مجله شیائومی

شیائومی چرخ هوشمند ورزشی شکم YESOUL را با قیمت 199 یوان کرادفاند کرد

چرخ ورزشی شیائومی

شیائومی چرخ ورزش هوشمند شکمی YESOUL را تحت پلت فرم youpin راه اندازی کرده است. این چرخ ورزش هوشمند می تواند به تقویت عضلات شکم و سوزاندن چربی در خانه کمک کند. قیمت این دستگاه 199 یوان (30 دلار) است و پیش بینی می شود فروش آن پیش از 5 فوریه آغاز شود.

 

 

 

مشخصات و ویزگی های چرخ هوشمند ورزشی شکم YESOUL شیائومی

چرخ هوشمند ورزشی شکم YESOUL شیائومی از طراحی سطح چرخ 168 میلی متری استفاده می کند. که باعث افزایش تماس آن با زمین و تعادل آن در هنگام استفاده می شود. گفته می شود این طرح نه تنها احتمال چرخش را کاهش می دهد، بلکه توانایی تحمل آن را به بیش از 250 کیلوگرم می رساند.

 

علاوه بر سطح تماس گسترده همراه با ظرفیت تحمل بالا، استفاده داخلی از مواد کامپوزیت چند لایه و طراحی ساختاری کاملاً محصور در آن می تواند به طور موثری از کشش و تغییر شکل جلوگیری کرده و اصطکاک را افزایش دهد. تا از لغزش جلوگیری کند.

 

 

 

 

فنر داخلی استیل این چرخ ورزشی می تواند به موقعیت قبلی خود برگردد. و هنگامی که به دورترین نقطه حرکت می کند، می تواند نیروی برگشتی معادل را برای حمایت از بدن فراهم کند. عملکرد بازگشت به موقعیت اول این چرخ حرکت بدن را به جلو خنثی می کند. عملکرد جبرانی سایر عضلات بدن را کاهش می دهد و بر تحریک عضلات اصلی تمرکز می کند. فاصله بازگشت در 1.8M کنترل می شود. که ارگونومیک تر است و به طور موثر ایمنی ورزشی را تضمین می کند.

 

 

 

 

چرخ ورزشی مخصوص شکم YESOUL که توسط youpin شیائومی راه اندازی شده است. می تواند به یک برنامه اختصاصی متصل شود. کاربران می توانند دوره های آموزشی آنلاین را تماشا کرده و داده های ورزشی خود را همگام سازی کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *