مجله شیائومی

بررسی گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite

گوشی موبایل شیائومی

اغلب از من می خواهند مشاوره بگیرند که کدام گوشی هوشمند را بخرم و من همیشه خودم را با مشکل مواجه می کنم. زیرا پیشنهادات واقعاً بسیار زیاد و متنوع هستند. اما اکنون احساس می کنم می توانم پاسخ “آسان” بدهم زیرا یکی از گوشی های مورد علاقه من اکنون در آمازون پرایم با قیمت بسیار دیوانه وار ارائه می شود. من در مورد گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite صحبت می کنم!

 

 

Mi 10 Lite یک گوشی کاملاً کاملی است که من آن را امتحان کردم و بلافاصله عاشقش شدم. ویژگی های HW مطمئناً آن را بالاتر از دامنه فشار می دهد. که در حد متوسط ​​است. در واقع ، در استفاده روزمره ، تفاوت بسیار کمی با محدوده بالای بدنام پیدا خواهید کرد. که هزینه آن حدود 2/3 برابر بیشتر است. در اینجا یک مرور کلی وجود دارد.

 

پردازنده گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite

پردازنده Snapdragon 765G 5G بسیار قدرتمند با ساختار Kryo 475 ، فرآیند تولید 7nm EUV ، پردازنده هشت هسته ای ، حداکثر سرعت 2،4 گیگاهرتز و کارت گرافیک Adreno 620 با حداکثر سرعت 625 مگاهرتز است. با استفاده از این پردازنده مرکزی حتی در تعریف 4K نیز مشکلی برای پخش عناوین پرمخاطب و مشاهده فیلم با حداکثر روان بودن نخواهید داشت. سازگار با شبکه جدید 5G ، پردازنده ای است که مطمئناً شما را از برادر بزرگ خود ، 865 پشیمان نمی کند.

 

صفحه نمایش گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite

نمایشگر گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite دلیل خرید این گوشی است. در واقع ما یک پنل از AMOLED 6.57 “ با وضوح FullHD + 2400 × 1080 و ابعاد 20:9 ، دامنه رنگ: 98٪ (نوع) ، نسبت کنتراست: 4300000:1، روشنایی صفحه 600 نیت HBM/430 نیت ، HDR10 + محدوده دینامیکی بالا که توسط شیشه Corning® Gorilla® 5 محافظت می شود. با توجه به تمام مشخصات اضافه کردن ، برای تماشای چشم شما منظره ای خواهد بود فیلم ها ، عکس ها و بازی ها را با این صفحه انجام دهید. AMOLED شما همچنین عملکرد بسیار مورد علاقه همیشه در نمایش را خواهید داشت. (برای افراد کم تجربه ، ساعت و اعلان ها همیشه روی صفحه و بدون مصرف باتری خاص روشن هستند).

 

شیائومی mi 10 lite

دوربین گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite

  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی: 1/2 ″ فوق العاده بزرگ ، 0.8 میکرومتر ، فوق العاده بزرگ سنسور 4 در 1 پیکسل ، دیافراگم فوق العاده بزرگ f / 1.79 ، لنز 6P

  • دوربین 8MP Ultra Wide: لنز زاویه دید فوق العاده 120 درجه ، f / 2.2

  • سنسور عمق 2مگاپیکسلی: 1.75μm ، ƒ / 2.4 ، FF

  • دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی: 1.75μm ، ƒ / 2.4

  • 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی

 

همانطور که مشاهده می کنید برای هر موقعیتی یک اتاق خواهید داشت. از عکس های کلاسیک گرفته تا غروب خورشید ، از پرتره گرفته تا عکس از اشیای بسیار کوچک! کیفیت دوربین سلفی نیز بسیار عالی است و بسیار بهتر از رقبا است.

 

گوشی موبایل شیائومی

 

 

باتری گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite

همانطور که دستگاه های شیائومی اکنون ما را به آن عادت داده اند. در گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite یکی از 4160mAh با شارژ سریع در 22W پیدا می کنیم. این بدان معنی است که می توانید شارژرهای اضافی و پاوربانک ها را فراموش کنید. صبح که با 100 درصد شارژ از خانه بیرون می روید ، حتی در بدترین روزهای پراسترس نیز زنده نمی مانید. با وجود باتری بزرگ، وزن گوشی هوشمند تنها 192 گرم است ! و در عصر تلفن های 215 / 220Gr به شما اطمینان می دهم که این یک تفاوت بزرگ است. دلیل دیگر اینکه چرا آن را دوست داشتم.

 

گوشی موبایل شیائومی

 

برای پرداخت های تلفن همراه ، جک 3.5 میلی متری صدا ، سیم کارت دوگانه و باز کردن قفل با اثر انگشت روی صفحه ، هیچ کمبودی از ماژول NFC وجود ندارد .بسیاری از من سوال می کنند که کدام یک را از میان این گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite و My 10T Lite جدید انتخاب می کنم. پاسخ ساده است. من این را برای صفحه نمایش (AMOLED در مقابل IPS) ، برای وزن (192 گرم در مقابل 215 گرم) و در کل برای پردازنده که کمی بالاتر است انتخاب می کنم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *