مجله شیائومی

جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10

جاروبرقی شیائومی

آیا نظافت منزل نگرانی شماست؟ هنوز با جاروبرقی سیم دار کلاسیک گیر کرده اید؟ آیا یک Dyson رویای شماست اما بودجه اجازه آن را نمی دهد؟ سپس این مقاله را بخوانید که می تواند بسیار مفید باشد! در اینجا جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 وجود دارد

امروز ما در مورد محصول دیگری از شیائومی صحبت می کنیم که زندگی ما را بهبود می بخشد. جارو برقی بی سیم سیکلونیک Dreame V10، امروز ارائه شده در حمل و نقل شامل اروپا برای تهیه آن در چند روز .

 

جاروبرقی شیائومی

 

مشخصات و ویژگی های جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10

 

جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 با برس های موتوری (شامل 2 قطعه) برای تمیز کردن سریع خانه، کف ، مبلمان، فرش، مبل و موارد دیگر راحت است.

اما ویژگی های اصلی این محصول چیست؟ قطعاً سبک (فقط 1.5 کیلوگرم وزن دارد)، خودمختاری مناسب، لوازم جانبی مختلف برای تمیز کردن کامل بسیاری از سطوح ، فیلتر HEPA، براکت دیواری که در آن حتی در هنگام شارژ می توانید آن را ترک کنید.

جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 کاملاً نیاز 90٪ مردم را برآورده می کند و مطمئناً خریدی عالی خواهد بود که شما و همسرتان را خوشحال می کند.

جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 با دقت بسته بندی می شود. و تمام لوازم جانبی به صورت جداگانه در کیسه های محافظ بسته بندی می شوند. شما یک کیت کامل برای نظافت منزل پیدا خواهید کرد: انواع مختلفی از لوازم جانبی ، لوازم جانبی ، برس های اضافی و تکیه گاه دیوار که می توانید برس های اضافی را نیز در آن قرار دهید.

 

جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 با دو برس موتوری (اصلی عرض و باریک برای مبلمان) ، یک لوله اکستنشن ، دو برس باریک برای مکان های سخت قابل فروش است. برس اصلی موتوری دارای یک غلتک نرم ، ایده آل برای تمیز کردن سطوح سخت (ورقه ورقه ، پارکت ، کاشی و سرامیک ، همچنین مناسب برای مشمع کف اتاق) است. این برس همچنین سطوح نرم را به خوبی تمیز می کند (فرش های پرز کوتاه ، فرش و …). این می تواند به راحتی برای تمیز کردن جدا شود. غلتک را می توان شستشو داد ، اما همیشه بخاطر بسپارید تا خشک شود.

با جدا کردن شلنگ بلند می توانید از آن به عنوان جاروبرقی قابل حمل برای تمیز کردن مبلمان ، اتومبیل ها و مکان هایی که به سختی قابل دسترسی هستند استفاده کنید. برس موتوری کوچک برای تمیز کردن مبلمان وبهلسترد ، تشک ، بالش و … طراحی شده است. که قطعاً برای افرادی که به گرد و غبار حساسیت دارند توصیه می شود.

از دو برس باریک مجموعه می توان برای موارد مختلف استفاده کرد. نازل دارای یک قسمت متحرک است. شما می توانید یک بلوک با مویی را برای تمیز کردن کامل مکان های مختلف بیرون بیاورید. گوشه ها ، مبلمان ، تخته های قرنیز. نازل انعطاف پذیر همراه با لوله کششی و در ترکیب با یکی از نازل های باریک به شما امکان می دهد. کابینت ها، سقف ها و مکان های سخت دیگر را تمیز کنید.

مخزنی که حاوی پودر است در پایین با یک دکمه ساده باز می شود. تخلیه آن در سطل آشغال بسیار راحت است. در مورد فیلترها ، همه آنها در 30 ثانیه قابل جدا شدن هستند و با آب قابل شستشو هستند. کاملاً اجباری است که قبل از استفاده مجدد از جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10 ، آنها را به خوبی خشک کنید.

 

قطعاً کیت نصب جارو برقی روی دیوار مفید است. در واقع، بدون این، ما نمی دانیم کجا آن را ترک کنیم! من، که در DIY تمرین نمی کنم، بدون مشکلات اساسی موفق به جمع آوری آن شدم. برای ایجاد 2 سوراخ کوچک در دیوار، یک مته کافی است و بس. امکان اتصال همه لوازم جانبی واقعاً عالی است. بنابراین از هر بار جستجو در جایی که قلم موهای مختلف را ترک کرده ایم ، جلوگیری می شود.

 

به طور خلاصه، نکاتی که به نفع جاروبرقی بی سیم شیائومی Dreame V10است بسیار زیاد است. قیمت پایین، قدرت مکش بسیار خوب، تمیز کردن آسان همه قطعات ، پشتیبانی از دیوار و بسیاری از لوازم جانبی که به ما در تمیز کردن 100٪ خانه کمک می کند. بنابراین اگر به دنبال یک محصول مشابه هستید فقط می توانید سراغ این محصول بروید.

از جمله، امروز می توانید آن را با قیمت واقعاً شگفت انگیز خریداری کنید. مثل همیشه، ما به شما یادآوری می کنیم که این پیشنهادات بسیار محدود است. بنابراین اگر علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم که سریعاً خرید را ادامه دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *