مجله شیائومی

مشکل هدفون شیائومی MI AIR 2S TWS اکنون برطرف شده است

بازار هدفون های بی سیم واقعی از نظر محبوبیت سرانجام به تعداد قابل توجهی می رسد. هدفون شیائومی MI AIR 2S TWS ارزان بوده تا مشتری های بیشتری را به خود جلب کند. طبقه محصول در بخش پوشیدنی قرار دارد، که یکی از معدود بخشهای بازار فناوری بوده که بحران اقتصادی همه گیر COVID-19 را پشت سر گذاشت. ما انتظار داریم شرکت های بیشتری به این بخش بپیوندند. در حالی که نام های محبوب تلاش می کنند حضور خود را تثبیت کنند. شیائومی یک بازیگر خوب در بازار دستگاه های TWS است که هم دارای پیشنهادات برتر تحت Miseries و هم دستگاه های مقرون به صرفه با مارک Redmi است. این شرکت در آوریل امسال هدفون بلوتوث بی سیم شیائومی MI AIR 2S TWS را منتشر کرد. اما این دستگاه از یک مشکل شارژ عجیب رنج می برد.

هدفون Xiaomi Mi Air 2S TWS. حتی بهتر! - Geek Tech Online

به گفته برخی از کاربران، در شرایط خاص ممکن است دستگاه با خرابی شارژ مواجه شود. درصورتی که برق باقیمانده 10٪ باشد. این امر مانع از شارژ گوشهای TWS برخی از کاربران می شود. خوب ، این موضوعی است که اساساً از محافظ گوش استفاده نمی کند. اکنون ، شیائومی سیستم عامل نسخه 2.1.5.2 را فشار داده است که سیستم شارژ را بهینه می کند و امیدوارم که این مسئله را یک بار و برای همیشه برطرف کند. این شرکت قبلاً مشکل پنجره پاپ و همچنین لکنت صدا ارائه شده توسط گوشی را بهینه کرده بود. علاوه بر این ، کیفیت کلی صدا و همچنین رفتار ویژگی لمسی تصادفی بهبود یافته است. چراغ های یادآوری و LDHC همچنین سایر موارد مربوط به ثبات نیز بهبود یافته اند.

دستگاه ها می توانند از طریق تلفن های هوشمند به روز شوند و سیستم عامل آن بسیار سبک است. منتظر بازخورد بیشتر خواهیم بود تا بدانیم آیا این مشکل در واقع برطرف شده است. اگر شیائومی موفق شود مشکل شارژ را برطرف کند ، در حال حاضر بسیاری از کاربران را خوشحال خواهد کرد. یا حداقل خشم آنها را بعد از ماه ها انتظار کاهش دهید.

مشخصات هدفون شیائومی MI AIR 2S TWS

هدفون شیائومی MI AIR 2S TWS با بهبود نسبت به نسل قبلی باعث کاهش زمان تأخیر و بهبود عمر باتری این محصولات شده است. هدفون ها همچنین از شارژ بی سیم و انتقال همزمان دو گوش پشتیبانی می کنند. این شرکت یک ساختار پوششی نیمه گوش را به کار گرفت. هر گوشواره 4.5 گرم وزن دارد و دارای پشتیبانی از بلوتوث 5.0 است. شیائومی TWS را به تراشه دو هسته ای مجهز کرد و یک فناوری انتقال همزمان دو گوش را برای انتقال همزمان سیگنال های صوتی به گوشی های چپ و راست اتخاذ کرد. این سیستم تاخیر صدا را کاهش می دهد.
این دستگاه در حال حاضر با قیمت 399 CNY در چین به فروش می رسد که چیزی در حدود 60 دلار است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *