مجله شیائومی

معرفی و بررسی توالت هوشمند شیائومی مدل DIIIB Supercharged

توالت شیائومی

غول فناوری چینی شیائومی به طور رسمی از توالت هوشمند DIIIB Supercharged Smart تحت سرمایه گذاری جمعی در بستر Youpin رونمایی کرد. اگرچه قیمت این دستگاه 4499 یوان (686 دلار پوند) دارد. اما در طول دوره تأمین مالی سرمایه دستگاه به قیمت 2،299 یوان (350 پوند) فروخته می شود.

 

توالت هوشمند DIIIB Supercharged

 

مشخصات و ویژگی های توالت هوشمند شیائومی مدل DIIIB Supercharged

توالت هوشمند راه حلی برای مشکلات فشار کم آب است. که توسط افرادی که در طبقات بالای ساختمان ها یا مکان های دیگری زندگی می کنند. که فشار آب شستشوی توالت را با یک مشکل دشوار می کند، تجربه می کنند. توالت هوشمند شیائومی مدل DIIIB Supercharged همراه با یک سیستم فلاشینگ تحت فشار قدرت دو موتوره داخلی است. در مورد شرایط نصب نیازی به انتخاب ندارد و می تواند بدون تغییر در خط لوله اصلی به سرعت برسد.

 

توالت هوشمند DIIIB Supercharged

 

توالت هوشمند شیائومی دارای یک دریچه تخلیه با کنترل دوگانه با فناوری تحت فشار و یک ساختار شناوری داخلی نوآورانه است. که می تواند شیر تخلیه را فوراً باز کند تا به یک برافروختگی با سرعت دوم و جابجایی بزرگ برسد. پس از پایان گر گرفتگی، برای صرفه جویی در مصرف آب، به سرعت خودکار تنظیم می شود. توالت هوشمند از کنترل های مکانیکی و فیزیکی استفاده می کند. که به شما امکان می دهد حتی در صورت قطع برق همچنان فعال فعالیت خود را انجام دهد.

 

توالت هوشمند DIIIB Supercharged

 

توالت هوشمند شیائومی مدل DIIIB Supercharged دارای دو مشخصات است. نسخه استاندارد فشار دو موتوره + حرارت فوری + نمایشگر دیجیتال + عملیات کنترل از راه دور + عملکرد شستشوی نبض تحت فشار را فراهم می کند. در حالی که نسخه به روز شده 300 یوان گران تر از نسخه استاندارد است. احساس گرگرفتگی پا، عملکرد فیلتر ترک ضد یخ.

 

 

به عنوان یک توالت هوشمند، از گرمایش صندلی، گرمایش دمای آب، خشک شدن هوای گرم، بوی بدزدایی از کربن فعال، نور نرم شبانه و سایر عملکردها پشتیبانی می کند. همچنین از یک نمایشگر LCD که دمای فعلی آب را نشان می دهد، بهره می برد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *