مجله شیائومی

معرفی بهترین تردمیل ها 2021: WalkingPads چینی برای خرید

تردمیل شیائومی

سرمایه گذاری در دستگاه تردمیل خانگی راهی عالی برای تناسب اندام و سلامت و حفظ فرم بدون عضویت در باشگاه است. با این حال، جستجوی یک تردمیل با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای سلامتی شما می تواند یک کار چشمگیر باشد. زیرا بسیاری از محصولات در بازار موجود است. در این مقاله بهترین های تردمیل برای خرید در سال 2021 را به شما پیشنهاد می دهد.

در اوایل دهه 2000، Walking Pad تصور اصلی گروهی از متخصصان بهداشت، دانشمندان ورزش و طراحان محصولات می شود. از آن زمان، دستگاه های تردمیل Walking Pad به آهستگی آگاهی فرهنگی پیدا کردند تا بهترین ابزار برای آموزش تناسب اندام در خانه باشند. در سال 2019 ، مارک چینی WalkingPad برنده جایزه شناخته شده RedDot Design برای نوآوری شد.

 

در واقع دستگاه تردمیل Walking Pad چیست؟

برخلاف تردمیل ها، Walking Pads بالشتک هایی کاملاً تاشو و صاف هستند که می توانند به راحتی در فضاهای با اندازه محدود جابجا شوند.جدیدترین دستگاه های تردمیل با حرکت پا یا دکمه های از راه دور قابل کنترل هستند. در ابتدا، آنها در چین محبوبیت پیدا کردند ، اما اکنون این ماشین ها در میان بازارهای بین المللی مورد تحسین قرار گرفته اند.

 

 


بهترین ماشین های تردمیل 2021

 

 

ویژگی مهم دیگر طراحی ساده و تاشو است. دستگاه های Walking Pad را می توان تا نیمه تا کرد تا باعث شود به راحتی در زیر مبلمان قرار بگیرند تا ذخیره سازی کارآمد داشته باشند. بنابراین، این ها یک راه حل مناسب برای آپارتمان های استودیویی یا خانه های کوچک هستند. تردمیل تاشو روشی ساده برای سرگرمی ورزش روزانه در فضاهای کوچک را ارائه می دهد.

بعلاوه، سرعت تردمیل کاملاً با قدمها قابل کنترل است. سنسورهای با دقت بالا که در بستر تردمیل قرار دارند به شما کمک می کنند تا آن را با سرعت سریع، متوسط ​​یا کند کنترل کنید.

برای کاهش سرعت باید در قسمت پایینی دم دستگاه قدم بگذارید. برای سرعت، تا جلوی دستگاه بالا بروید. قدم گذاشتن در وسط تردمیل حرکت یکنواختی را حفظ می کند.

 

 

بهترین دستگاه های تردمیل Walking Pad 2021

از بهترین محصولات تردمیل موجود در بازار هیجان زده اید؟ این بخش آرام سازی اشتیاق شماست. بیایید لیست را بدون هیچ گونه تبلیغ دیگری بررسی کنیم.

 

 

دستگاه تاشو تردمیل WalkingPad A1 Pro

 

WalkingPad A1 Pro

 

 

تردمیل WalkingPad A1 Pro ترکیبی از ویژگی های حرفه ای را ارائه می دهد. این دستگاه با داشتن موتور بدون برس و طراحی تاشو ابتکاری، گزینه مناسبی برای بدنسازی است.

بعلاوه، دستگاه تردمیل دارای یک موتور ارتقا یافته با صدای کم است که با دور 12000 دور در دقیقه کار می کند. نقاشی یک تکه سیاه سبک طراحی بصری جدیدی را در کنار جوهر و پوشش سندبلاست ارائه می دهد. تاشو 180 درجه است و فقط ضخامت 12.9 سانتی متر به شما امکان می دهد آن را در فضای کمی ذخیره کنید.

در قسمت جلویی، WalkingPad A1 Pro دارای یک پنل LED چشم نواز است که به شما اطلاعات در زمان واقعی را می دهد. همچنین می توانید با استفاده از کنترل از راه دور خارجی سرعت را تنظیم کنید.

تجهیزات تناسب اندام داخلی تردمیل 2.25HP

 

تجهیزات آموزش تناسب اندام تجاری داخلی تردمیل 2.25HP

 

 

دستگاه تردمیل جدید مجهز به موتور 2.25HP DC راهی عالی برای تحقق اهداف تناسب اندام در خانه است. این ویژگی های خیره کننده زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا مجموعه ای گسترده از تناسب اندام و انگیزه را به شما ارائه دهد.

علاوه بر این، دستگاه تردمیل 2.25HP یک کمربند محکم EVA، شامل چندین لایه را پیکربندی می کند. نمایشگر LCD در جلو ، زمان ، سرعت ، ضربان قلب ، کالری ، برنامه و مسافت و غیره را به شما نشان می دهد. این می تواند حداکثر سرعت تا 14 کیلومتر را بدست آورد.

تردمیل تاشو کاملاً جمع و جور است تا فضای ذخیره سازی بدون دردسر باشد. این قاب فولادی سخت است و عمر طولانی تری را ارائه می دهد زیرا از استاندارد صنعت تناسب اندام فراتر می رود.

دستگاه بدنسازی خانگی تردمیل تاشو

 

Folding Treadmill Home Gym Running Machine 12 Pre-Programs 3.0HP

 

 

دستگاه بعدی که در این لیست قرار دارد، دستگاه تردمیل دارای درجه قدرت 3HP است. همچنین با توجه به طیف گسترده ای از تنظیمات عملکردی موجود در بسته ، این می تواند همراه ایده آل تناسب اندام شما باشد.

ساخته شده از فلز به علاوه مواد پلاستیکی ، ماشین تاشو طراحی جذب ضربه را به ارمغان می آورد. این دارای سیاست های ضد آب و کاهش صدا است که استفاده از آن را در خانه آسان می کند. ابعاد پد راه رفتن 47.24×15.75 اینچ است تا فضای کافی برای دویدن و پیاده روی را در اختیارتان قرار دهد. حداکثر سرعت آن می تواند تا 12 کیلومتر در ساعت باشد.

در سایر ویژگی های هوشمند ، تردمیل تاشو یک سنسور ضربان قلب ، ماشین حساب کالری ، نگهدارنده تلفن قابل جابجایی ، 12 برنامه موجود و BMI و غیره را در خود جای داده است. صفحه نمایش بزرگتر شما را از اطلاعات حیاتی آگاه می کند.

دستگاه تردمیل و ژیمناستیک 2 در 1 Huawei

 

Huawei & Gymnastika X1 Treadmill 2 in 1 Smart APP Foot Step Speed ​​Speed ​​Folding Walking Walking Machine

 

 

دستگاه تردمیل و ژیمناستیک 2 در 1 Huawei می تواند یک انتخاب عالی برای تناسب اندام در خانه باشد. این دستگاه موتور 220 ولت را یکپارچه می کند تا روند کار را روان انجام دهد

علاقه مندان به تناسب اندام می توانند دستگاه را در حالت های دوگانه – حالت راه رفتن و حالت اجرا – کار کنند. همچنین می توانید سرعت را در هر مکانی بین 0.8 کیلومتر در ساعت و 12 کیلومتر در ساعت مدیریت کنید. دستگاه حداکثر تا 100 کیلوگرم وزن تحمل می کند.

علاوه بر این، ماژول های طراحی تاشو و کاهش صدا به صورت ابتکاری در تجهیزات تنظیم می شوند. یک پنل LED پنهان وجود دارد که در مورد هر حرکت شما به شما می گوید. همچنین می توانید با اتصال Huawei Phone ، Honor Band و Huawei Watch GT2 به صورت بی سیم عملیات را مدیریت کنید.

تجهیزات تناسب اندام داخلی تاشو WalkingPad C1

 

تجهیزات تناسب اندام Xiaomi WalkingPad C1

 

 

WalkingPad امضای معتبری در صنعت تجهیزات تناسب اندام خانگی است. تردمیل WalkingPad C1 همچنین یک دستگاه تناسب اندام کاملاً پذیرفته شده با الگوریتم های پیشرفته است.

این طرح تاشو و جمع و جور متناسب با فضای کم و بدون دردسر را به ارمغان می آورد. قاب آلیاژ یکپارچه توانایی تحمل وزن 100 کیلوگرم را دارد تا گزینه مناسبی برای افراد 14 تا 60 ساله باشد.

علاوه بر این ، دستگاه دارای دو چرخ غلتکی در کنار یک طرح چند لایه است تا قابل حمل و راحت باشد. کاربران می توانند تردمیل را به صورت دیجیتالی و با استفاده از برنامه اختصاصی WalkingPad کنترل کنند. حداکثر سرعت می تواند تا 6 کیلومتر در ساعت باشد.

تردمیل تناسب اندام قابل حمل داخل سالن WalkingPad R1

 

Xiaomi WalkingPad r1

 

 

این یک دستگاه تناسب اندام قابل اعتماد دیگر است که می تواند جایگزین تجهیزات بدنسازی شود. می توان آن را 180 درجه تا کرد تا فضای کافی برای دویدن در خانه را بدست آورد. طراحی 2 در 1 به شما امکان می دهد تا در سناریوهای مختلف از آن استفاده کنید.

بعلاوه ، این دستگاه قاب آلیاژ آلومینیوم و موتور بدون برس را نشان می دهد. احساس راحتی پا خواهید داشت و بالشتک EVA می تواند آسیب زانو را کاهش دهد.

قسمت جلوی تردمیل WalkingPad R1 صفحه LED را ضبط می کند تا زمان تمرین ، مسافت طی شده و سرعت و غیره را به شما بگوید. شما چندین ماژول کنترل مانند کنترل از راه دور ، KS Fit برنامه و Feet Speed ​​و غیره خواهید داشت.

تردمیل پد پیاده روی تاشو هوشمند شیائومی Mijia

 

تردمیل پد پیاده روی تاشو هوشمند شیائومی Mijia

 

 

تجهیزات تناسب اندام هوشمند که توسط راس چینی شیائومی میجیا مونتاژ می شوند، همچنین در میان بهترین دستگاه های تردمیل برای خرید در سال 2021 قرار دارند. این تجهیزات بسیاری از چشم اندازهای مدرن را در اختیار شما قرار می دهند تا طیف گسترده ای از مجموعه های تناسب اندام را به شما ارائه دهند.

تردمیل هوشمند شیائومی مییا از طراحی تاشو، کاهش صدا و کنترل سرعت پا برخوردار است. می توانید آن را در خانه خود قرار دهید تا در هر زمان آزادانه راه برود.

صفحه نمایش LED مخفی تعداد مراحل حرکت ، سرعت ، زمان تمرین و مصرف کالری را به شما نشان می دهد. دو حالت برای مدیریت عملیات در دسترس است – حالت دستی و حالت خودکار.

 

 


دستگاه تردمیل Kingsmith

 

KINGSMITH دستگاه اتوماتیک تاشو اتوماتیک تاشو

 

 

دستگاه تردمیل Kingsmith که زیر غول فناوری شیائومی قرار می گیرد، کمک فنر کشویی و همچنین تاشو و ذخیره سازی خودکار را تنظیم می کند. شما می توانید حداکثر سرعت را تا 15 کیلومتر در ساعت بدست آورید.

علاوه بر این، دستگاه یک منطقه در حال اجرا 1200 در 480 میلی متر را فراهم می کند. این موتور دارای یک موتور 1.26HP به همراه یک صفحه کنترل LED است. با این وجود می توانید از برنامه هوشمند Mijia برای سیستم های بی سیم نیز استفاده کنید.

دستگاه پد واکر تردمیل KALOAD 50W

 

تردمیل کمربند آج پهن KALOAD 50W 42 سانتی متر

 

 

دستگاه تردمیل KALOAD با حداکثر سرعت 6 کیلومتر در ساعت و ظرفیت بار 90 کیلوگرمی برای نیازهای تناسب اندام در خانه بسیار مناسب است. از طریق یک برنامه هوشمند و کنترل از راه دور قابل کنترل است.

ضخامت 5.8 سانتی متر به شما امکان می دهد آن را به راحتی در زیر مبلمان ذخیره کنید. این سیستم همچنین یک سیستم درایو با سرعت متغیر قدرت دو مرحله ای را با تنها 55 دسی بل خروجی صدا ارائه می دهد. به همین ترتیب، فناوری خنک کننده دو کاناله با دو کانال عملکرد و عمر طولانی را ارائه می دهد.

پد پیاده روی تردمیل سالن بدن سازی Yesoul P30

 

YeSoul P30 WalkingPad 2021

 

 

نکته آخر و مهمتر اینکه، دستگاه تردمیل Yesoul P30 نیز انتخاب مناسبی برای تناسب اندام در منزل است. این یک منطقه دویدن 120×42 سانتی متر را در کنار چندین پروتکل شگفت انگیز دیگر روی عرشه مجهز می کند.

این یک تعامل دیجیتال انسان و کامپیوتر است. چشم انداز فیزیکی حجیم و در عین حال جذاب است. چندین گزینه رنگ نیز خواهید داشت. سیستم بلوتوث حالت دوگانه امکان اتصال بی سیم را برای عملکردهای بیشتر فراهم می کند. کاربران می توانند بین 4 حالت تغییر حالت دهند: حالت دستی ، حالت شمارش معکوس ، برنامه خودکار و سفارشی.


بسته بندی کردن

دستگاه های پد مخصوص راه رفتن تردمیل فضای وسیعی را در بازار تجهیزات تناسب اندام خانگی اشغال کرده اند. به دلیل سبک زندگی شدید و کمبود زمان ، مردم تجهیزات قابل حمل تناسب اندام را برای استفاده در خانه ترجیح می دهند.

چندین دستگاه تردمیل برای خرید در سال 2021 وجود دارد. ما سعی کرده ایم لیستی معتبر برای کمک به شما در انتخاب بهترین گزینه با توجه به اهداف تناسب اندام خود تهیه کنیم. آنها دستگاه های قابل حمل و تاشو هستند تا مشکلات ذخیره سازی را از بین ببرند. به طور کلی، دستگاه های مدرن تردمیل در سناریوی کنونی در واقع یک انتخاب ارزشمند هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *