مجله شیائومی

بررسی تصفیه کننده هوا F1 شیائومی: طراحی ساده ، اندازه کوچک

تصفیه کننده هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوا شیائومی یکی از غنی ترین خطوط تولید در محصولات خانه هوشمند شیائومی است. و این بار، چیزی که می خواهم آن را باز کنم تصفیه کننده هوا F1 شیائومی است که به تازگی منتشر شده است.

 

مشخصات تصفیه کننده هوا F1 شیائومی

 

عمومی نام تجاری: گوشی Xiaomi
نوع: دستگاه تصفیه هوا F1
هوای پاک تحویل دادن: 400m3/h
صفحه نمایش: صفحه نمایش OLED
Wi-Fi ماژول: WIFI IEEE 802.11b/g/n 2.4GHzفرکانس 2.4GHz
دارای رتبه قدرت: 30W
ولتاژ: 100-240V
Dimesion و وزن اندازه محصول: 650x255x255 میلی متر
وزن: 5.5 کیلوگرم
محتویات بسته 1x تصفیه کننده هوا
1x فیلتر
1x راهنمای کاربر / کارت ضمانت
1x سیم برق

 

بسته تصفیه هوا را باز کنید و متوجه خواهید شد که اگرچه محصول چاپ شده روی بسته بیرونی یک طرح ایستاده است، خود محصول به صورت افقی بسته بندی می شود.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

علاوه بر خود محصول، فقط یک دفترچه راهنما در بسته بندی وجود دارد. و سایر اجزای آن مانند سیم پریز و عنصر فیلتر در داخل دستگاه تصفیه هوا قرار گرفته اند.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

طراحی

Mi Air Purifier F1 همچنان در طراحی ظاهری زبان طراحی خانوادگی به سبک خانوادگی را حفظ می کند. علاوه بر صفحه LCD که می تواند اطلاعات را روی بدنه سفید نشان دهد. فقط “آرم محصولات Mijia” باقی مانده است.

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

طرح شکل ستون مربع نیز یک طرح شکل رایج در بازار است. این به خصوص برای یک بدنه جمع و جور مانند تصفیه کننده هوا X1 شیائومی مناسب است. اندازه بدنه 255 × 255 × 650 میلی متر در مقایسه با محصولات مشابه بزرگ یا کوچک نیست. ارتفاع بدنه کمتر از یک متر است. و قرار دادن آن در خانه خیلی انسداد نخواهد داشت.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

طرف صفحه های جانبی مش مغناطیسی را تصویب می کند که به راحتی قابل جدا شدن است. این مش ها همچنین ورودی هوای دستگاه تصفیه هوا هستند. تعداد متراکم مش نیز می تواند اندازه هوای ورودی را تشخیص دهد.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

 

فیلتر تصفیه کننده هوا F1 شیائومی

پس از باز کردن شبکه، آن عنصر فیلتر است. در بالا و پایین عنصر فیلتر یک کشش به بالا وجود دارد. و با کشیدن آرام آن می توان جداسازی قطعات را انجام داد.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

عنصر فیلتر تصفیه کننده هوا F1 شیائومی از یک عنصر فیلتر بشکه ای یکپارچه استفاده می کند. اولین لایه از عنصر فیلتر یک شبکه نایلونی است. که به طور عمده ذرات بزرگ مانند مو را فیلتر می کند.

در لایه دوم از عنصر فیلتر با راندمان بالا HEPA با درجه H13 استفاده شده است که می تواند ذرات ریز مانند PM0.3 ، PM2.5 را فیلتر کند. و مجهز به پوشش ضد باکتری است که می تواند به طور موثر ضد باکتری باشد. لایه سوم کربن فعال است که می تواند مواد مضر مانند فرمالدئید را در هوا جذب کند.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

عنصر فیلتر تصفیه کننده هوا F1 شیائومی دارای تراشه داخلی RFID است. می توانید زمان استفاده باقیمانده از عنصر فیلتر را در Mijia APP بررسی کنید. با انقضا عنصر فیلتر، حرف قرمز روی صفحه نمایش OLED چشمک می زند و مصرف برق بسیار کم است.

طبق اطلاعات رسمی، عمر عنصر فیلتر F1 حدود 3 تا 6 ماه است و در حالت خواب هر 13 روز فقط 1 کیلووات ساعت استفاده می شود. قیمت مواد مصرفی عنصر فیلتر در شیائومی 249 است. فرض بر این است که هر شش ماه یکبار تعویض می شود.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

بالای کارتریج فیلتر یک سنسور لیزر PM2.5 قرار دارد که می تواند کیفیت هوای کنونی را کنترل کرده و به کاربران یادآوری کند که دستگاه تصفیه هوا را روشن کنند. البته کاربر همچنین می تواند حالت اتوماتیک را تنظیم کند. تا به او اجازه دهد با توجه به شرایط فعلی در مورد روشن یا خیر تصمیم گیری کند. برای اطمینان از داده های دقیق، پس از یک دوره استفاده ، باید آنها را برای تمیز کردن باز کنید.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

تصفیه کننده هوا Mijia F1 در مجموع دارای سه سرعت باد و سه حالت صحنه است. البته ، در شرایط عادی ، تنظیم مستقیم گیربکس اتوماتیک برای کنار آمدن با بیشتر شرایط کافی است ، که کاملاً بدون نگرانی است. چرخ دنده اتوماتیک به طور خودکار نیروی باد مربوطه را با توجه به محیط واقعی تنظیم می کند.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

سایر مشخصات و ویژگی ها

بدنه تصفیه کننده هوا F1 شیائومی هیچ دکمه و نشانگر فیزیکی ندارد. اما یک صفحه نمایش OLED روی بدنه تنظیم شده است. می توان از آن برای نمایش اطلاعاتی مانند دما ، رطوبت ، PM2.5 ، حالت فعلی ، وضعیت Wi-Fi و غیره استفاده کرد. علاوه بر این ، صفحه نمایش حلقه تغییر رنگ در بیرونی ترین دایره می تواند کیفیت هوای فعلی را که در شرایط عادی سبز است، نشان دهد و در صورت جدی بودن آلودگی به زرد و قرمز تبدیل شود.

 

تصفیه کننده هوا شیائومی Mijia F1

 

به عنوان یک محصول Mijia ، به طور طبیعی می توان از طریق برنامه Mijia ، اطلاعات فعلی دستگاه را مشاهده کرد. محصول را روشن و خاموش کرد ، حالت ها و چراغ ها را تغییر داد و حتی “قفل کودک” را روشن کرد تا از کار تصادفی توسط کودکان و غیره جلوگیری شود. اگر خانه های هوشمند Mijia دیگری در خانه خود دارید ، می توانید از برنامه Mijia برای ارتباط با دستگاه تصفیه هوا نیز استفاده کنید.

 

چگونه دستگاه تصفیه کننده هوا F1 شیائومی بخریم؟

تصفیه کننده هوا F1 شیائومی از انبار Gearbest / Geekbuying چینی حمل می شود ، به خاطر داشته باشید برای داشتن حمل و نقل بین المللی بدون مالیات بین المللی ، پست مستقیم اولویت را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *