برای اتلاف گرما در پایین فراهم می کند.

طراحی کف اتلاف گرما در پایین کل منطقه نه تنها ثبات و اتلاف گرمای روتر را برای مدت طولانی تضمین می کند، بلکه باعث میشود روتر درک و یکپارچگی بهتری روی دسک تاپ داشته باشد.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 9

 

از برچسب میانی در پایین میبینید که ولتاژ ورودی روتر 12V-2A است و نام اولیه WIFI روتر نیز در اینجا قابل مشاهده است. اطلاعات ظاهراً ساده اما مهم مانند URL باطن مدیریت روتر و تلفن پس از فروش را می توان در اینجا یافت.

 

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

 

کارایی روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 اولین روتر شیائومی است که از WIFI6 پشتیبانی می کند. با سرعت انتقال تا 3000 متر، چنین روتر قوی همچنین باید دارای پشتیبانی سخت افزاری قوی باشد. پشتیبانی از تراشه حرفه ای شرکت Qualcomm 6، همراه با حافظه فوق العاده 512 مگابایت. میتواند از 248 دستگاه برای اتصال همزمان پشتیبانی کنید. که نه تنها به تلفن همراه شما اجازه میدهد تلویزیون به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید، بلکه به دستگاه های هوشمند شما اجازه میدهد تا به صورت آنلاین کار کنند. به علاوه آنتن های مستقل AIoT در وسط حتی بیشتر شبیه ببر است.

 

تجربه

آداپتور برق را به منبع تغذیه وصل کنید، کابل شبکه را به پورت WAN وصل کنید. و نشانگر SYSETM در جلوی روتر پیکربندی آبی را نشان میدهد، که نشان میدهد روتر به حالت تنظیمات وارد شده است. بنابراین فقط سه مورد ساده طول میکشد مراحل پیوند دادن به روتر.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 11

 

اولین قدم روشن کردن WiFi تلفن و اتصال مستقیم آن به WiFi در پایین روتر است. و WiFi تلفن اتصال آن را نشان می دهد (وضعیت احراز هویت ورود به سیستم لازم است).

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 12

 

مرحله دوم، فلش را در سمت راست باز کنید. تلفن به صفحه تنظیمات روتر شیائومی نمایش داده می شود. اگر صفحه APP را نصب نکنید، نصب برای انتقال به مرحله بعدی سریع تر می شود. صفحه نصب شده به شما امکان میدهد تجربه را تأیید کنید. سپس حساب و رمز عبور باند پهن را وارد کنید.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 13

 

مرحله سوم، با توجه به درخواست برای تنظیم رمز عبور WiFi، شبکه موفقیت آمیز است. صفحه APP نیز صفحه مربوطه را برای نمایش دارد، به خصوص ساده نیست.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 14

 

هنگامی که شبکه راه اندازی میشود، هر دو چراغ جلوی روتر وضعیت آبی درخشان نشان میدهد. که نشان میدهد روتر در حالت شبکه طبیعی است.

 

Xiaomi AIoT Router AX3600 Unboxing و بررسی تصویر 15

 

آنتن مستقل میانه در دستگاه هوشمند خانه پیوند زمانی که میتواند نقش بسیار بزرگی داشته باشد. در زیر تقویت کننده WiFi را به عنوان مثال، یک آزمایش ساده انجام میدهید. آمپلی فایر را به منبع تغذیه وارد میکنید، سپس صفحه تلفن همراه بلافاصله دستگاه را کشف می کند.

برای انتقال شبکه به دستگاه فقط به یک کلیک نیاز دارید. این امر جستجوی شما را بسیار کاهش داده است. زمان کشف دستگاه، من فکر میکنم در دوران 5G، روترها باید با چنین عملکرد خوبی مجهز شوند. البته ، اگر دوست ندارید میتوانید در برنامه تنظیم کنید تا عملکرد کشف خودکار را خاموش کنید ، بسیار راحت است.

 

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600

 

 

نتیجه

روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 به عنوان یک محصول جدید در سال 2020 با سبک طراحی منحصر به فرد و مسلط خود، دارای عملکرد بالا، سرعت بالا، سریع و پایدار، نفوذ شدید و منطقه تحت پوشش فوق العاده بزرگ است و به Wi-Fi 6 ، MU-MIMO مجهز است و سایر فن آوری ها و همچنین عملکرد شبکه توزیع خودکار آنتن هوشمند مستقل AIoT که واقعاً با موج 5G مطابقت دارد. روتر شیائومی مدل AIoT Router AX3600 بدون شک در محصولات Wi-Fi 6 بسیار قابل توجه است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *