مجله شیائومی

پشه کش هوشمند شیائومی مدل MIJIA 2 با پشتیبانی صوتی بلوتوث و XiaoAI

پشه کش شیائومی

شیائومی محصول جدید بهبود یافته پشه کش هوشمند شیائومی مدل MIJIA 2 را تحت سرمایه گذاری جمعی Youpin در چین راه اندازی کرده است. نسخه جدید این مدل را سال گذشته به بازار عرضه کرد. به یاد بیاورید که شیائومی برای اولین بار پشه کش های MIJIA را با طراحی مینیمالیستی از چند سال پیش راه اندازی کرد. غول فناوری چینی سپس سال گذشته مجدداً همان دستگاه را با اتصال بلوتوث وارد بازار کرد. این نسخه جدید نه تنها با اتصال بلوتوث بلکه با کنترل صوتی XiaoAI نیز همراه است. این محصول از 12 مه از طریق سرمایه گذاری جمعی قابل جلب است. قیمت تک فروشی این محصول 69 یوان (11 دلار) و قیمت عمده 59 یوان (9 دلار) دارد.

 

دفع کننده پشه های هوشمند MIJIA 2

 

 

برای ماده پشه کش هوشمند شیائومی مدل MIJIA 2 از تری فلوترین استفاده می کند. ماده پشه کش 1080 ساعت قبل از تبخیر کامل، یک بار زمان موثر دارد. و می توان آن را بر اساس 8 ساعت در شب، حدود 4.5 ماه استفاده کرد. یک دستگاه واحد برای فضای 28 متر مربع مناسب است. و کاربران می توانند با توجه به اندازه فضا آنها را در چندین مکان قرار دهند.

 

پشه کش شیائومی

 

پشه کش هوشمند شیائومی مدل MIJIA 2 دارای دو حالت منبع تغذیه است. می توان آن را توسط دو باتری AA و همچنین از طریق کابل USB-C تأمین کرد که می تواند به هر منبع تغذیه متصل شود. مواد پشه کش هوشمند باعث چرخش یکنواخت دارو از طریق چرخش فن داخلی می شود.

 

پشه کش شیائومی

 

هنگامی که پشه کش هوشمند شیائومی مدل MIJIA 2 در حالت منبع تغذیه USB-C روشن می شود. از کنترل صدا با استفاده از XiaoAI پشتیبانی می کند. همچنین از اتصال به گوشی موبایل همراه از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند. می توانید تایمر را از طریق گوشی همراه تنظیم کرده و مقدار باقیمانده دارو را نیز بررسی کنید. علاوه بر این ، هنگامی که به بلندگوی XiaoAI با استفاده از عملکرد Bluetooth Mesh gateway متصل می شوید. می توانید آن را با سایر دستگاه های هوشمند در خانه مرتبط کنید به طوری که روشن کردن آن باعث روشن شدن سایر دستگاه ها نیز می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *