مجله شیائومی

تصاویر زنده فاش شده گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30

گوشی شیائومی

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 به عنوان اولین تلفنی که با SD 765G SoC از کوالکام همراه است، قرار است از 10 دسامبر در چین راه اندازی شود.

گوشی موبایل های مورد انتظار معمولاً در معرض چندین نشت هستند و گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 آینده ردمی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آخرین ورودی های سری N30 K30 شامل مجموعه ای از تصاویر زنده است.

 

تصاویر گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30

 

Redmi K30 تصاویر زنده درز کرده نشان می دهد جعبه خرده فروشی و سایر ویژگی ها تصویر 1

Redmi K30 تصاویر زنده درز کرده جعبه خرده فروشی و سایر ویژگی ها را نشان می دهد تصویر 2

 

تصاویر فوق نگاه اجمالی به طراحی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 دارد. تصاویر زنده علاوه بر نشان دادن شکاف سیم کارت هیبریدی، جعبه خرده فروشی گوشی هوشمند Redmi K30 را نشان می دهد. تعداد زیادی از این جزئیات قبلاً به صورت تیزر یا تصویر به صورت آنلاین درز کرده است.

Redmi همچنین تیزرهایی را برای گوشی های هوشمند گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 آینده ارائه داده و مشخصات اصلی و ویژگی هایی مانند نمایشگری با طراحی دوربین سلفی و SD (Snapdragon) 765G SoC را در زیر صفحه نمایش نشان می دهد. انتظار می رود نوع 4G K30 به پردازنده 730G کوالکام مجهز شود.

قسمت جلوی جعبه سفید رنگ، نام دستگاه را با قلم بزرگ نشان می دهد. یک شیطان بزرگ که طبق گفته 91mobiles طلسم Redmi است. در پشت جعبه دیده می شود. هیچ یک از این تصاویر لو رفته جعبه خرده فروشی را باز نشان نمی دهد. به این معنی که ما نمی دانیم شارژر سریع در بسته بندی قرار می گیرد یا خیر.

 

موبایل شیائومی

گوشی شیائومی

 

علاوه بر جعبه ، تصاویر لو رفته به ما فرصتی می دهد تا خود گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 را نیز بررسی کنیم. اول از همه، شکاف هیبریدی دو سیم کارته در این تصاویر قابل توجه است. علاوه بر این، تصویر زنده گزینه رنگ قرمز تلفن را به همراه یک محافظ صفحه در جلو نشان می دهد. که احتمالاً از قبل نصب شده است.

مصرف کنندگان می توانند از اسلات ترکیبی دو سیم کارته یا برای کارتهای دو سیم کارته استفاده کنند. یا از یک سیم کارت نانو به همراه کارت microSD استفاده کنند. گذشته از این، تصاویر زنده درز کرده جزئیات بیشتری را افشا نمی کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *