مجله شیائومی

بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports

گوشی شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports

در سال 2016 بود که شیائومی از اولین گوشی سری Mi Mix رونمایی کرد. که دارای صفحه نمایش بدون حاشیه بود. گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports مفهومی برای ارائه ایده ای از آنچه می توان انتظار داشت هنگام ورود به قفسه های فروشگاه در آینده انتظار داشته باشیم، ارائه شد.

تقاضای غیرقانونی آن با این حال، شرکت فن آوری چینی را تشویق کنید. تا سری جدیدی ارائه دهد که دارای راه حل گوش پیزوالکتریک Mi Mix ، مکانیسم کشویی Mi Mix 3 و تعداد زیادی از فن آوری های دیگر باشد. شیائومی سال گذشته با معرفی یک گوشی مفهومی دیگر در سری Mi Mix ، از نظر نوآوری میزان سود را افزایش داد.

 

مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports از یک نمایشگر OLED برخوردار است که به دور آن پیچیده شده و به سمت گوشه ها تا پشت آن گسترش یافته است. در نتیجه این طراحی منحصر به فرد، این گوشی قادر است نسبت باورنکردنی صفحه نمایش به بدنه 180.6 درصد را ارائه دهد. در طی یک جلسه توجیهی رسانه ای که در دهلی نو، هند برگزار شد، توسعه دهندگان XDA فرصتی پیدا کردند تا دست خود را بر روی دستگاه بگذارند.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک صفحه نمایش دور تا دور و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 1

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports از قاب با استفاده از آلیاژ تیتانیوم با کیفیت ساخته شده و توسط صفحه نمایش پیچیده می شود، که یک نوار عقب محدود برای قرار دادن تنظیمات دوربین دارد.

نوار فوق با استفاده از سرامیک ساخته شده است. که کاملاً با یک لیوان یاقوت کبود که در قسمت فوقانی قرار می گیرد تکمیل می شود. این شیشه یاقوت کبود به عنوان یک محافظ اضافی برای دوربین عمل می کند. و Mi MIX Alpha را از خراش های تصادفی نیز حفظ می کند. متاسفانه، شیائومی به کارمندان XDA Developers اجازه لمس تلفن را نداد. اما بر اساس مواد استفاده شده، به نظر می رسد گفتن این گوشی حق بیمه است.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور آن و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 2

 

تلفن جدید با نوآوری های متعدد یکپارچه شده است. تا به طراحی انقلابی دست یابد. شیائومی در حاشیه صفحه نمایش، از صفحه آنتن LCP (پلیمر کریستال مایع) با فاصله 0.8 میلی متری استفاده کرد. و گوشواره معمول را با بلندگوهای پیزوالکتریک جایگزین کرد. و سنسورهای مجاورت اولتراسونیک را در زیر صفحه قرار داد.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور آن و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 3

 

از آنجایی که یک صفحه نمایش منحنی دارد که تا لبه ها امتداد دارد، بدیهی است که کاربران نگران لمس تصادفی آن نخواهند بود. این نکته منفی عمده تلفن هایی است که دارای صفحه نمایش خمیده هستند.

برای رفع این نگرانی، شیائومی Mi MIX Alpha را به حسگرهای متعدد و AI (هوش مصنوعی) مجهز کرده است. این تلفن برای بسته شدن خودکار مناطقی که فعال نیستند. برای جلوگیری از لمس ناخواسته، از قابلیتی به نام تشخیص دقیق استفاده از صفحه استفاده می کند.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور آن و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 4

 

دوربین گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports

در بخش عکاسی ، این دستگاه دارای یک ماموت سنسور اصلی ISOCELL Bright HMX S5KHMX 180 مگاپیکسلی از سامسونگ است. که دارای اندازه لنز 1 / 1.33 اینچ، دیافراگم لنز f / 1.69 ، 7P ، همراه با 4 محور است OIS (تثبیت کننده تصویر نوری). Mi Note 10 همان دوربین را در خود جای داده است. که تصاویر با وضوح بالا 12032 90 9024 پیکسل را می گیرد و می تواند فیلم های 4K را با لرزشگیر نوری ضبط کند.

لنز اصلی با یک دوربین 20 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده عریض، یک میدان دید قابل توجه سنسور 117درجه ، 1.28 اینچ ، دیافراگم f / 2.2 و همچنین یک لنز 6P همراه است. این ماژول دوربین همچنین شامل یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی، اندازه سنسور 1 / 2.55 اینچ، دیافراگم f / 2، فوکوس خودکار PD و لنز 6P است.

در Mi MIX Alpha هیچ دوربین سلفی جلویی وجود ندارد. برای گرفتن عکس های پرتره، تنها کاری که باید انجام دهید. این است که تلفن را برگردانید و برنامه دوربین به صفحه عقب برگردد. به این معنی که می توانید با استفاده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسل عکس های سلفی بگیرید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports از چیپست SD 855+ کوالکام برخوردار است. که با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی بومی UFS 3.0 همراه است. این گوشی با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G با یک باتری کاتدی سیلیکونی نانو با ظرفیت 4050 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات تلفیق شده است.

Mi MIX Alpha با تعداد زیادی پورت ارائه نمی شود. این یک پورت USB Type-C دارد که در کنار اسلات سیم کارت در پایین قرار دارد. و یک بلندگوی رو به پایین دارد. قسمت بالایی دکمه پاور را در خود جای داده است. که برای روشن شدن تلفن باید فشار داده شود. با این حال، همان دکمه صفحه را قفل نمی کند.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور و اطراف و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 5

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور آن و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 6

 

سایر ویژگی ها

این تلفن نسخه سفارشی MIUI را اجرا می کند. که از چندین ویژگی مفید از جمله ویژگی تشخیص لمس تصادفی فوق الذکر و حالت دوربین سلفی پشتیبانی می کند. در لبه، تلفن دارای دکمه های مجازی است که هنگام لمس فعال می شوند. عدم وجود دکمه پاور فیزیکی برای قفل یا باز کردن قفل صفحه را توجیه می کند.

حتی وقتی صفحه را خاموش می کنید، دکمه پاور نرم افزار روشن است. طبق گفته شیائومی، این دکمه های قابل تنظیم می توانند موقعیت را بر اساس نحوه جهت گیری دستگاه تغییر دهند. نرم افزار Mi MIX Alpha قادر به تشخیص زمان چرخش دستگاه به پشت است. و اطلاعات مفیدی را در نیمه سمت راست نمایشگر عقب نشان می دهد.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور آن و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 7

 

این نرم افزار برای نشان دادن این اطلاعات از تشخیص سناریوی هوش مصنوعی در زمان واقعی استفاده می کند. به عنوان مثال، اگر تاکسی رزرو کرده اید، می توانید تمام جزئیات مربوط به رزرو خود را به راحتی با ورق زدن دستگاه مشاهده کنید. این ویژگی همچنین برای بررسی جزئیات رزرو قطار یا پرواز و کنترل لوازم خانگی هوشمند هنگام مسافرت مفید است.

 

Xiaomi Mi Mix Alpha Sports یک نمایشگر دور و اطراف و سایر ویژگی های مختلف انقلابی تصویر 8

 

لبه های گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Mix Alpha Sports از یک نمایشگر OLED برخوردار است که به دور آن پیچیده شده و به سمت گوشه ها تا پشت آن گسترش یافته است. اطلاعات به همان اندازه مهم شامل عمر باتری باقی مانده، آلارم، پوشش شبکه و غیره را نشان می دهد. یک تلفن سنتی معمولاً این جزئیات را در نوار وضعیت نشان می دهد. هر وقت اعلانی دریافت می کنید، لبه آن می درخشد و جلوه زیبایی به آن می بخشد.

جالبترین جنبه Mi MIX Alpha انیمیشن شارژ است. هر وقت تلفن را برای شارژ وصل می کنید، کل صفحه نمایش روشن می شود که درصد باتری را نشان می دهد. همانطور که در فیلم زیر مشاهده می شود ، با شارژ شدن تلفن ، انیمیشن بالا می رود. علاوه بر این ، با بالا رفتن سطح باتری ، رنگ از قرمز به سبز تغییر می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *