مجله شیائومی

بررسی پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH

شیائومی همیشه سیاست کاهش قیمت محصولات مشابه را در نظر گرفته است. این امر نه تنها برای تلفن های هوشمند بلکه برای محصولات آشپزخانه نیز صادق است. مدتی پیش، اولین پلوپز با نام تجاری شیائومی، یعنی پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH را راه اندازی کرد. قیمت آن 999 یوان (145 دلار) بود. اگر نمیدانید چه نوع قیمتی در بازار پلوپز وجود دارد، این یک قیمت کاملاً تکان دهنده است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 1

 

در چین پلوپزها از محصولات بسیار محبوب هستند. بنابراین دیدن تعدادی از مارک های چینی و خارجی با بسیاری از محصولات شگفت انگیز کاملاً منطقی است. پلوپز معمولی با قیمت 200 تا 300 یوان (29 دلار – 44 دلار) نمی تواند برنج را به همان روشی که قیمت بالاتری دارد بپزد. به همین خاطر شیائومی همان استراتژی مورد استفاده در لوازم خانگی هوشمند خود را ادامه داده و برخی از ویژگی های “هوشمند” را به جدیدترین پلوپز خود اضافه کرده است.

با این حال، ظرفیت پخت زودپز نیز بسیار مهم است. در مورد بررسی پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH، این دستگاه با ظرفیت 3.0 لیتر عرضه می شود. اما بهترین نقطه فروش آن آستر چدن و ​​روش گرمایش IH است. حدس میزنیم اکثر شما معنی این ویژگی ها را نمی دانید. بنابراین بیایید با مزایای آنها آشنا شویم.

 

محتوای جعبه

قبل از شروع جستجو در داخل جعبه ، باید بدانید که از WiFi پشتیبانی می کند ، این کار برای کنترل امکان پخت زودپز از طریق تلفن همراه انجام می شود. با این حرکت، شیائومی گامی دیگر در بازار پلوپز برمی دارد. در مورد بسته بندی، در حقیقت، هیچ چیز خاص و قابل توجهی وجود ندارد. اما باید بگوییم که تمام لوازم جانبی به خوبی برای حمل و نقل آسیب دیده بسته بندی نشده اند.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 2

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 3

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 4

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 5

 

پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH مانند بسیاری دیگر از محصولات آشپزخانه شیائومی در یک کارتن کرافت عرضه می شود. این کارتن دو لایه حاوی برخی از اطلاعات مربوط به ویژگی های محصول است.

همه اجزا به طور جداگانه بسته بندی می شوند. یک کیف ذخیره سازی مفید برای حمل آسان در قسمت پایین توزیع شده است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 6

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 7

 

محتوای جعبه شامل:

1 قاشق برنج

1 قاشق سوپ

1 سیم برق

1 کارت دستی و گارانتی

1 راهنمای سریع

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 8

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 9

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 10

 

لایه داخلی با یک پوسته پلاستیکی پوشانده شده است. همانطور که حدس می زنید، تولید کننده آن را با چنین لایه ای پوشانده است تا از خراش محصول جلوگیری کند. یک فنجان پیمانه اندازه گیری نیز وجود دارد که در کیسه ای سفارشی قرار می گیرد. این جام مقیاس مرجع دارد.

هر دو قاشق برنج و قاشق سوپ دارای یک بافت بسیار دلپذیر هستند.در حقیقت، بافت بهتری نسبت به آنچه ما استفاده کرده ایم دارد. و بوی زیادی هم ندارد.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 11

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 12

 

ظاهر پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH

در مورد طراحی، پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH هنوز با همان طراحی مینیمالیستی مانند سایر محصولات Mijia ارائه می شود.  سفید است، اگرچه بدنه زودپز دارای بافت بسیار مطبوعی نیز هست، اما برای جمع آوری اثر انگشت ایده آل است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 13

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 14

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 15

 

وقتی صحبت از ظاهر این پلوپز می شود، باید به دو قسمت توجه کنیم. اول، آن طرف داخلی است.دوم، این پوشش است که در نسبت 3:1 توزیع می شود. بر روی آن ، ما همچنین میتوانیم یک دکمه خاکستری با آرم Mi پیدا کنیم. این برای شروع عملیات است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 16

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 17

 

البته پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH شکل منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است که میتواند به راحتی در هر دکوراسیون منزل ادغام شود. پریز برق در سمت راست پایین قرار گرفته است که در واقع یک رویکرد بسیار هوشمندانه است. “شکاف” منبع تغذیه هنگام قرارگیری در جلو قابل مشاهده نیست.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 18

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 19

 

اما این یک محصول شیائومی است. بنابراین، در همه چیز عالی است. سازنده حتی به عملکرد برگشتی درب فکر کرده است. سرعت باز شدن آن کمتر از رقیب است. پوشش با نیروی بیش از حد باز می شود و ممکن است به بدنه برخورد کند. در بالای قسمت خروجی اگزوز بخار یک اخطار هشدار وجود دارد. شما باید آن را در استفاده روزمره دنبال کنید.

 

کارایی پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH

خوب ، ظاهر پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH کم و بیش استاندارد است. اما همانطور که در ابتدای بررسی گفته شد، شیائومی برخی از ویژگی های هوشمند را اضافه کرده است. دکمه های کنترل در پایین قرار می گیرند. یک LED برای نمایش حالت پخت و پز وجود دارد.بله ، ما میتوانیم اطلاعات نمایش داده شده روی آن را به وضوح ببینیم. اما این بزرگترین نقص این محصول است. منظور ما از دیگر اجاق های برنجی موجود در بازار است که از یک صفحه LCD برخوردار هستند. اما یک مزیت وجود دارد – میتوان آن را به چند گوشی هوشمند متصل کرد.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 20

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 21

 

به اصطلاح ماژول هوشمند در پشت قرار می گیرد.همچنین، میتوانیم دو کوره برای اتلاف گرما را ببینیم. A به دلیل کتری فلزی، دسته ای وجود ندارد. بنابراین هنگام حرکت باید از هر دو دست استفاده کنید.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 22

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 23

 

به هر حال، پوشش قابل جابجایی است، که باعث میشود تمیز کردن راحت تر باشد. با فشار دادن روکش داخلی میتوان آن را به راحتی باز کرد و دوباره قرار دادن آن کار دشواری نیست. تمیز کردن آن آسان است. درب داخلی، پوشش ضد انسداد و حباب شکن موجود در پلوپز شیائومی را میتوان به صورت دستی برداشته و شستشو داد. دستورالعمل های دقیق وجود دارد.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 24

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 25

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 26

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 27

 

ابعاد محصول 300x251x212 میلی متر است. در حالی که وزن آن 6.45 کیلوگرم است. طراحی جمع و جور برای حمل ایده آل است. کیسه صفرا از چدن ساخته شده است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 28

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 29

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 30

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 31

 

رسماً به این ظرف “Flame Iron Kettle” گفته می شود. دومی از چدن استفاده می کند، که کاملا ضخیم و صاف است. ظرفیت 3L زیاد نیست اما اساساً کافی است. این ظرف ته صاف دارد. بنابراین هنگام آشپزی به طور یکنواخت گرم می شود.به هر حال، چدن با مقاومت در برابر زنگ زدگی و حفظ گرما بالاتر از فولاد ضد زنگ ، مس و سایر مواد آستر است. در همان زمان ، کتری آهنی از نوع PFA غذایی است که دارای پوشش پودری است و دارای خواص نچسب است.

 

برنامه کنترل

روش افزودن یک ماژول هوشمند باعث بهبود چشمگیر عملکرد می شود. روش اتصال پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH همان سخت افزار هوشمند دیگر است. از طریق برنامه خانگی هوشمند شیائومی، دستگاه جدیدی اضافه کنید. پس از انجام موفقیت آمیز، چراغ نشانگر WIFI در پشت آبی می شود. بنابراین اکنون، میتوانید آن را از طریق برنامه یا از طریق دکمه های صفحه بدنه کنترل کنید.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 32

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 33

 

مانند سایر لوازم خانگی هوشمند، اکثر عملکردهای پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH از طریق برنامه قابل کنترل هستند. عملکرد این پلوپز بیشتر از محصولات سنتی از همان دامنه است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 34

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 35

 

حالت های پیش فرض عملکرد در صفحه اصلی با آنهایی که در پنل هستند مطابقت دارد. اما تفاوت در این است که گسترش عملکرد حالت در برنامه جامع تر است. “حالت پخت و پز تصفیه شده” را روشن کنید. برنامه مکان ما را مشخص و ارتفاع را تعیین می کند. و شما میتوانید نوع برنج را انتخاب کنید (همچنین می توانید بارکد را اسکن کنید تا آن را شناسایی کنید). طعم آن میتواند نرم، متوسط ​​و سفت باشد. در همان زمان، میتوانید طعم دلخواه خود را اضافه کنید. این عمل انعطاف پذیر است. زمان پخت یک ساعت است.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 36

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 37

 

با این حال، کاربران عادی باید وقت را درک کنند و نمیخواهند زیاد نگران پخت و پز باشند. بنابراین، حالت پخت برنج شیائومی اساساً کافی است. به خصوص، رزرو بسیار انعطاف پذیر و راحت است. آن را خوب قرار دهید و زمان پخت را تنظیم کنید. وضعیت در حال اجرا را میتوان از طریق برنامه مشاهده کرد. پس از اتمام، برنامه از دستگاه بخواهد زنگ هشدار را صادر کند.

 

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 38

بررسی اجاق گاز برنج Xiaomi Mijia Pressure IH تصویر 39

 

پلوپز شیائومی مصمم است که شما را تنبل نکند. به عنوان یک پلوپز هوشمند، ساده بودن پختن برنج و فرنی ساده نیست. این برنامه انواع مختلف دستور العمل ها، کیک ها ، ماست و سایر ساخته های داخلی را در صفحه اصلی اضافه کرده است که نمایش بصری خوشمزه را برای کاربران نشان می دهد. بنابراین میتوانید در تعطیلات از تلفن هوشمند خود برای تهیه غذاهای لذیذ استفاده کنید. اگر شیائومی مواد لازم را برای خرید آنلاین اضافه کند، در این صورت پخت پلوپزهای شیائومی راحت تر و زودپزهای هوشمند از جذابیت بیشتری برخوردار می شوند.

البته، عملکرد بسیار ساده تر از آن است.

 

نتیجه

شکل سفید و ساده پلوپز شیائومی مدل Mijia Pressure IH، طراحی کاملاً ساخته شده، بسیاری از دوستان ما را حسود می کند. بسته بندی عالی و طراحی متحرک و تمیز کردن آن از مزایای پلوپز شیائومی است. برچسب اجاق گاز شیائومی با قیمت 999 یوان پر از ارزش است.به دلیل محدودیت قیمت ، به نمایشگر LCD مجهز نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *