مجله شیائومی

هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی فقط با قیمت 35.39 دلار [فروش X-Mas]

هدفون شیائومی

هدفون بلوتوث FIIL CC TWS گل سرسبد مدل گوش های بی سیم از زیر برند شیائومی است. FIIL، بخشی از زنجیره زیست محیطی شیائومی است. هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی یک هدفون بی سیم برای هر سبک است که کیفیت تماس مناسب و راحتی گوش دادن را فراهم می کنند. آنها توسط تیمی از طراحان آلمان طراحی شده اند و از جمعیت بسیار برجسته هستند. Fiil زیرمجموعه شیائومی است.

 

طراحی هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی

 

هدفون شیائومی

 

 

اول از همه، به FIIL CC باید توجه داشت که طراحی کاملاً منحصر به فرد این تازگی است. هم هدفون و هم کیس از طراحی منحصر به فرد زاویه ای برخوردار هستند. در ترکیب با رنگ نقره ای متالیک، این شکل باعث جذابیت ویژه دستگاه در برابر هدفون های موجود در بازار می شود. هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی بر خلاف بقیه نیست. این بسته کوچک اما شیک، یک درایور ترکیبی 13.1 میلی متری و دیافراگم کامپوزیت سه لایه تیتانیوم را برای تولید مثل صدا واضح و در عین حال غنی در خود جای داده است. Fiil CC یک هدفون واقعاً بی سیم برای هر ژانر است. کیفیت تماس و راحتی مناسب را فراهم می کند. توسط یک تیم طراحی آلمانی طراحی شده است ، با چند ویژگی مطلوب مانند دوام و سادگی در طراحی، از جمعیت جدا می شود.

 

امکانات هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی

 

هدفون شیائومی

 

 

این هدفون FIIL CC نامیده می شود که به لطف اینکه صدای Hi-Fi با تأخیر صدای بسیار کمی ارائه می دهند، به عنوان پیشنهادی پیشرفته ارائه می شود. هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی دارای اتصال بلوتوث 5.0 با پشتیبانی AAC / SBC هستند. هدفون های داخلی دارای بلندگوهای 13.1 میلی متری هستند. بنابراین 15Hz – 22kHz با حداکثر 123dB را ارائه می دهند. یکی از بخشهای آن که این هدفون در آن برجسته می شود ، کنترل لمسی آنهاست. کنترل اضافه شده به کاربر امکان می دهد یک مدل ساده یا کنترل کامل داشته باشد.

 

باتری

 

هدفون شیائومی

 

هر یک از هدفون های FIIL CC دارای یک باتری 30 میلی آمپری و وزن آن فقط 4 گرم است. جعبه ظرفی که به شما امکان شارژ مجدد آنها را می دهد 500mAh ارائه می دهد. این جعبه توسط USB Type C شارژ می شود. دوام باتری در پخش موسیقی 3 ساعت، در حالت آماده به کار 12 ساعت و در تماس تا 4 ساعت است. برای بهبود صدا، برنامه ای دارد که به شما امکان می دهد صدای آن را با استفاده از اکولایزر و سه حالت تأخیر تنظیم کنید. حالت اول برای موسیقی ، حالت دوم برای فیلم و حالت سوم برای بازی ها طراحی شده است.

 

قابلیت اتصال

هدفون شیائومی

 

سیگنال بلوتوث هدفون بلوتوث FIIL CC TWS شیائومی تا حدود ده متر در داخل خانه و در مناطقی که پر از سیگنال های بی سیم هستند پایدار می ماند. همچنین می توانید به راحتی بین یک تا دو هدفون جابجا شوید. یک گوشواره را درون شارژر بگذارید در حالی که دیگری به بازی ادامه می دهد. دوباره آن را بیرون بیاورید و آنها فوراً به هم متصل می شوند تا صدای استریو را به شما برگردانند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *