مجله شیائومی

بررسی تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی ، یک تردمیل جمع و جور

تردمیل شیائومی

مردم بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود هستند و برای دستیابی به بهترین نتیجه از آخرین فن آوری ها استفاده می کنند. طی سالهای اخیر، ماشین آلات تردمیل فضای وسیعی را در صنعت ایجاد کرده اند.

تجهیزات تناسب اندام تاشو و سبک وزن بسیار مناسب برای استفاده در خانه است. این مجموعه با الگوریتم های پیشرفته زیادی همراه است تا عملکرد روزانه شما را تحت نظر داشته باشد و روش های بهتری را برای پیشرفت پیشنهاد دهد. بازار مملو از تولیدکنندگان تردمیل بسیاری است که قول می دهند محصولات برجسته را با بهترین قیمت تحویل دهند.

 

 

برای خرید تردمیل تاشو  Walking Pad R1 pro شیائومی به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

https://xiaomishow.com/product/تردمیل-تاشو-شیائ…ل-walking-pad-r1/ ‎

 

بهترین تردمیل 2021

 

شیائومی از این قاعده مستثنی نیست. این یک نمونه کارها گسترده در بخش تجهیزات تناسب اندام است و تردمیل WalkingPad امضای اصلی است. تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی در حالت دستگاه در حال اجرا و تکان دهنده که از حالت اتوماتیک پشتیبانی می کند. خیره کننده است و سرعت را مطابق حالت حرکت کاربر تنظیم کنید.

علاوه بر این، تردمیل بدون استفاده از کنترل از راه دور می تواند شروع ، شتاب و کاهش یابد. دارای شکل تاشو و جمع و جور است و از چندین ویژگی پشتیبانی می کند و به راحتی در خانه قابل استفاده است.

ویژگی ها و مشخصات تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی

این فصل برای آشنایی شما با تنظیمات مختلف و قابلیت های داخلی WalkingPad R1 Pro جدید است. امیدوارم ، تجزیه و تحلیل دقیق به شما کمک کند قبل از تصمیم نهایی ، به گزینه مناسب برسید.

 

قاب و چشم انداز

WalkingPad R1 Pro با توجه به اندازه تاشو و کوچک در کنار ساختار سخت فوق العاده قابل توجه است. یکی از نقاط فروش این دستگاه، اندازه کوچک و ذخیره سازی آسان آن است.

 

تردمیل شیائومی

 

کاربران می توانند مرکز تردمیل را از وسط تا بزنند و بازوها در هر دو طرف قرار گرفته و ثابت می شوند. به طور کلی ، کل روش نصب را می توان توسط یک فرد به راحتی انجام داد.

از نظر توسعه قاب ، از مواد آلیاژ آلومینیوم با دوام و قوی ساخته شده است. دستگاه عمدتا از دو قسمت تشکیل شده است – عرشه و دسته. این طراحی منحصر به فرد به کاربران امکان می دهد تا نه تنها تردمیل را جمع کنند بلکه مانند چمدان آن را بسیار نازک کنند. می توانید آن را در هر فضایی وارد کنید زیرا برای ماندن به فضای واقعاً باریکی نیاز دارد.

تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی کمربند ضد لغزش را برای گرفتن بهتر نصب می کند. همچنین دارای بالشتک EVA است که به کاهش فشار روی زانوها در حین تمرین کمک می کند. یک موتور قدرتمند تسمه در حال حرکت را کنترل می کند.

دستگاه تردمیل دارای چرخ های چرخشی نیز می باشد. خیلی راحت می توانید واحد را به هرجایی که می خواهید منتقل کنید. در پانل جلو ، یک صفحه نمایش LED برای نظارت بر سرعت ، مسافت و زمان تمرین و غیره وجود دارد.

ابعاد فیزیکی تردمیل شیائومی 59x28x35 اینچ (باز نشده) و 38.5x28x6 اینچ (تا شده) است. وزن آن 38 کیلوگرم است.

حالت های ورزش تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی

جدیدترین تردمیل WalkingPad R1 Pro که واحد 2 در 1 است ، مجهز به 2 حالت ورزشی است – Walking and Running. هر دو حالت بیشتر از حالت های خودکار و دستی پشتیبانی می کنند تا به راحتی کاربران کمک کنند.

 

2 حالت ورزشی

 

برای تنظیم سرعت تسمه می توانید از کنترل از راه دور استفاده کنید. در واقع ، این بهترین راه حل برای تازه کارانی است که می توانند ورزش را در حالت دستی شروع کنند. آنها همچنین می توانند نمایشگر را کنترل کنند تا سرعت ، مسافت و زمان را بررسی کنند. واحد همچنین سه دکمه میانبر را در زیر نمایشگر قرار می دهد – حالت دستی ، حالت آماده به کار و حالت خودکار.

علاوه بر این، روش های دیگری برای مدیریت حالت های مختلف نیز خواهید داشت. می توانید وضعیت پاها را روی کمربند تغییر دهید تا بلند شود، سرعت را کاهش داده یا حفظ کنید. جدا از آن، کاربران می توانند گوشی موبایل هوشمند را از طریق KS Fit App به دستگاه متصل کنند. این می تواند به عنوان یک صفحه کنترل استفاده شود که طیف وسیعی از گزینه های آموزش را ارائه می دهد.

 

برنامه KS Fit

صفحه نمایش تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی

تردمیل WalkingPad R1 Pro برای داشتن تناسب اندام بیشتر در محیط مدرن ، یک نمایشگر LED را در قسمت جلویی نصب می کند. اگرچه به اندازه آخرین اختراعات پیشرفته و شیک نیست ، اما انجام کار عالی است.

 

Xiaomi Walkingpad R1 Pro

 

واحد نمایشگر به خوبی قادر است سرعت ، مسافت طی شده ، زمان کار و حالت عملکرد و غیره را به شما نشان دهد.

موتور و سرعت

موتور بدون برس بدون صدا ، ارگان اصلی دستگاه تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی است. واحد موتور 1.25HP عملکردهای روان را فراهم می کند که با استفاده از چندین گزینه قابل کنترل هستند.

 

تردمیل مقرون به صرفه 2021

 

از نظر سرعت ، دستگاه می تواند در حالت راه رفتن حداکثر سرعت 6 کیلومتر در ساعت و در حالت کار 10 کیلومتر در ساعت را بدست آورد.

ویژگی های اضافی

تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی یک نگهدارنده اسمارت فون را که کاملاً پنهان شده است. روی دسته خود جاسازی می کند. همچنین دارای یک گیره ایمنی است که در صورت سقوط تصادفی دستگاه را به طور خودکار متوقف می کند.

Xiaomi Walkingpad R1 Pro

 

تردمیل به اندازه کافی ساکت و آرام است که می توانید آن را در اتاق خواب ، اتاق نشیمن بدون دردسر کار کنید.

اندیشه نهایی

بدون شک، تردمیل WalkingPad R1 Pro شیائومی به لطف لیست عظیمی از آخرین فن آوری هایی که در آن وجود دارد، یک دستگاه عملکردی است. این بهترین گزینه برای کسانی است که به دلیل سبک شدید زندگی نمی توانند ورزش کنند. و بدنبال یک واحد ورزشی صرفه جویی در فضا هستند. که حتی در حین کار می توانند از آن استفاده کنند.

تردمیل مشخصات جذاب زیادی مانند سه حالت کنترل سرعت ، یک طراحی منحصر به فرد تاشو ، دو حالت مختلف (راه رفتن و دویدن) و یک کلیپ ایمنی برای سقوط اضطراری را ارائه می دهد.

 

برای خرید تردمیل تاشو  Walking Pad R1 pro شیائومی به لینک زیر مراجعه فرمائید.

 

https://xiaomishow.com/product/تردمیل-تاشو-شیائ…ل-walking-pad-r1/ ‎

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *