مجله شیائومی

بررسی اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365

امروزه اسکوتر برقی در حال تبدیل شدن به یک وسیله ضروری برای حمل و نقل هستند و از این رو شرکت چینی شیائومی ، مشهور به تلفن های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند خود ، وارد رقابت می شود. این همان کاری است که شیائومی با اسکوتر برقی مدل Mi M365 و جانشین آن اسکوتر برقی شیائومی مدل پرو  انجام داد .

در این مقاله به ما اجازه میدهد تا روروک مخصوص بچه های برقی شیائومی نسل قبلی، مدل Mi M365 را بشناسیم و دریابیم که واقعاً خیلی خوب است.

 

دلیل خرید اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 که یک وسیله سفر برقی تاشو برای سفرهای کوتاه است. بسیار سبک تر از موتور سیکلت سنتی است. وزن آن تنها 12.5 کیلوگرم است و به راحتی با یک دست بلند می شود.

من هاوربردهای خود متعادل کننده را در نظر نگرفتم، زیرا فاقد دسته و ترمز هستند. بنابراین به نظر میرسد برای استفاده بیشتر اسکوتر شیائومی بهترین راه حل باشد. و قیمت زیر 500 دلار بسیار جذاب بود.

 

ظاهر ، سرعت و عمر باتری اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365

 

ظاهر

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 1

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 2

 

اسکوتر در یک رنگ ساده مشکی (خاکستری تیره) با کابل ترمز قرمز و نشان قرمز بازتابنده رنگ قرمز ساخته شده است.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 3

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 4

 

بزرگترین مزیت اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 طراحی تاشو است. بعد از جمع شدن میتوانید آن را به راحتی نگه دارید و مرکز ثقل مناسب است.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 5

 

چهار چراغ LED در صفحه کنترل وجود دارد تا وضعیت باقی مانده و روشن و خاموش بودن را نشان دهد.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 6

 

به منظور شروع اسکوتر، دکمه سوئیچ را فشار دهید. پس از روشن شدن، دکمه سوئیچ را یک بار فشار دهید تا چراغ های رانندگی روشن یا خاموش شود یا دو بار برای تغییر حالت معمولی و صرفه جویی در انرژی. اگر می خواهید اسکوتر را خاموش کنید، دکمه سوئیچ را بیشتر از 2 ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 7

 

چراغ های جلو میتوانند تا 6 متر روشن شوند.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 8

 

چراغ های عقب هنگام استفاده از ترمز به طور خودکار روشن می شوند، که برای افرادی که عقب رانندگی می کنند واقعاً خوب است. بنابراین میتوانند برای توقف ناگهانی آماده شوند.

این اسکوتر دارای سیستم ترمز دیسکی تهویه و سیستم ترمز ضد قفل E-ABS است که میتواند به ترمزگیری با بازده بالا و پاسخ سریع دست یابد و فاصله ترمز فقط 4 متر است.

 

سرعت

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 9

 

2 حالت سرعت وجود دارد که توسط اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 پشتیبانی می شود:

1) حالت عادی – تا 25 کیلومتر در ساعت

2) حالت صرفه جویی در مصرف برق – حداکثر 18 کیلومتر در ساعت

در حالی که آزمایشات را در جاده های بتونی عادی و پیاده روها انجام می دادید، سرعت واقعی در حالت عادی بین 24-26 کیلومتر در ساعت بود. در حالی که 7-19 کیلومتر در ساعت در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی بود.

 

مسافت

بعد از اینکه لاستیک های 8.5 اینچی کارخانه اصلی را با لانه زنبوری جایگزین کردم، مقاومت در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی به 26.6 کیلومتر رسیده است. وضعیت رانندگی 21 کیلومتر در دامنه ها وجود دارد، اما نمی تواند به 30 کیلومتر ادعا شده توسط سازنده در وب سایت رسمی برسد ، زیرا طبق اطلاعات رسمی اسکوتر به فشار 75 کیلوگرم با استفاده از فشار تایر 30-35PSI نیاز دارد. هنوز هم اسکوتر برقی شیائومی میتواند به یک راه حداقل 20 کیلومتر برسد که باید برای اکثر افراد برای استفاده روزانه کافی باشد.

 

باتری

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 11

 

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 از باتری لیتیوم 18650 با ظرفیت 7800 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

شارژ کامل اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 از 0 تا 100٪ حدود 5 ساعت طول می کشد. در ساعت اول 40٪ خودرو شارژ میشود، در ساعت دوم 55٪ و کندتر شارژ می شود. 45٪ باقیمانده ظرف سه ساعت شارژ می شود، اما اساساً مشکل بزرگی نیست.

در کل، چنین عملکرد شارژ و استقامتی کاملاً راضی کننده است. شیائومی PRO جدید این عملکردها بهبود یافته است. گفته می شود که شیائومی Mi Electric Scooter Pro می تواند با یک بار شارژ تا 45 کیلومتر کار کند. که در صورت آزمایش واقعی، ممکن است فاصله 35 تا 40 کیلومتری باشد.من شیائومی پرو را تست نکردم ، فقط حدس من این است.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 تصویر 12

 

مزایا و معایب اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365

 

مزایا:

1. طراحی زیبا و زمان پاسخ سریع.

2. راحت است که اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 را جمع کنید تا بتوانید از آن سوار اتوبوس یا مترو شوید.

3. آستانه ، میله های بازتابنده ایمنی را افزایش می دهند.

4. ترمز با بازده بالا

5. برنامه آسان برای استفاده ، توابع متعدد است.

6. مناسب برای مسافرت های کوتاه مدت ، مانند برداشتن بسته ، خرید غذا ، رفتن به محل کار. استفاده از آن در شهرهای بزرگ راحت است ، زیرا اسکوتر به پارکینگ احتیاج ندارد ، آسان برای مانور است.

 

موارد منفی:

1. بلوتوث گاهی اوقات قطع می شود.

2.  لاستیک های تخت.

بعد از تعویض لاستیک احساس کمی بهتر شد. بزرگترین عیب لاستیک های جامد عدم جذب ضربه است! برای حفظ فشار 30PSI یا بیشتر ممکن است لازم باشد که فشار باد تایر را بررسی کنید.

3. قبل از چرخش باید سرعت را کاهش دهید.

4. در صورت مشاهده شکاف در جاده باید سرعت را کاهش دهید، زیرا بهم خوردت تعادل آن آسان است.

5- در روزهای بارانی خیلی سریع رانندگی نکنید. باید در روزهای بارانی فاصله ترمز را بیشتر کنید، چرخ ها به طور ناگهانی ترمز میکنند و پس از ترمزگیری رانش می کنند. همچنین توصیه میشود از گودال هایی که عمق آنها بیش از 2 سانتی متر نیست، خودداری کنید. در غیر این صورت باتری اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 خیس می شود.

6. ایستادن روی پاها برای مدت طولانی در طول مسافرت های طولانی مدت ممکن است خسته کننده باشد. البته. شما می توانید یک بالشتک نصب کنید. اما بر ویژگی های تاشو اسکوتر تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مهمتر است: راحتی یا طراحی تاشو.

 

بررسی اسکوتر برقی شیائومی Mi - Xiaomi M365 image 13

نتیجه

اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 ابزاری بسیار زیبا برای سفر است. به نظر جمع و جور و بسیار جالب است. به دلیل طراحی تاشو راحت است که آن را با خود در اتوبوس یا مترو ببرم. کار با اسکوتر آسان است و به مهارت خاصی احتیاج ندارد. بنابراین نباید از شروع کار ترسید. حداکثر مسافت طی شده با یک بار شارژ بسته به شرایط جاده و حالت سرعت در حدود 20-25 کیلومتر است. اما برای استفاده روزانه یک ساکن شهر کافی است. تنها نکته منع مصرف کننده، لاستیک های پهن است، بنابراین دستگیره ها را بگیرید یا فقط لاستیک ها را عوض کنید. در کل ، من از اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi M365 خود بسیار راضی هستم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *