مجله شیائومی

بررسی کیت دافع پشه شیائومی Mijia

کیت دافع پشه شیائومی

در این مجله قصد داریم به بررسی کیت دافع پشه شیائومی بپردازیم. در تابستان، هر شب، پشه ها ازدحام می کنند. بنابراین حدس می زنم بیشتر شما نمی توانید سرگرم شوید. روش های زیادی برای مقابله با پشه ها وجود دارد. موردی که روی بدن افراد تأثیر نمی گذارد نصب شبکه های پشه ای است. اما شبکه های پشه ای فقط می توانند ما را از گزش پشه ها محافظت کنند. هر چند سیم پیچ پشه یا سیم پیچ الکتریکی پشه در هر زمان موجود است. اما هنوز هم برای انسان به ویژه کودکان کاملاً مثر است.

به همین منظور، شیائومی محصول جالبی را روانه بازار کرده است که آنها را دفع می کند یا در بدترین حالت، آنها را می کشد. این محصول با یک طرح فرارساز غیر گرم کننده و از نوع فن ارائه می شود که تأثیر کمی بر بدن انسان دارد. سیم پیچ پشه می تواند حدود 90 روز ادامه یابد. شیائومی همیشه برای تمام موارد زندگی محصولات ارزان ، شیک و هوشمند طراحی کرده است. و دافع پشه Mijia نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

طراحی کیت دافع پشه شیائومی Mijia

دستگاه دفع پشه شیائومی مییا توسط شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی Zimi Technology تولید می شود. بله، این یکی از پاوربانک های شیائومی است.

بسته بندی اصلی کیت دافع پشه شیائومی Mijia مانند همیشه ساده است و چهار ویژگی آن به وضوح روی بسته بندی چاپ شده است. برای جزئیات بیشتر، به شکل زیر مراجعه کنید.

هنگامی که بسته را باز می کنید ، می توانید سه درایو Mijia، سه سیم پشه، سه باتری شیائومی (در هر گروه دو عدد) و دستورالعمل ها پیدا کنید.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 1

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 2

 

کیت دافع پشه شیائومی Mijia با نسل قبلی کاملاً متفاوت است. بنابراین ما در اینجا به جزئیات نمی پردازیم، عمدتا در مورد نسخه جدید ضد دافع پشه Mijia صحبت می کنیم. این اولین برداشت را به ما می دهد که مانند تزئینات است. اگر به دقت نگاه نکنید ، واقعاً آن را به عنوان یک ماده دفع کننده پشه نمی بینید.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 3

 

طرح کلی سفید خالص ، بدنه ای صاف است. البته پوشش بالا کمی خاکستری و با بافت مات است. در پایین یک دایره از سوراخ های مش وجود دارد. ما در مجموع 68 سوراخ طولانی را محاسبه کردیم.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 4

 

پوسته از مواد محافظت از محیط زیست ABS + PP ساخته شده است، و بالشتک ضد لغزش در بالا از سیلیکون آلی با کیفیت بالا ساخته شده است. ماده دافع پشه کوچک و وزن آن حدود 133 گرم است.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 5

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 6

 

از طریق شکافی که با پوشش بالا نشان داده شده است، ما به شدت پوشش بالا را برداشته ایم. در واقع، لازم بود آن را تف كنند. هنوز خیلی تنگ بود. طرف همچنین می تواند توضیح دهد که این قابل اطمینان تر است.

پس از باز شدن، می توان شکاف باتری و یک فن را مشاهده کرد. شیار باتری دارای یک بند برای بیرون آوردن باتری است. این طرح بسیار مناسب است. از این گذشته ، کمانش کردن باتری واقعاً دشوار است. و گاهی باعث درد دست می شود. به محض کشیدن بند به آرامی باتری از آن خارج می شود.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 7

 

موقعیت فن نیز محلی را برای قرار دادن سیم پیچ پشه دارد. انتهای آن با باتری دکمه رو به پایین است و همچنین اولین پایان است. وقتی برداشته شد ، از طرف دیگر بیرون می آید. این طراحی کاملاً عمدی است.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 8

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 9

 

فیلم ضد پشه که توسط Mijia Mosquito Repellent تهیه شده توسط شرکت تابعه چینی شرکت داروسازی Aspen تولید شده است و از یک طرح لانه زنبوری استفاده می کند که به راحتی قابل فرار است. داروی داخلی ترانسفلوترین است. هر قرص حاوی 500 میلی گرم به عنوان منبع دفع پشه است.

البته از آنجا که دارویی برای دفع پشه ها است، درجه سمی خاصی وجود دارد. اگرچه ماده ضد دافع پشه Mijia توسط آژانس ایمنی تأیید شده است. اما در صورت وجود نوزادی در خانواده ، توصیه می شود از آن در نزدیکی نوزاد استفاده نکنید و بزرگسال هیچ تأثیری ندارد. علاوه بر این ، یک باتری دکمه ای درون ورق دفع پشه تعبیه شده است که باید برای ضبط استفاده مکرر از ورق دافع پشه استفاده شود.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 10

 

تجربه

ما می دانیم که دافع پشه شیائومی قبلی از طرح پلاگین پشتیبانی می کرد. اما مکان ثابت بود، و دستیابی به آن در جایی که هیچ شاخه ای نبود دشوار بود. همچنین ، می توان آن را با یک سیم پیچ پشه سنتی استفاده کرد. اما کمی دودی بود.

دستگاه دافع پشه Mijia از باتری 5 برای تأمین انرژی آن استفاده می کند. بنابراین می توانید آن را به میل خود قرار دهید، که واقعاً راحت است. حتی می توان آن را در فضای باز قرار داد. اما ماده دافع بسیار م veryثر نخواهد بود.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 11

 

البته بی رنگ و بی مزه است و برای بدن انسان تحریک کننده نیست. این امر در اکثر مواد دفع کننده پشه موجود در بازار امکان پذیر نیست. از کویل های پشه فرار برای دستیابی به اثر دافع پشه و نه قاتل پشه استفاده می کند. این فقط پشه ها را هدایت می کند. بنابراین پشه ها فقط فرار کردند و نمردند.

به طور مشخص، از طریق فن بی صدا، هوا از سوراخ پایین کشیده می شود و هوا از چهار شکاف بزرگ پوشش بالایی تخلیه می شود. بنابراین قرص های کویل پشه فرار می شوند.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 12

 

صدای فن همان چیزی است که بسیاری از مردم تعجب می کنند. اگر گوش ها روی آن خوابیده باشند ، قابل شنیدن است و اگر خارج از گوش باشد، شنیدن آنها واقعاً دشوار است. حداقل تاثیری در خواب نخواهد داشت.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 13

 

ما شخصاً در شب اول آزمایش کردیم. اما بعدا متوجه شدیم که هنوز پشه وجود دارد. راستش را بخواهید، آنها در واقع کمتر هستند. بعداً مشخص شد که اتاق خواب من 40 متر مربع است. اما این شرکت آن را تا 28 متر مربع توصیه می کند.

این برنامه همچنین از عملکرد زمانبندی یک دکمه پشتیبانی می کند، همچنین باعث می شود بسیاری از افراد خاموش کردن آن را فراموش نکنند. با دو بار فشردن دکمه روشن / خاموش می توانید به حالت زمان بندی 10 ساعته دست یابید و با رسیدن به زمان به طور خودکار خاموش شوید.

ورق دفع پشه بر روی فن نصب شده است. بر خلاف دستگاه دافع پشه فرار نوع گرمایش، دستگاه دفع پشه Mijia از یک دستگاه دافع فرار نوع فن باتری محور استفاده می کند. مدت زمان موثر ورق دافع پشه حدود 720 ساعت است. اگر به مدت 8 ساعت در روز استفاده شود ، می توان حدود 90 روز از آن استفاده کرد. بنابراین ورق دافع پشه می تواند نیازهای دفع پشه را در تمام تابستان برطرف کند.

کیت دافع پشه شیائومی Mijia همانطور که در بالا گفته شد برای اتاقهای 28 متری مناسب است. بستن مناسب درها و پنجره ها حتی اثر بیشتری خواهد داشت. علاوه بر این ، قرص های ضد پشه نیز می توانند به طور جداگانه خریداری شوند ، قیمت رسمی 29 یوان دو است.

 

نتیجه

نرخ سرمایه گذاری جمعی نسخه اصلی Mijia Mosquito Repellent به 2046٪ رسید و مبلغ سرمایه گذاری جمعی 20.26 میلیون یوان بود. واقعاً دشوار است که یک پشه کوچک ضد دافع سرمایه ای بیش از 20 میلیون نفر سرمایه گذاری کند. البته در مقایسه با نسل دافع پشه Mijia ، نسبت قیمت / عملکرد آن بار دیگر از 59 یوان به 99 یوان افزایش یافته است.

 

بررسی دافع پشه Xiaomi Mijia تصویر 14

 

به طور کلی، کیت دافع پشه شیائومی Mijia هنوز یک محصول متمایزتر است. اول از همه ، این یک مقدار بالا است و همراه با استفاده از درایو باتری، می تواند از شر محدودیت برق خلاص شود و می تواند در هر جایی قرار گیرد.

علاوه بر این، دستگاه کیت دافع پشه شیائومی Mijia مزایای ساختاری خاص خود را دارد و در حجم کمتری یک فن به منظور افزایش ظرفیت فرار و افزایش قابلیت دفع پشه های داخلی به آن اضافه می شود. در عین حال، هم عمر باتری و هم دوره نوسانات ورق دافع پشه بسیار طولانی است. نیازی به تغییر ورق دافع پشه به اندازه دفع پشه های کنار تخت نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *