مجله شیائومی

جعبه گشایی و بررسی سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon

سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon

در سرخ کن های هوا چیز جدیدی وجود ندارد.سرخ کن شیائومی جایگزین روغن داغ می شود، که به طور سنتی وقتی چیزی را روی ماهیتابه سرخ می کنید، با هوا استفاده می شود و از حرارت همرفتی مشابه هوای گرم خورشید استفاده می کند و جریان گرمایی را که به سرعت در گردش است، تشکیل می دهد تا غذا را با هوای گرم طبخ کند. در عین حال هوای گرم رطوبت سطح را نیز از بین میبرد، به طوری که غذا از روغن دفع نمی کند. بنابراین، سرخ کن هوا نیز میتواند به اثر سرخ شدن برسد.

یک روز مادرم ناگهان تصمیم گرفت یک اجاق گاز سرخ کن بخرد. Eco-Chain Mijia شیائومی به تازگی محصول جدید خود، سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon را معرفی کرده است. بنابراین من به عنوان یکی از طرفداران بزرگ محصولات شیائومی، می خواستم آن را امتحان کنم. من تصور کردم که به عنوان یک محصول از Xiaomi Mijia ، سرخ کن هوا مدل Onemoon نمی واند خیلی بهتر از سرخ کن هوا فیلیپس باشد. اما نباید خیلی هم بد باشد. بنابراین به دنبال آن باشید. این محصول با قیمت 70 دلار در AliExpress در دسترس است.

 

شیائومی

شیائومی یک مارک محبوب چینی است که در زمینه تولید گجت های عالی با قیمت مناسب بودجه تخصص دارد. Xiaomi Mijia زنجیره ای از شیائومی و بخشی از استراتژی “خرده فروشی جدید” شیائومی است. این شرکت با استفاده از مدل شیائومی و گسترش “مقرون به صرفه به سبک شیائومی” به طیف گسترده تری از محصولات ، زنجیره زیست محیطی شیائومی را برای فروش کالاهای مصرفی ایجاد کرد.

 

جعبه گشایی سرخ کن شیائومی

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 1

 

اندازه بسته بندی بسیار کوچکتر از حد انتظار من است. سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon همانند سایر محصولات Mijia دارای بسته بندی سنتی با “لذت بردن از زندگی” در گوشه بالا سمت چپ است. آیا واقعاً می توانید از زندگی با آن لذت ببرید؟

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 2

 

سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon با ظرفیت 2 لیتر و سایر مشخصات در یکی از طرفین جعبه نوشته شده از شرکت فناوری الکترونیکی Hangzhou Lexiu است.

Hangzhou Lexiu یک شرکت راه اندازی کوچک در شرکت زنجیره ای شیائومی است که در زمینه لوازم خانگی کوچک تخصص دارد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 3

 

دوشاخه برقی سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon  وارث طراحی لوازم خانگی شیائومی نیست.این فقط یک پریز برق معمولی است، با این حال به طور کلی عملکرد خوبی دارد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 4

 

سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon همراه با یک دفترچه راهنما به زبان چینی است. این کتابچه فقط دو صفحه است اما در واقع دستورالعمل عملیاتی را ندارد، اگرچه لازم نیست، زیرا کار بسیار ساده است.

برای راهنمایی های خاص می توانید فیلم را در وب سایت شیائومی بررسی کنید یا فقط فیلم ها را در Youtube بررسی کنید.

 

طراحی سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon

طراحی بیشترین محصولات زنجیره ای سازگار با محیط زیست شیائومی نه زیبا است و نه زشت. اما سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon طراحی خاص تری دارد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 5

 

در قسمت پشتی اجاق گاز فرایر یک دریچه خنک کننده وجود دارد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 6

 

پانل عامل Time در بالای دستگاه قرار دارد. اجاق گاز سرخ کن با داشتن دکمه مکانیکی زیر ، فقط یک کلید عملیاتی دارد که کمی شبیه اجاق مایکروویو مکانیکی سنتی است.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 7

 

پس از چرخاندن دستگیره ، قسمت قرمز زمان گرم شدن باقی مانده را نشان می دهد. این اجاق گاز سرخ کن فقط یک تنظیم پیش فرض دارد. بنابراین فقط زمان گرم شدن را میتوان انتخاب کرد. اما چنین دستگاه های مکانیکی دارای یک مزیت بزرگ هستند، به دلیل سادگی در عملکردها، شکستن آنها آسان نیست.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 8

 

البته ، سرخ کن هوا شیائومی Onemoon در مقایسه با محصولات مشابه مارک های معروف مانند سرخ کن هوا فیلیپس ،فروتن تر به نظر می رسد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 9

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 10

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 11

سرخ کن هوا شیائومی Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 12

 

سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon دارای ظرفیت 2L است که زیاد نیست. بنابراین گلدان داخل آن نسبتاً کم عمق است.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشودن و بازبینی تصویر 13

 

وقتی دستگاه در حال کار است، در بالای اجاق گاز سرخ کن چراغ زرد وجود دارد. ممکن است “مهتاب” نامیده شود.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشودنی و بررسی تصویر 14

 

بهتر است اگر میتوانید این چراغ را خاموش کنید یا میتوانید مدت زمان روشن شدن آن را انتخاب کنید.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 15

 

اکنون همه اعضای خانواده Xiaomi Mijia در آشپزخانه من حضور دارند و من آماده شروع کار هستم. متأسفانه به دلیل طراحی مکانیکی خلوص سرخ کن، نمیتوان آن را به Mijia APP متصل کرد.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بررسی تصویر 16

 

تجربه ی کاربر در استفاده از سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon

اول از همه، همانطور که در کتابچه راهنمای کاربر برای اولین بار آمده است، سرخ کن باید 10 دقیقه بدون هیچ گونه چیزی در داخل گرم شود تا بو از بین برود. این 10 دقیقه برداشت من از محصول را بسیار بدتر کرده است. در طول این 10 دقیقه، بوی پلاستیکی مداوم سرخ کن باعث ناراحتی من شده است. کل آشپزخانه پر از بوی پلاستیک شده بود. من شخصاً نمیتوانم چنین بوي بزرگی را از دستگاه آشپزخانه ای که در تماس مستقیم با غذا است بپذیرم.

بعد از 10 دقیقه پیش گرم شدن، باید صبر میکردم تا بو از بین برود. برای سهولت کار، فقط بال مرغ را کباب کنید.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 17

 

مدتی بعد از گریل کردن بال مرغ، زمان پخت را 25 دقیقه تعیین کردم.

حتی اگر بوی پلاستیک ناشی از پیش گرم شدن از بین رفته بود، اما در طول این 25 دقیقه کمی بوی آن را حس کردم.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 18

 

25 دقیقه میگذرد و مرغ من خوب به نظر می رسد، اگرچه کمی خشک است.

 

سرخ کن هوا Xiaomi Onemoon - جعبه گشایی و بازبینی تصویر 19

 

در زیر عکس مرغ پخته شده در اجاق برقی است، آنها بیشتر تازه و آبدار به نظر می رسند. شاید من از اجاق گاز سرخ کن اشتباه استفاده کرده ام؟ به هر حال، بوی شدید پلاستیک تجربه خوبی نیست، اگرچه بعد از مدتی استفاده از سرخ کن از بین رفت.

 

سرخ کن شیائومی

 

مزایا و معایب سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon

 

مزایا:

این محصول به عنوان عضوی از زنجیره زیست محیطی Mijia دارای طراحی متمایز خانواده Xiaomi Mijia است. اگر از طرفداران شیائومی هستید ، رضایت شما را جلب می کند.

قیمت 70 دلار نسبتاً ارزان است. طراحی و کار ساده است ، بنابراین شکستن دستگاه آسان نیست.

معایب:

در 10 دقیقه اول قبل از گرم شدن بوی پلاستیکی شدید است.

ظرفیت 2L نیز نسبتاً کم است.

نتیجه

قیمت سرخ کن هوا شیائومی مدل Onemoon تنها 70 دلار است که در مقایسه با سرخ کن فیلیپس یا مارک های معروف دیگر بسیار ارزان است. اما بر خلاف سرخ کن بادی فیلیپس نمیتواند به دلیل کنترل دما یا سایر عملکردهای هوشمند افتخار کند.

از طرف دیگر، شیائومی جمع و جور است. میتواند در هر جایی از آشپزخانه قرار گیرد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند. کار با آن آسان است و به دلیل ماشین آلات ساده شکستن آن دشوار است. اگر می خواهید خودتان را آزمایش کنید که سرخ کن هوا چیست و به یک دستگاه کوچک ساده با کارکرد آسان و قیمت مقرون به صرفه نیاز دارید، میتوانید به سراغ سرخ کن هوا شیائومی بروید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *