مجله شیائومی

هدست بلوتوث شیائومی مدل Redmi Airdots 3 اکنون با 58.99 دلار

هدست بلوتوث شیائومی

شما به دنبال یک هدست بی سیم هستید که گوش دادن به موسیقی و مکالمه را با کیفیت بالا به اجرا در بیاورد. نسخه کاملاً جدید هدست بلوتوث شیائومی مدل True Wireless Redmi Airdots 3 ارزشمندترین انتخابی خواهد بود که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.

Redmi Airdots 3

 

مشخصات هدست بلوتوث شیائومی مدل True Wireless Redmi Airdots 3

علامت تجاری  ردمی
مدل  TWSEJ08LS
اتصال بی سیم  بلوتوث 5.2
صدای تک هدست  4.6г
وزن کل (با جعبه شارژ)  51 گرم
وقت مکالمه  حدود 5 ساعت
عمر باتری (جعبه شارژ)  حدود 30 ساعت
ظرفیت باتری تک هدفون  43mAh
جعبه شارژ ظرفیت باتری  600 میلی آمپر ساعت
زمان شارژ هدفون  حدود 1.5 ساعت
زمان شارژ جعبه شارژ  حدود 3 ساعت
اندازه هدفون  28x16x21 میلی متر
اندازه جعبه شارژ  65x42x32 میلی متر
فاصله اتصال  10 متر
پروتکل بلوتوث HFP / A2DP / HSP / AVRCP / BLE

جوانب مثبت هدست بلوتوث شیائومی مدل True Wireless Redmi Airdots 3

به عنوان نسخه بهبود یافته نسبت به Redmi Airdots 2، ساختار داخلی و پیکربندی Redmi Airdots 3  بسیار بهتر شده است. این هدست به صدای بلوتوث نسل جدید SoC-QCC3040 کوالکام مجهز است. از رمزگشایی تطبیقی ​​aptX نسل دوم، آخرین استاندارد بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر می خواهید از نظر استانداردهای اتصال، خود را به یک هدست با پایداری صدا بالا مجهز کنید، Redmi Airdots 3 بهترین انتخاب خواهد بود.

 

Redmi Airdots 3

طراحی مدرن و جمع و جور

هدفون Redmi Airdots 3 از طرح تاشو کلاسیک با 3 رنگ سفید، صورتی و آبی ساده استفاده می کند. اما همچنان ظاهری مدرن و مد روز به ارمغان می آورد. علاوه بر این، ساختار داخل گوش به سبک نخود فرنگی، صافی، سبک بودن را احساس می کند و عایق صوتی بهتری را ارائه می دهد، بهتر بر روی گوش کاربر ثابت می شود.

 

Redmi Airdots 3

 

مانند سایر هدست های بی سیم واقعی، Redmi Airdots 3 هنوز از ساختار هدست استفاده می کند که دارای یک جعبه شارژ بسیار مفید است. جعبه شارژ موجود شامل هر دو نوع باتری پشتیبان برای پشتیبانی از ذخیره انرژی برای هدست است. و به عنوان یک جعبه ذخیره سازی برای محافظت از هدفون در برابر جای نادرست و خراش استفاده می شود.

 

Redmi Airdots 3

ارتقا کیفیت صدا

هدست بلوتوث شیائومی مدل True Wireless Redmi Airdots 3 با استفاده از نسل جدید صوتی بلوتوث SoC-QCC3040 کوالکام، بلوتوث 5.2، رمزگشایی تطبیقی ​​aptX نسل دوم، به ارتقا صدا با تعریف بالاتر کمک می کند. تراشه صوتی SoC-QCC3040 با فناوری بلوتوث 5.2 به طور قابل توجهی مشکل هماهنگی صدا و تصویر، ضد تداخل، انتقال سریع و پایدار صدا را بهبود می بخشد. رمزگشایی صوتی تطبیقی ​​aptX  کیفیت صدای هدفون با وضوح بالا و تأخیر کمتری را فراهم می کند، به شما امکان می دهد صدای صاف تری حتی هنگام گوش دادن به موسیقی، صحبت کردن، بازی کردن، تماشای فیلم داشته باشید.

 

Redmi Airdots 3

سفارشی سازی هوشمند

هدست بلوتوث شیائومی مدل True Wireless Redmi Airdots 3 به یک سنسور نور مادون قرمز با دقت بالا برای نظارت بر وضعیت پوشیدن در زمان واقعی مجهز شده است. هنگامی که هدست برداشته می شود، موسیقی موقتاً متوقف می شود و در صورت استفاده از هدست، پخش آن همچنان ادامه دارد.

 

Redmi Airdots 3

 

طراحی تعویض دکمه با کنترل های منطقه لمسی به کاربران امکان می دهد تا هدست را تنها با یک لمس به راحتی تنظیم کنند.

 

Redmi Airdots 3

طراحی تعویض دکمه با کنترل های منطقه لمسی به کاربران امکان می دهد تا هدست را تنها با یک لمس به راحتی تنظیم کنند.

 

Redmi Airdots 3

باتری با ظرفیت بالا

هدست بلوتوث شیائومی مدل TWS Airdots 3 ماندگاری بالایی را ارائه می دهد. بنابراین می توانید حدود 7 ساعت موسیقی گوش دهید، 5 ساعت صحبت کنید. با یک جعبه شارژ 600 میلی آمپری، این هدست حداکثر 30 ساعت زمان استفاده دارد و تمام نیازهای استفاده از گوش دادن به موسیقی، صحبت کردن، تماشای فیلم، بازی کردن، meeting و … را مهیا می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *