مجله شیائومی

بررسی هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

امروز می خواهیم به بررسی هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds بپردازیم. امروزه هدفون های بی سیم و هدفون ها بیشتر محبوب می شوند. زیرا مردم هدفون های سیمی یا معمولی را کمی از دستگاه های فوق العاده نازک و اخیر می دانند که درگاه ورودی جک هدفون خود را با USB یا پورت شارژ جایگزین می کنند.

اگر شما علاقه مند به استفاده از چنین دستگاهی به نام earbuds هستید اما بودجه لازم برای خرید محصول اپل را ندارید یا طرفدار زیادی از من نیستید مانند اپل هستید پس در جای مناسب آمده اید.

از آنجا که در این مقاله قصد دارم هدفون شیائومی را مرور کنم که هم از نظر ویژگی شگفت انگیز است و هم دارای یک محدوده قیمت عالی که به راحتی در بودجه شما جای می گیرد و در عین حال نیازهای موسیقی شما را برآورده می کند.

شیائومی یک نام تجاری محبوب با توجه به بودجه کم و در عین حال محصولات برجسته است. اما بعضی اوقات بعضی اوقات منفی هم دارند.

در این مقاله ، من قصد دارم یک محصول خاص از شیائومی را بررسی کنم که هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds است. من قصد دارم به بحث درباره موارد منفی همراه با مزایا و ویژگی های آن از دیدگاه بی طرف بپردازم.

بنابراین، بدون موافقت بیشتر، اجازه دهید بحث را در مورد هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds آغاز کنیم.

 

بررسی گوشواره های شیائومی AMAZFIT TWS | حسگر ضربان قلب ، لغو سر و صدا و موارد دیگر. تصویر 1

 

طرفداران هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

ابتدا قصد دارم در مورد نکات مثبت هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbudsصحبت کنم. آن ها هستند:

 

با دوام

Earbuds شیائومی AMAZFIT TWS از فلز به عنوان ماده پوشش استفاده نکرد. به جای استفاده از فلز ، شیائومی از پلاستیکی دوستدار پوست انسان استفاده کرده است. که نه تنها سبک بلکه بادوام نیز هست.

می دانم برخی افراد هنگام خوابیدن گوشهای خود را می بندند. اگر در خواب عمیق از گوش شما افتاده و به زیر پشت شما بلغزد ، دیگر جای نگرانی نیست. این هدفون ها می توانند در برابر آن مقاومت کنند.

 

هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

 

طراحی فشرده هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

برخلاف گوش های قبلی شیائومی ، گوش های هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds جمع و جورتر هستند. آنها در ابعادی در حدود 226x21x16 قرار می گیرند

و همانطور که قبلاً گفته ام از پلاستیک پلیمری استفاده می کند، وزن گوشها در حدود 35 گرم است ، حتی اگر برای مدت طولانی در گوش خود بپوشید ، هیچ نوع ناراحتی احساس نمی کنید.

 

هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

 

ضدآب

هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds ویژگی جالب دیگری نیز دارد که دارای ویژگی ضد آب است. این نیز ضد عرق و ضد پاشش است.

آن دسته از شما که دوست دارید هنگام کار یا در سالن بدن سازی گوش خود را بپوشید ، هیچ جای نگرانی ندارید. عرق و آب هیچ آسیبی به گوشهای مورد علاقه شما نمی رسانند.

 

 هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

 

کنترل آسان

کنترل گوش های هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds بسیار آسان است. آنها دارای کنترل پد لمسی هستند که با بلوتوث کار می کند. این همچنین شامل کنترل صدا است. می تواند موسیقی را تغییر دهد.

از دیگر ویژگی های مفید آن میکروفون با قابلیت حذف نویز است. این ویژگی به شما امکان می دهد از راه دور صحبت کنید ، ضبط کنید ، پاسخ دهید و تماس تلفنی دریافت کنید حتی اگر در یک محیط پر سر و صدا باشید.

ویژگی حذف نویز صداهایی را که از محیط خارج می آیند لغو می کند و به شما یک تجربه میکروفون بسته می دهد.

 

موارد منفی

همانطور که قبلاً به شما گفتم این یک بررسی بی طرفانه و بی طرفانه درباره هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds همراه با جوانب مثبت است که من همچنین قصد دارم در مورد نقاط ضعف این هدفون ها بحث کنم.

پشتیبان گیری باتری:

شیائومی ادعا می کند پشتیبان گیری باتری این هدفون داخلی 10 ساعته با یک بار شارژ از پایه شارژ خواهد بود.

اما همه ما می دانیم که بسته به حالت کاربر متفاوت است. انتظار داشتم حداقل با 18 بار تا 18 ساعت با یک بار شارژ باشد تا نسخه کم شده بیش از حد آن 6 تا 10 ساعت باشد.

 

بررسی گوشواره های شیائومی AMAZFIT TWS | حسگر ضربان قلب ، لغو سر و صدا و موارد دیگر. تصویر 5

 

بدون ANC

اگرچه هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds از ویژگی حذف صدا برخوردار است. اما بلندگوهای هدفون از مزایای آن برخوردار نیستند.

لغو فعال سر و صدا تجربه موسیقی مهر و موم شده ای را ارائه می دهد که با افزایش بیس الهام بخش تقویت می شود. این نوع ویژگی توسط هر علاقه مند به موسیقی در سال 2020 انتظار می رود.

 

بلوتوث

حتی در سال ، Xiaomi AMAZFIT TWS Earbuds 2020 به بلوتوث V.4.2 رفت. ناامیدکننده است هدفون ها محدوده 10 متری دارند که بدون هیچ گونه مانعی نیز هستند.

با اتصال گوشگیرها به سایر دستگاههایی که دارای نسخه پایین بلوتوث هستند ، این مورد متفاوت بوده و احتمالاً کاهش می یابد. همچنین هنگامی که مانعی مانند دیوارها بین هدفون و دستگاه شما ایجاد می شود ، کاهش می یابد.

 

بررسی گوشواره های شیائومی AMAZFIT TWS | حسگر ضربان قلب ، لغو سر و صدا و موارد دیگر. تصویر 6

 

کنترل لمسی

کنترل لمسی بسیار جالب و از ویژگی های هنری است بدون شک. اما من شخصاً دکمه ها را راحت تر از کنترل های لمسی می دانم زیرا وقتی گوشواره ها روی گوش شما است ، شما نمی توانید صفحه کنترل لمسی را ببینید و نه آن را احساس می کنید.

اما یافتن دکمه ها بدون مشاهده آنها آسان است زیرا احساس آنها آسان است. این فقط نظر شخصی من است. شما باید با احساسات شخصی خود به غیر از قضاوت در مورد عقاید شخصی من بروید.

 

بررسی گوشواره های شیائومی AMAZFIT TWS | حسگر ضربان قلب ، لغو سر و صدا و موارد دیگر. تصویر 7

 

ویژگی هایهدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

مدت زمان زیادی است که شیائومی در حال ساخت گوشگیرها و سایر ابزارهای هدفون است. اما این بار آنها به چیز جدید و منحصر به فردی رسیده اند.

این هدفون گوش یا هدفون شامل یک سنسور کنترل ضربان قلب است. این سنسور ضربان قلب شما را در زمان واقعی کنترل کرده و به دستگاه تلفن هوشمند شما بازخورد ارسال می کند.

این ویژگی برای آن دسته از شما که از گوشگیر استفاده می کنید و هنگام تمرین یا آهسته دویدن یا در سالن ورزشی از موسیقی لذت می برید مفید است. این سنسور می تواند سلامت قلب شما را به صورت روزانه ردیابی کند.

این ممکن است دل را برای کسانی که قبلاً یک باند تناسب اندام اضافی خریده اند برای پیگیری سلامت قلب خود با صرف مقداری پول که می توانستند در غیر این صورت استفاده کنند ، بشکند.

 

هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

 

محتوای جعبه بسته بندی هدفون شیائومی مدل AMAZFIT TWS Earbuds

جعبه بسته بندی Xiaomi AMAZFIT TWS Earbuds از بیرون عالی به نظر می رسد. فضای داخلی نیز جذاب است.

 

بررسی گوشواره های شیائومی AMAZFIT TWS | حسگر ضربان قلب ، لغو سر و صدا و موارد دیگر. تصویر 9

 

این جعبه حاوی یک جفت محافظ گوش Xiaomi AMAZFIT TWS است. یک قطعه پایه شارژ که برای شارژ گوش شما است. یک قطعه کابل USB Type-C و یک کتابچه راهنمای کاربر.

بسته به نوع نسخه ای که خریداری می کنید ، ممکن است چینی یا انگلیسی باشد. نسخه جهانی حاوی کتابچه راهنمای انگلیسی و نسخه چینی حاوی کتابچه راهنمای چینی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *