مجله شیائومی

بررسی لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition

شرکت Redmi تابعه شیائومی نه تنها به تلفن هوشمند یا راهرو باند هوشمند علاقه مند است. بلکه در بخش نوت بوک لپ تاپ نیز دستان حرفه ای دارد. در مقاله مروری فعلی، ما در مورد نسخه شیائومی RedmiBook 14 Ryzen از سری Redmi Book 14 معروف آن بحث خواهیم کرد. این محصول در تاریخ 21 اکتبر در چین با مجموعه ای کاملاً چشمگیر از مشخصات فوق پیشرفته روی میز عرضه شد.

 

مشخصات لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition

Redmi با راه اندازی لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition با نام تجاری مستقل خود، فعالیت خود را در صنعت لپ تاپ افتتاح می کند. در ابتدا، این لپ تاپ های مبتنی بر پردازنده اینتل را مونتاژ می کرد. که برای بدست آوردن عملکرد عالی در مصرف کم انرژی اختصاص داده شده بودند. بعداً، نسخه های پیشرفته RedmiBook 14 و مدل های دیگر را برای به دست آوردن چشمگیر بازار نشان داد.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل و پرورش خوب با نسبت عملکرد و عملکرد بهینه تصویر 1

 

علاوه بر این، این شرکت همیشه معتقد است که ایده های ارائه نسبت قیمت به عملکرد بالا برای تأمین نیازهای دیجیتالی کاربر را به طور کارآمد دنبال می کند. برای این منظور، ردمی هرگز با چشم انداز کیفیت سازش نکرده. و بهترین مفاهیم کیفیت محور را در محدوده مقرون به صرفه ترکیب کرده است.

اخیراً، مقامات Redmi شاهد ائتلاف با AMD برای تهیه قطعه جدید لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition بودند. این همگرایی با انبوهی از ویژگی های سطح بالا و عملکرد محور به مخاطب خدمت می کند. تا بازار را کاملا غر بزند. اکنون، ایجاد روحیه جدید برای علاقه مندان به Redmi که به دنبال یک دستگاه لپ تاپ مقرون به صرفه با عملکرد بالا هستند، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای اطلاعات شما، پردازنده های AMD Ryzen در مقایسه با پردازنده های سری i اینتل، ارزش و هزینه بسیار بالاتری را تحویل می دهند.

در نتیجه، ما آماده هستیم تا شما را به تور و بررسی آخرین لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition از یک زاویه نزدیک تر برسانیم. امیدوارم که راهنمای متن ایده کاملی برای کمک به شما در تشکیل یک تصمیم خرید آگاهانه به شما ارائه دهد. حتماً تا انتها پیش بروید تا با جدیدترین اختراع شیائومی ردمی آشنا شوید.

 

ویژگی ها و مشخصات کامل لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition

قبل از اینکه به سراغ تحلیل توصیفی لپ تاپ برویم، بیایید نگاهی گذرا به پرانتزهای قیمت آن داشته باشیم. این شرکت از جدیدترین نوت بوک مبتنی بر AMD Ryzen در 4 نسخه مختلف با برچسب های قیمت متفاوت رونمایی کرده است. جزئیات قیمت را می توانید به صورت زیر بررسی کنید:

RedmiBook 14 AMD Ryzen 5 8 GB / 256 GB نسخه: یوان 3499 (494 دلار)

RedmiBook 14 AMD Ryzen 5 8 GB / 512 GB نسخه: یوان 3699 (522 دلار)

RedmiBook 14 AMD Ryzen 7 8 GB / 512 GB نسخه: یوان 3999 (565 دلار)

RedmiBook 14 AMD Ryzen 7 16 GB / 512 GB نسخه: یوان 4199 (593 دلار)

حال ، بیایید سریع به بخشهای بعدی قدم بگذاریم. تا جزئیات ویژگیهای داخلی آن را بررسی کنیم.

 

طراحی و ساخت لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition

در نسخه اولیه ، Xiaomi RedmiBook 14 Ryzen Edition طراحی مشابه نوت بوک های قبلی لپ تاپ مبتنی بر SoC Intel را حفظ کرده است. این ویژگی از تمام بدنه فلزی درجه یک برخوردار است. که به طور همزمان سبک و قابل حمل است. رنگ خاکستری به شکلی درخشان رنگ آمیزی شده است تا در هنگام لمس احساس پوستی و براقیت ایجاد کند.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل خوب پرورش یافته با نسبت قیمت و عملکرد بهینه تصویر 2

 

علاوه بر این ، صفحه بالا آرم مارک را در خارج چاپ می کند. و به دنبال آن متن “طراحی شده توسط شیائومی” است. قسمت جلویی صفحه نمایش 14 اینچی FHD را با حاشیه های باریک در سمت راست و چپ تنظیم می کند. حاشیه پایین ضخیم ترین میزبان نام مدل در وسط است.

وقتی صحبت از صفحه کیبورد لپ تاپ RedmiBook 14 می شود، صفحه ای کاملاً زیبا و تزئین شده با صفحه کلید تمام اندازه (بدون پد شماره مستقل) و صفحه لمسی بزرگتر است. کلیدها برای تجربه تایپ نرم و ظریف به خوبی نگهداری می شوند. برای اتصالات فیزیکی، نوت بوک یک جک 3.5 میلی متری ، USB 2.0 و یک نشانگر قدرت در سمت راست مجهز می کند. در حالی که در سمت چپ HDMI، دو پورت USB 3.0 و یک رابط برق نصب می شود.

مطابق ابعاد فیزیکی، آخرین لپ تاپ RedmiBook 14 AMD دارای ابعاد 32.30×22.80×1.80 سانتی متر و وزن آن تنها 1.5 کیلوگرم است.

 

نمایش دادن

اندازه نمایشگر نیز مانند لپ تاپ های قبلی است. و اندازه آن به صورت مورب 14 اینچ و حاشیه های ضخیم تر آن است. علاوه بر این ، این طراحی فوق العاده برای انجام کارهای اداری و سرگرمی به طور کارآمد طراحی شده است. این رزولوشن صفحه نمایش 1920×1080 پیکسل را به همراه تا 82٪ نسبت صفحه به بدنه به شما ارائه می دهد. تا با دیدی فراگیر در سطح وسیع تری به شما ارائه دهد.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل خوب پرورش یافته با نسبت عملکرد بهینه و بهینه تصویر 3

 

برای محافظت از چشمان شما ، Redmi از پوشش ضد تابش بر روی صفحه نمایش اطمینان حاصل می کند. اکنون می توانید بدون مزاحمت زیاد چشم خود بیشتر کار کنید. علاوه بر این، کاربران همچنین تجربه بازی و تماشای فیلم در درجه حرفه ای با طیف پیشرفته تولید مثل رنگ و سطح روشنایی بالاتر را خواهند داشت.

 

نرم افزار و پردازنده

نسخه خانگی ویندوز 10 همیشه برای جلوگیری از رابط کاربری و عملکرد پایین تر وجود دارد. RedmiBook 14 Ryzen Edition جدیدترین سیستم عامل ویندوز را برای ایجاد فضایی دوستانه و راحت در تمام سطوح اجرا می کند.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل خوب پرورش یافته با نسبت عملکرد بهینه و بهینه تصویر 4

 

تا آنجا که به پردازنده مرکزی مربوط می شود، این بزرگترین تغییر در تاریخ لپ تاپ RedmiBook 14 است. در حال حاضر، سازنده به پردازنده AMD Ryzen 5 3500U نقل مکان کرده است. تا بالاترین عملکرد را در مصرف کم انرژی داشته باشد. این یک چیپست چهار هسته ای 14 نانومتری با سرعت ساعت 2.1 گیگاهرتز است. تا کاملاً نیازهای بازی، دفتر و سرگرمی شما را برآورده کند.

علاوه بر این، اولترابوک همچنین گرافیک اختصاصی Radeon Vega8 را در مدار GPU برای بهبود عملکرد گرافیکی ادغام می کند.

 

ذخیره سازی

از نظر انتخاب فضای ذخیره سازی، لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition گزینه های مختلفی را در فضای مختلف فراهم می کند. 8 گیگابایت / 256 گیگابایت ، 8 گیگابایت / 512 گیگابایت و 16 گیگابایت / 512 گیگابایت. به همین ترتیب، همه این نسخه ها همچنین نصب های مختلف CPU را برای شما به همراه دارند.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل و پرورش خوب با نسبت قیمت و عملکرد بهینه تصویر 5

 

اسلات RAM الگوی DDR4 را پیکربندی می کند. در حالی که حافظه داخلی برای انتقال سریعتر و نرمتر داده ها در قالب حالت جامد درایو (SSD) ارائه می شود.

 

قابلیت اتصال

برای اتصالات بی سیم، لپ تاپ RedmiBook 14 دارای بلوتوث 4.2 و دو باند 2.4G / 5G 802.11 a / b / g / n / ac WIFI است. علاوه بر این، این شرکت ماژول پیشرفته به اشتراک گذاری فایل را ادغام کرده است. این پلت فرم انتقال داده متقابل شیائومی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، فیلم ها، اسناد، بازی ها بدون نصب هیچ نرم افزار شخص ثالث است. حداکثر سرعت انتقال پرونده می تواند تا 50 مگابیت بر ثانیه برسد. به همین ترتیب، می توانید از Xiaomi Mi Band 3 برای باز کردن قفل لپ تاپ نیز استفاده کنید.

 

بررسی لپ تاپ Xiaomi Redmi Book 14 Ryzen Edition: یک سیستم قابل حمل و پرورش خوب با نسبت قیمت و عملکرد بهینه تصویر 6

 

علاوه بر این، تجهیزات دارای پورت های مختلف فیزیکی (همانطور که در بالا نشان داده شده است). برای داشتن اتصال قوی و پایدارتر نیز.

 

باتری لپ تاپ شیائومی مدل Redmi Book 14 Ryzen Edition

شبکه برق لپ تاپ RedmiBook 14 AMD Ryzen میزبان یک باتری قدرتمند Li-Po است. که گفته می شود در حالت کار PCMark برای هر بار شارژ حدود 8 ساعت کار می کند. در مرور وب ، می توان آن را برای مدت زمان 6.5 ساعت ادامه داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *