مجله شیائومی

تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K از تاریخ 16 دسامبر در هند راه اندازی می شود

تلویزیون شیائومی

چند روز قبل،شیائومی در هند شروع به تبلیغ تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K جدید برای هند کرد.

این شرکت از آن زمان تاکنون چندین بار با برچسب # QuantumLeapsAhead با اشاره به فناوری نمایش Quantum Dot، آن را شایعه کرده است. امروز، تایید شده است. که تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K در 16 دسامبر در کشور آغاز به کار خواهد کرد.

شیائومی هند برای تایید رویداد راه اندازی تلویزیون QLED جدید در هند ، در توییتر خود صحبت کرد. طبق توییت ، تلویزیون جدید QLED 4K در تاریخ 16 دسامبر ، ساعت 12 شب در هند راه اندازی می شود. شیائومی تیزر ویدیویی را به اشتراک گذاشته است. که طراحی آن را نشان می دهد. در حالی که در این ویدئو اشاره شده است که طراحی تلویزیون می تواند شبیه Mi TV 5 Pro از چین باشد. اما وب سایت شیائومی به ویژگی های جدید اشاره دارد.

 

ویژگی های تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K

بر این اساس ، یک صفحه رویداد در mi.com از قبل فعال است. این صفحه همچنین یک طرح تلویزیونی را به صورت شبح با حاشیه های باریک در سه طرف نشان می دهد. بیایید ببینیم آیا از ساخت آلومینیوم مانند TV 5 Pro برخوردار است. به هر حال ، این تیزر می گوید که تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K از تصاویر Quantum Dot با ویژگی هایی مانند Dolby Vision ، HDR10 + و وضوح 4K برخوردار خواهد بود. حال اگر به یاد بیاوریم ، Mi TV 5 Pro دارای HDR10 + است. اما از ویژگی Dolby Vision برخوردار نیست.

همانطور که گفته شد ، در صفحه تیزر همچنین از ویژگی هایی مانند Dolby Audio و DTS-HD نام برده شده است. برای سیستم عامل unware ، تلویزیون QLED مخفف دیود ساطع کننده نور کوانتوم است. به طور معمول ، یک تلویزیون QLED دارای نور پس زمینه LED ، یک لایه فیلم Quantum Dot ، یک ماتریس LCD و یک فیلتر رنگ است. در اینجا ، نقطه کوانتومی (QD) از نقاط کوانتومی (  نانوکریستال های نیمه رسانا ) برای تولید نور قرمز ، سبز و آبی تک رنگ خالص استفاده می کند.

با بازگشت به سایت ، تلویزیون QLED همچنین بهترین دیوار پچ را طبق وب سایت خواهد داشت. این نشان می دهد که تلویزیون حداقل با Patchwall 3.4 همراه یک چرخ فلک جدید ، مرکز کاربری ، تلویزیون های زنده خارج از جعبه عرضه می شود. تلویزیون شیائومی Mi QLED 4K همچنین دارای HDMI 2.1 ، eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) ، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و AV1 (AOMedia Video 1) و موارد دیگر است. در روزهای آینده منتظر تیزرهای بیشتری باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *