مجله شیائومی

بررسی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل MR834

امروز می خواهیم به بررسی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل MR834 بپردازیم. می دانیم که دستگاه تصفیه آب در حال حاضر یک وسیله بسیار معمول و کاربر پسند است. زیرا یک وسیله روزانه لازم برای تهیه آب آشامیدنی خوب و شیرین است. همانطور که می دانیم ممکن است میکروب های زیادی در آب وجود داشته باشد و بسیاری از بیماری ها عمدتا از مشکلات مربوط به آب ناشی می شوند. بنابراین، همانطور که امروزه اکثر کاربران هوشیار هستند و همچنین همیشه به دنبال بهترین کیفیت کارها هستند. با استفاده از این دستگاه تصفیه، کاربر آب بدون جوانه و تمیز دریافت می کند که برای سلامتی ما مفید است.

این یک دانه بزرگ است که حدود 800 گرم است و برای این امر ، نرخ تولید بسیار بالا و عالی خواهد داشت. علاوه بر این ، ممکن است کاربر از اتصال آن به Wi-Fi شگفت زده شود که عملکرد بیشتری نسبت به دستگاه تصفیه آب سنتی به کاربر خواهد داد. این می تواند توسط برنامه Mijia متصل شود و این عملکردی مانند یادآوری خودکار را می دهد ، که می تواند در فضای کوچکتر نصب شود که باعث صرفه جویی در فضای کاربر می شود. و قیمت همیشه مورد نگرانی بیشتر کاربران بسیار زیاد است زیرا از پیشرفته ترین ویژگی ها و توابع تشکیل شده است.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 1

 

بررسی دستگاه تصفیه آب شیائومی مدل MR834

 

توان فوق العاده زیاد

این دستگاه تصفیه آب دارای توان عملیاتی است که اندازه آن بسیار بزرگ است و در کل حدود 80 گرم است. با این توان عملیاتی زیاد ، کاربر نرخ تولید را بدست می آورد و این باعث کاهش زمان می شود. همچنین یک سیستم خوب و سریع برای تمیز کردن آب ارائه می دهد. از آنجا که نرخ تولید بالاتر است ، بنابراین کاربر مجبور نیست بارها صبر کند. بنابراین ، کاربر در عرض چند دقیقه مقدار لازم آب تمیز کننده خود را بدست می آورد که زندگی او را راحت تر می کند.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 2

 

طرح

از آنجا که این دستگاه در قسمت جلوی خانه قرار می گیرد ، بنابراین باید از نظر چشم انداز عالی باشد. در غیر این صورت ، هم از زیبایی ظاهری و هم از لحاظ درونی خانه کاسته خواهد شد. این دستگاه به رنگ سفید یا مشکی با سیستم روشنایی دلپذیر است و اندازه سوئیچ آن کاملاً کوچک است و برای این کار یک تنظیم عالی به نظر می رسد.

علاوه بر این ، راحتی بیشتری نسبت به دستگاه تصفیه آب سنتی به کاربر خواهد داد. این دستگاه دارای فیلتر است و این فیلتر کاملاً یک فیلتر کشش افقی است. برای این عملکرد ، کاربر بیشترین راحتی را خواهد داشت و هیچ مزاحمتی یا ایجاد مزاحمت برای کاربر ایجاد نخواهد کرد که علاقه بیشتری به استفاده از این کاربر داشته باشد.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 3

 

دو پساب

این دستگاه تصفیه آب دارای سیستم اسمز معکوس و همچنین برای سیستم اولترافیلتراسیون UF است. برای این دو سیستم ، کاربر سیستمی دریافت می کند که بسیار کارا خواهد بود و همچنین سیستم پساب دو برابر است. بنابراین ، به راحتی ذکر شده است که کاربر یک ویژگی بسیار پیشرفته را دریافت می کند که کاربر بیشترین مزایا را برای آن خواهد داشت و بهترین کیفیت تصفیه آب را خواهد داشت.

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 4

 

یادآوری هوشمند برای انقضا فیلتر

دستگاه تصفیه آب XIAOMI MR834 یک گزینه عالی دارد که سیستم یادآوری آن در زمان تغییر فیلتر است. به عنوان مثال ، هنگامی که فیلتر دستگاه خراب است یا دارای مشکلاتی است ، کاربر به طور دستی از آن مراقبت نمی کند. و ، برای این ، کاربر لازم نیست همیشه مراقب تغییر فیلتر باشد. درصورت نیاز به تعویض فیلتر ، دستگاه بطور خودکار سیگنال داده و به کاربر برای تغییر آن یادآوری می کند. با یک کلمه نمی توان توصیف کرد که این تا چه اندازه کاربردی خواهد بود زیرا باعث کاهش تنش و همچنین اتلاف وقت کاربر می شود.

 

فاضلاب با خلوص بالا

این دستگاه تصفیه آب بهترین سیستم تصفیه را خواهد داد. مقدار زیادی آب وجود دارد که به عنوان غیر قابل استفاده یا فاضلاب شناخته می شود. این آب را می توان توسط این دستگاه تصفیه تصفیه کرد و این باعث کاهش هدر رفتن آن نوع آب می شود. بنابراین ، در یک زمان این امر باعث کاهش ضایعات و همچنین اطمینان از استفاده از موارد در برخی کارهای کاربردی می شود.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای دستیابی به بهترین کیفیت آب تصویر 5

قابلیت دسترسی با برنامه

به این دستگاه می توان به برنامه Mijia دسترسی پیدا کرد و برای این کاربر در مورد تغییر سیستم فیلتر اعلان دریافت می کند و در زمان تغییر فیلتر فقط با کلیک کردن روی یک فیلتر فقط امکان خرید فیلتر جدید وجود دارد. این امر به کاربر این امکان را می دهد که برای خرید به بازار با مشکل روبرو نشود و همچنین باعث سهولت سیستم می شود.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 6

تحت نصب آشپزخانه

این دستگاه را می توان حتی در آشپزخانه که فضای کمی را مصرف می کند نصب کرد. بنابراین ، این دستگاه مانند دستگاه دیگر فضای زیادی را در اتاق اصلی اشغال نخواهد کرد.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای دستیابی به بهترین کیفیت آب تصویر 7

 

طراحی سه بعدی آبراه

دستگاه تصفیه آب XIAOMI MR834 دارای طراحی عالی آبراهه است و این طرح نیز سه بعدی است و برای این منظور می توان اطمینان حاصل کرد که در آشپزخانه هیچ نشتی برای آب وجود ندارد و این نیز خطرات را از بین می برد. و برای این کار ، کاربر مجبور نیست حتی در مورد ایمنی آب که به کاربر آزادی و همچنین استفاده آسان می دهد فکر کند.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای بدست آوردن بهترین کیفیت آب تصویر 8

 

وای فای

این دستگاه تصفیه آب می تواند به wi-fi متصل شود که گاهی اوقات مزایای زیادی از جمله اتصال آن به wi-fi به کاربر می دهد و می توان از آن در مورد موارد ضروری مطلع شد.

 

بررسی XIAOMI MR834 | دستگاه تصفیه آب برای دستیابی به بهترین کیفیت آب تصویر 9

 

هزینه

دستگاه تصفیه آب XIAOMI MR834 دستگاهی کاملاً پرهزینه است زیرا شامل برخی عملکردها است که در دستگاه های تصفیه آب دیگر موجود نیست. قیمت این دستگاه در حدود کمی کمتر از 750 دلار خواهد بود.

 

منفی ها

وزن محصول بسیار زیاد است که به کاربر مشکلاتی را ایجاد می کند زیرا ممکن است مجبور شود از یک مکان به مکان دیگر برود. قیمت آن نیز برای اکثر مشتریان مسئله ساز است.

 

نتیجه

دستگاه تصفیه آب XIAOMI MR834 دستگاهی است که کاربر برای آن آب تمیز کننده با بهترین کیفیت و در زمان کمتری دریافت می کند. این دارای برخی از ویژگی های عملکردی مانند بزرگ است که از طریق آن سرعت تولید بالا ، قابلیت دسترسی به برنامه ، یادآوری خودکار برای تغییر فیلترها را تضمین می کند ، که برخی از مزایا و همچنین راحتی کاربر را فراهم می کند. علاوه بر این ، قیمت دستگاه ممکن است برای بسیاری از مشتریان بالا باشد ، اما همچنین باید به خاطر داشته باشد که این تا چه اندازه کاربردی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *