مجله شیائومی

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی اکنون در kickstarter موجود است

تصفیه کننده هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوا هوشمند بخصوص تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی کاملاً نیاز برای هر خانه ای است.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi

مشخصات تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

 

علامت تجاری اسمارتمی
ظرفیت فیلتر 400 متر مکعب در ساعت
فرمالدئید CADR 60 متر مکعب در ساعت
منطقه مورد استفاده 48 متر مربع
قدرت دارای امتیاز 40 وات
ابعاد محصول 520x260x260 میلی متر
حجم محصول 5.2 کیلوگرم
سطح صدا 64dB (حداکثر)

مزایا دستگاه تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

آخرین نسخه دستگاه تصفیه هوا از Smartmi، متعلق به اکوسیستم شیائومی است. دستگاه تصفیه هوا Smartmi به پیشرفته ترین فیلتر برای ظرفیت فیلتر تا 400m³ در ساعت مجهز شده است. با قدرت 40 وات قدرتمند کار می کند تا هوای پاک را تا 48m² فضا برساند. بنابراین، با نیاز به فیلتر هوا برای یک فضای بزرگ خانوادگی، این انتخاب جدید و منطقی خواهد بود.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi

طراحی مدرن ، آسان تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی برای استفاده

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی هنوز هم طراحی تا حدودی مشابه نسخه های تصفیه کننده هوا شیائومی با رنگ سفید اصلی را دارد. با این حال، این نسخه از Smartmi با ساختار سیلندر دایره ای نسبتاً جدید و منحصر به فرد برجسته است. این طراحی نه تنها ظاهری مدرن به همراه دارد و باعث صرفه جویی در فضای چیدمان می شود، بلکه به ایجاد یک ورودی هوای 360 درجه برای فیلتر موثر در هر گوشه فضا کمک می کند.

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

صفحه نمایش OLED پارامترهای دقیق محیطی مانند گرد و غبار PM2.5 ، TOVC ، دما و رطوبت هوا را در زمان واقعی فراهم می کند و پیگیری آن را برای کاربران آسان تر می کند.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

سرعت و کارایی فیلتراسیون هوا در تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی بهبود یافته است

این دستگاه تصفیه کننده هوا از سیستم تصفیه 3 مرحله ای استفاده می کند که 3 برابر محافظت می کند. به طور خاص، فیلتر اصلی به فیلتر کردن ذرات بزرگ مانند گرد و غبار، پرز و موی حیوانات اهلی کمک می کند. فیلتر HEPA با سطح 13 به طور موثری ذرات با اندازه کوچک 0.3؟ متر مانند گرده را فیلتر می کند. و PM2.5. در آخر ، فیلتر کربن فعال با قابلیت جذب دود ، بوی خانگی و TVOC.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi

 

 

در مقایسه با دستگاه های تصفیه هوا معمولی، دستگاه های تصفیه هوا Smartmi با بهره وری بهتر از فیلتراسیون ، قوی تر با ظرفیت 400m³ در ساعت، فرمالدئید را با سرعت 60m³ / h به طور مداوم حذف می کنند. این دستگاه برای فضاهای بزرگ تا 48 متر مربع استفاده می شود. بنابراین کاربران می توانند به راحتی برای هر مکان در خانواده از اتاق نشیمن ، اتاق خواب تا دفتر.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومیتصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

سنسور دقیق ، سفارشی سازی هوشمند

این مدل از دستگاه تصفیه کننده هوا به سنسور لیزر با دقت بالا مجهز است که نتایج فوری و دقیق کیفیت هوای داخلی را ارائه می دهد. حالت اتوماتیک می تواند به طور خودکار سرعت فیلتراسیون را بر اساس کیفیت هوای فعلی تنظیم کند تا تصفیه هوا با کارایی بیشتر و با مصرف انرژی انجام شود.

 

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی

 

تصفیه کننده هوا Smartmi شیائومی همچنین به لطف سازگاری با دستیارهای Google و Alexa به کمک هوشمند کنترل صدا می آید. علاوه بر این، از طریق برنامه Mi می توانید به راحتی کیفیت هوای داخلی را در هر زمان و هر مکان کنترل کنید. این برنامه می تواند اعلان ها را ارسال کند ، به شما در برنامه ریزی ، نظارت ، نظارت ، air کیفیت هوای داخلی کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *