مجله شیائومی

فیلیپس درخواست ممنوعیت مطلق شیائومی را می دهد

شیائومی

ما هند ، به طور معمول زمانی که چنین داستان اتفاق می افتد. یک بار دیگر ما در مورد شرکتی صحبت می کنیم که به طور قانونی علیه شیائومی حرکت می کند، به ویژه فیلیپس معروف . غول هلندی به دلایلی که هنوز نامشخص است ، شکایت بزرگی علیه شرکت چینی Lei Jun خواهد داشت. آنچه که نیاز دارد واقعاً پوچ است: سنگ مرمر شرقی باید با فروش ، تبلیغات و تولید از هند دور شود . ماجرا در این ساعت ها در جریان است و ما در حالی که سعی می کنیم بفهمیم چه اتفاقی می افتد منتظر خبرهای بعدی هستیم.

 

فیلیپس علیه شیائومی در دادگاه عالی دهلی شکایت کرد: دلیل آن نقض حق ثبت اختراع است. اما آیا واقعاً چنین است؟

همه ما می دانیم که اکنون شیائومی از نظر میزان فروش به اولین مارک در هند تبدیل شده است. آیا این ممکن است همان چیزی باشد که بسیاری از شرکت های هندی را آزار می دهد؟ این واقعیت که شما بیشتر و بیشتر سعی می کنید مقداری گل (درست یا نادرست) روی چنین شرکت بزرگی بیندازید. ممکن است به این دلیل باشد که این شرکت به تدریج در حال ایجاد انحصار بازار است. اما در کل این چگونگی کارکرد جهان است: اگر یک شرکت خوب کار کند ، این کار طولانی خواهد بود . اما اجازه ندهید از این نوع سخنرانی ها بگذریم و ببینیم چه اتفاقی بین شرکت فیلیپس و لی جون افتاده است.

 

شیائومی

 

در این پرونده قضایی ، فیلیپس نقض حق اختراع توسط شیائومی را تقبیح می کند. و می خواهد نه تنها فروش ، بلکه ساخت ، مونتاژ ، واردات و ADS یوتیوب را نیز ممنوع کند. اما محصولات آنها را در کشور کلیک کنید. اگرچه هنوز جزئیات این تخلف روشن نیست. اما در حکم دادگاه نه تنها از طریق مارک تجاری ، بلکه از طریق افسران ، شرکت های وابسته و نمایندگان آن نیز ممنوعیت فروش تلفن های هوشمند وجود دارد. اما چرا ما در مورد ممنوعیت صحبت می کنیم؟ آنچه این شرکت هلندی نوشت:

… دستور موقت صادر شد که شورای مرکزی گمرک را ملزم می کند دستورالعمل های کافی را به مقامات گمرکی در هر بندر ، از جمله فرودگاه های هند بدهد ، تا اجازه واردات تلفن های همراه را ندهد …”

این به معنای افزایش هزینه ها برای شیائومی است. این داستان از آنجا باورنکردنی است که از سال 2016 ، این دو مارک برای تولید محصولات روشنایی خانه های هوشمند در چین با یکدیگر مشارکت داشته اند. البته، شرکت های چینی و هلندی (با اشاره به فیلیپس) متفاوت هستند. اما این بدان معنا نیست که یک نهاد مرکزی باید در مورد حرکت هر شعبه تصمیم بگیرد. در هر صورت مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد. از تعداد کمی از اطلاعات موجود فقط مشخص است. که دامنه ارتباط از راه دور HSPA ، HSPA + e LTE که حق ثبت اختراع فیلیپس را نقض می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *