مجله شیائومی

بررسی آینه و دوربین دنده عقب خودرو شیائومی مدل 70mai Midrive D04

هنگام خرید اتومبیل، به طور حتم برخی از محصولات جانبی خریداری خواهید کرد. سپس باید چراغ های جلو ، کنترل مرکزی و البته ضبط کننده رانندگی را تغییر دهید. همچنین این امر به یک قسمت مهم از لیست خرید محصولات اتومبیل تبدیل شده است. من فکر میکنم اساسی ترین اهمیت وجود ضبط کننده این است که مردم معمولاً وجود او را فراموش می کنند و وقتی خرابی رخ می دهد یا وضعیتی نیاز به دید از خارج دارد ، به عنوان یک ضبط کننده واقعی ، این شواهد عینی ارائه می دهد ، و هیچ چیز بیشتر.

در اصل ، من از استفاده از ضبط کننده رانندگی نوع آینه عقب دفاع نمی کردم ، زیرا فکر می کردم این آینه عقب قطعاً به اندازه آینه عقب اصلی روشن و آسان نیست. اما این تجربه ضبط رانندگی آینه عقب 70mai واقعاً دیدگاه من نسبت به این محصول را تغییر داد. این جدیدترین محصول این شرکت است. 70mai Midrive D04 راه ما می آید به عنوان یک محصول سازگار با محیط زیست شرکت زنجیره ای گوشی Xiaomi.

 

ظاهر دوربین خودرو شیائومی مدل 70mai Midrive D04

بسته بندی از یک سبک ساده استفاده می کند. در قسمت جلوی بسته تصویر آینه دید عقب خودرو مشخص شده است. آرم “70mai” کاملاً در مرکز آینه عقب قرار دارد و باعث می شود مردم چشم به راه آن باشند.

 

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 1

 

70Mai به نظر می رسد که همیشه برچسب محصول را در پایین جعبه بسته بندی قرار می دهد. اطلاعات روی برچسب از جمله مدل محصول ، مشخصات ، تولید کننده ، آدرس تولید و سایر اطلاعات نسبتاً کامل است.

 

ضبط کننده رانندگی آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 2

 

می توان گفت لوازم جانبی زیادی در بسته موجود نیست. همان مجموعه ای است که سایر محصولات موجود در بازار دارند. متأسفانه ، هیچ کارت TF در جعبه وجود ندارد. بنابراین باید آن را جداگانه خریداری کنید.

 

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 3

 

نمای جلوی محصول دقیقاً مانند یک آینه ساده به نظر می رسد. یک فیلم محافظ به سطح آینه متصل شده است تا از خراشیده شدن آن در هنگام حمل و نقل جلوگیری شود. جلوه تصویربرداری آینه عقب بسیار خوب است و سطح آینه بسیار بزرگتر از آینه دید عقب اتومبیل است.

 

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 4

 

به دلیل قرار گرفتن دو کلیپ در دو طرف ، می توانید آن را بر روی آینه های اصلی بدون ضرر نصب کنید.

قسمت بسیار برجسته دوربین را می توان به سمت بالا ، پایین ، چپ و راست تنظیم کرد تا با موقعیت های مختلف خودرو سازگار شود و از ضبط حداکثر دامنه فیلم اطمینان حاصل کند. دوربین شیائومی 70mai Midrive D04 به سنسور تصویر Sony IMX335 مجهز است که می تواند ویدیوی 2K با کیفیت بالا و حداکثر رزولوشن 1600P را ارائه دهد.

 

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 5

 

قسمت فوقانی مجهز به رابط ورودی برق (رابط استاندارد Micro-USB) ، اسلات کارت TF ، رابط EXP و رابط AVIN است.

 

ضبط کننده رانندگی آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 6

 

تمام کلیدهای ضبط در سمت پایین تنظیم شده اند. به نظر می رسد Xiaomi 70mai Midrive D04 دارای 5 کلید است که بسیار پاسخگو هستند. اما از آنجا که کلیدها نسبتاً بزرگ هستند ، باعث لمس کاذب نیز می شود.

 

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 7

 

عملکرد شیائومی 70mai Midrive D04

آزمون اول عمدتا برای بررسی وجود خللی در اتصال ضبط کننده در دو فیلم انجام می شود. البته این فقط مربوط به ضبط کننده نیست بلکه ارتباط زیادی با کارت حافظه استفاده شده دارد. اگر هنوز از کارت حافظه کلاس 4 استفاده می کنید ، می تواند مشکلاتی ایجاد کند. من از کارت حافظه کلاس 10 استفاده می کنم. احساس می کنم ضبط فیلم 2K کمی کشیده است. بنابراین توصیه می شود کارت های حافظه V30 یا حتی V60 را امتحان کنید.

از طریق ویدئو و تصاویر می توانیم با خیال راحت نتیجه بگیریم که ثانیه ثانیه ای در ضبط وجود ندارد. تفاوت بصری فیلم به دلیل استفاده از ضبط صفحه نمایش گوشی های هوشمند است. این دو فیلم به طور خودکار متصل نمی شوند.

 

تجربه وضوح

وضوح تصویر در حین استفاده روزانه واقعاً مهمترین شاخص ضبط کننده رانندگی است. این کلیدی است که قادر به شناسایی دقیق اطلاعات مهم است. Xiaomi 70mai Midrive D04 ماشین را در فاصله کمی دنبال می کند و می تواند پلاک خودرو و سایر اطلاعات وسیله نقلیه جلو و راست را به وضوح شناسایی کند. در مسافت های متوسط ​​و طولانی ،

ضبط کننده رانندگی آینه ای Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 8

ضبط کننده رانندگی آینه ای Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 9

 

اگرچه تصویر اصلی نمی تواند اطلاعات پلاک خودرو را ببیند ، اما با بزرگنمایی ، اطلاعات مجوز نیز نشان داده می شود. در استفاده روزمره ، متوجه شدم که ضبط کننده آینه دید عقب Xiaomi 70mai Midrive D04 در شرایط آب و هوایی عادی کمی زیاد در معرض نور است.

 

تجربه تونل

تونل ها در همه جا دیده می شوند و ما برای آزمایش توانایی ضبط کننده رانندگی در کنترل تغییرات ناگهانی در منابع نور ، از یک تونل استفاده کردیم. مشاهده می شود که با ورود خودرو به داخل تونل ، Xiaomi 70mai Midrive D04 به سرعت با روند کم نور شدن ناگهانی سازگار می شود.

کل تصویر تغییر زیادی نمی کند و تصویر هنوز واضح است. اما هنگام رانندگی از تونل ، ضبط کننده به سرعت با تغییر سریع شدت نور سازگار نشد و البته برای لحظه ای رنگ پرید ، البته فقط برای یک لحظه.

 

عملکرد در گاراژ

عملکرد Xiaomi 70mai Midrive D04 پس از ورود به گاراژ هنوز قابل ستایش است. پس از روشن شدن چراغ ها به سرعت با تغییر ناگهانی نور و تغییر ناگهانی نور سازگار می شود. این خیلی بهتر از رانندگی از تونل است. در همان زمان ، در گاراژ ، پلاک خودروی مقابل با کمک چراغ ها به وضوح دیده می شود.

 

عملکرد آینه عقب

در طول روز ، ضبط کننده بسیار بزرگتر از آینه دید عقب ماشین اصلی است. بنابراین دامنه به طور ناگهانی افزایش یافته است. این تنها قادر به مشاهده “چشم انداز” در محدوده شیشه عقب بود و اکنون می توان صندلی های عقب را تراز کرد. در شب ، به دلیل نور پشت ماشین و فوکوس دوربین ، موارد اخیر تقریباً نامرئی هستند. اما هنوز هم می توان وضعیت واقعی را تشخیص داد.

ضبط کننده ضبط آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 10

ضبط کننده رانندگی آینه Xiaomi 70mai Midrive D04 - بررسی تصویر 11

 

نتیجه

دوربین خودرو شیائومی مدل 70mai Midrive D04 دارای ویژگی های بسیاری است که قابل توجه است. نصب ساده و راحت است ، جلوه نمایشگر واضح است و اثر ضبط واقعی و قابل اعتماد است. قدرت محصولات اتومبیل 70mai را نمی توان دست کم گرفت. علاوه بر این ، ضبط کننده رانندگی آینه عقب با لباس مبدل دامنه قابل مشاهده آینه عقب را افزایش می دهد و ایمنی رانندگی را افزایش می دهد. همچنین یک نسخه کیت با لنز دید عقب برای ایمنی و کارایی بیشتر وجود دارد.

من امیدوارم که تولید کننده بتواند در صورت نور کافی مشکل نوردهی بیش از حد را برطرف کند و بتواند توانایی محصول را در پاسخ به افزایش ناگهانی نور برای سازگاری بهتر با شرایط مختلف محیطی تنظیم کند.

 

معایب و مزایا دوربین خودرو شیائومی مدل 70mai Midrive D04

 

مزایا

1. سطح آینه بزرگ با یک نمایشگر خوب.

2. نصب ساده و راحت.

3. سوابق درست و واضح است.

 

معایب

1. احتمال زیادی وجود دارد که کنترل صوتی قابل تشخیص نباشد و میزان صدا باید افزایش یابد.

2. هنگام تنظیم آینه دید به راحتی لمس می شود.

3- در معرض نور کافی مقداری از نوردهی زیاد وجود دارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *