مجله شیائومی

پیشرفته ترین و قدرتمندترین جاروبرقی ربات شیائومی به بازارهای جهانی راه پیدا می کند

جاروبرقی ربات شیائومی

چند ماه پیش شیائومی پیشرفته ترین جاروبرقی ربات خود را که تا به امروز ارائه شده است، راه اندازی کرد. ما در مورد Xiaomi Mijia 1T صحبت می کنیم. یک ربات پرقدرت با دوربین جلوی ToF که اکنون با نام Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + به بازارهای جهانی معرفی و فروخته می شود.

همانند مدل های قبلی ، این جاروبرقی ربات جدید تحت نام Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + قرار گرفته و نام “Plus” را در انتهای نام خود اضافه می کند. و جای تعجب نیست که، این نسخه همه چیزهایی را که برای بهترین نظافت در خانه نیاز دارید. اضافه می کند.

Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + شیائومی را می توانیم. در فروشگاه های آنلاین مانند PowerPlanetOnline با قیمت بیش از 400 یورو خریداری کنیم.

 

 

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + ، بهترین جاروبرقی ربات شیائومی

این reobot جدید جاروبرقی شیائومی پیشرفته ترین و قدرتمندترین برند است. دارای قدرت مکش 3000Pa، همراه با دهانه مکش پهن و برس الیاف فوق العاده متراکم 0.1 میلی متر برای تمیز کردن دقیق تر و کارآمد تر است.

 

بهترین جارو برقی ربات Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro +. اخبار Xiaomi A

 

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + یک مخزن کثیفی 550 میلی لیتری اضافه می کند. که می توانیم به راحتی آن را برداریم. و یک مخزن آب 250 میلی لیتری. همچنین به لطف سیستم هوشمند کنترل شده الکترونیکی، قادر است. سطح زمین را در طول 160 متر خطی مرطوب کند.

با بهبود کارایی، این جاروبرقی جدید ربات شیائومی دارای حداکثر 4 سرعت مکش کاملاً قابل برنامه ریزی و باتری کمتر از 5200 میلی آمپر ساعت است. در ترکیب همه اینها، تا 180 دقیقه شارژدهی در حالت سرعت استاندارد یا تمیز کردن سطح 240 متر مربع حاصل می شود.

 

 

بهترین جارو برقی ربات Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro +. اخبار Xiaomi A

 

 

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro + نه تنها به دلیل قدرت مکش بالا برجسته است. بلکه به منظور شناسایی اشیا با دقت بیشتر، این جاروبرقی جدید ربات Xiaomi یک دوربین ToF جلویی اضافه می کند. که قادر به قرار دادن اشیا در یک مدل سه بعدی است.

 

 

بهترین جارو برقی ربات Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro +. اخبار شیائومی

 

این سنسور جدید که در جلوی جاروبرقی ربات قرار دارد. و با ترکیبی از یک الگوریتم نرم افزاری کامل، با یک میزان دقت میلی متر قادر به جلوگیری از فضولات حیوانات و اجسام کوچک است. به همین ترتیب، این توانایی تصمیم گیری هوشمندانه هنگام ورود به مسیرهای پیچیده (زیر صندلی باریک یا تلویزیون) را دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *