مجله شیائومی

معرفی ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE

ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE

 از آنجا که ویروس کرونا (COVID-19) در سراسر جهان بیداد می کند ، ما باید به طور منظم از جمله اشیا کوچک اطراف خود ضد عفونی کنیم. به تازگی ، شیائومی دستگاه ضد عفونی کننده خشک کن SMATE را معرفی و تولید کرده که از ضد عفونی یک دقیقه ای و میزان پاکسازی 99.9٪ پشتیبانی می کند. قیمت این کالا 129 یوان (حدود 18 دلار) است.

 

میزان ضدعفونی کننده ضد عفونی کننده Xiaomi SMATE به 99.9٪ رسید 1 تصویر 1

 

به طور کلی اعتقاد بر این است که کثیف ترین چیز کاسه توالت است. با تعداد باکتری 100000 / cm2. تیغ دارای باکتری 1.2 میلیون بر سانتی متر مربع است که 10 برابر تعداد باکتری های کاسه توالت است. مسواک دارای 2.5 برابر باکتری بیشتر از کاسه توالت است.

پف هایی که دختران اغلب استفاده می کنند نسبت به کاسه توالت نیز کثیف تر هستند.

ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE با استفاده از طول موج ماورابنفش 250-280nm UV-C LED ، ساختار مولکولی DNA (اسید دئوکسی ریبونوکلئیک) یا RNA (اسید ریبونوکلئیک) را در سلول های میکروبی از بین می برد. به طوری که باکتری ها و ویروس ها قدرت و قدرت خود را از دست می دهند. 99.9 درصد ضدعفونی  بی عیب.

عمر دانه های لامپ LED UV-C 1500 ساعت ، هر بار 5 دقیقه است و می تواند 18000 بار استفاده شود. فرآیند خشک کردن و ضد عفونی کردن فقط به 0.012 کیلووات ساعت برق نیاز دارد.

 

میزان ضدعفونی کننده ضد عفونی کننده خشک کردن Xiaomi SMATE به 99.9٪ رسید 2 تصویر 2

 

مشخصات ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE

ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE همچنین دارای یک عنصر گرمایشی کامپوزیتی PET با دمای ثابت 60 درجه سانتیگراد ± 10 درجه سانتیگراد و 25 دقیقه خشک شدن هوای گرم است. تا از ایجاد محیط مرطوب برای تولید مثل و تولید مثل جلوگیری کند.

دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا دستگاه روشن و خاموش شود. دکمه روشن / خاموش را برای تغییر حالت فشار دهید. وقتی کار تمام شد ، چراغ نشانگر همیشه روشن است و وارد حالت آماده به کار می شود و باعث می شود تا برق را خاموش کنید. وقتی لامپ UV کار می کند ، برای جلوگیری از آسیب تصادفی چشم و پوست به علت اشعه ماورا بنفش ، درب آن را باز کنید و لامپ UV به طور خودکار خاموش می شود.

 

میزان ضدعفونی کننده ضدعفونی کننده خشک کردن Xiaomi SMATE به 99.9٪ رسید 3 تصویر 3

 

طراحی

از نظر طراحی ، بدنه ضد عفونی کننده خشک کن شیائومی SMATE از طرح ساده بیضوی باند استفاده می کند. و بدنه سفید متناسب با خانه است. هنگامی که فن خنک کننده کار می کند ، صدا به زیر 50dB می رسد که ساکت و بدون مزاحمت است.

 

میزان ضدعفونی کننده ضد عفونی کننده Xiaomi SMATE به 99.9٪ رسید 4 تصویر 4

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *