مجله شیائومی

گوشی موبایل Mi 11 Ultra شیائومی سرانجام در تاریخ 11 مه در اروپا عرضه می شود

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی پس از رونمایی اولیه در مارس امسال، سرانجام نسخه Mi 11 Ultra European را منتشر می کند. گوشی موبایل Mi 11 Ultra شیائومی اولین پرچمدار شیائومی به بازارهای بین المللی است. و ممکن است مشتریان در اروپا در طی ده روز. یعنی 11 ماه مه، از ویژگی های چشمگیر گوشی های هوشمند شگفت زده شوند.

 

Xiaomi Mi 11 Ultra Featured 04

 

شیائومی پیش از این سری Mi Ultra را برای بازار چین خود تولید کرده بود. اما گوشی موبایل Mi 11 Ultra شیائومی راهی متفاوت از مدل قبلی خود یعنی Mi 10 Ultra که فقط در چین بود، طی می کند. صفحه رسمی شیائومی در فیس بوک برای بازار هلند اعلام کرده است که Mi 11 Ultra به طور رسمی در 11 ماه مه در دسترس خواهد بود. اگرچه هیچ یک از کانال های رسمی شیائومی در اروپا اعلامیه ای در مورد راه اندازی اروپا اعلام نکرده اند. اما انتظار داریم که این اتفاق در هلند برای 11 ماه مه بیوفتد.

به عنوان یک یادآوری، گوشی موبایل Mi 11 Ultra شیائومی از یک سیستم دوربین تحمیل کننده برخوردار است. که دارای بزرگترین سنسور برای یک گوشی هوشمند مدرن است. این گوشی به یک اندازه از یک صفحه نمایش قابل توجه 6.81 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی بالا و وضوح بالا برخوردار است. که به چیپست Snapdragon 888 5G اضافه شده است. که از قدرت بالاتری برخوردار است.

 

Xiaomi Mi 11 Ultra Review 03

 

گوشی موبایل Mi 11 Ultra شیائومی در دو نسخه RAM 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی همراه با 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. این مدل برتر با استفاده از MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود. بعلاوه، این گوشی موبایل از یک باتری 5000 میلی آمپری قادر به شارژ سریع 67 وات. شارژ بی سیم معکوس در 10 وات و سایر ویژگی های جالب مورد توجه است. مدل ممتاز همچنین دارای درجه حفاظت از گرد و غبار و آب با امتیاز IP68 است.

Mi 11 Ultra پیش از این با قیمت اولیه 1،199 یورو در اروپا رسما معرفی شده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *