مجله شیائومی

دستگاه پخت و پز هوشمند شیائومی مدل Solista CJ01 با قیمت 78 دلار

غول فناوری چینی شیائومی یک دستگاه پخت و پز هوشمند تحت سرمایه گذاری جمعی در بستر Youpin راه اندازی کرده است. نام این محصول به عنوان Solista Smart Cooking Machine CJ01 ترجمه می شود. و یک مارک فرعی از شرکت چینی Joyoung Group است که به دلیل تولید لوازم خانگی و صنعتی معروف است.

 

دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01

 

دستگاه پخت و پز هوشمند شیائومی مدل Solista CJ01 اندازه جمع و جور دارد و دارای حجم 3 لیتر است. قابلمه به اندازه کافی بزرگ است که می تواند وعده های غذایی را برای هر بار 3 تا 4 نفر بپزد. از نظر قابلیت استفاده، دستگاه هوشمند پخت و پز دارای چهار حالت معمول پخت و پز است. مانند سرخ کردن و بخارپز شدن است. این حالت ها می توانند بیشتر وعده های غذایی مردم را بپزند.

 

دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01

 

کار با دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01 نیز آسان است. زیرا حالت را می توان از طریق دسته تنظیم کرد. کاری که کاربر باید انجام دهد این است که تمام مواد تشکیل دهنده، و همچنین چاشنی ها را اضافه کرده و سپس قبل از انتخاب حالت پخت در دسته قابلمه، درب آن را ببندد. زمان پخت با حالت های مختلف از پیش تعیین شده است.

 

دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01

 

بعلاوه، ماشین پخت و پز هوشمند شیائومی را می توان مستقیماً از طریق برنامه MIJIA کنترل کرد. که در آن کاربر می تواند زمان پخت و پز را به دلخواه و شدت گرما را تنظیم کند. این برنامه همچنین به کاربران امکان دسترسی به صدها دستور العمل را می دهد.

 

دستگاه پخت و پز هوشمند Solista CJ01

 

دستگاه پخت و پز هوشمند شیائومی مدل Solista CJ01 در حال حاضر با پرداخت 499 یوان (78 پوند) در وب سایت Xiaomi Youpin در دسترس است. پیش بینی می شود این محصول قبل از 21 ژوئیه ارسال شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *