مجله شیائومی

معرفی و بررسی دریل برقی هوشمند خانگی MIJIA Brushless شیائومی

دریل شیائومی

شیائومی محصول جدید خود را روانه بازار کرده است که متفاوت از تمام محصولات خانگی این شرکت در گذشته بوده است. به این دلیل که این محصول اولین مته برقی این برند است. این محصول به عنوان دریل برقی هوشمند خانگی MIJIA Brushless شیائومی نامگذاری شده است. و با پرداخت 449 یوان (68 دلار پوند) در شیائومی مال سرمایه گذاری گسترده می کند. در آینده با قیمت 499 یوان (76 پوند) به فروش می رسد.

 

دریل برقی خانگی هوشمند بدون برس MIJIA

 

دریل برقی هوشمند خانگی MIJIA Brushless شیائومی یکی از پیچ گوشتی های برقی شیائومی است. که همان طراحی مینیمالیستی را به خود اختصاص داده است. بدنه دارای خطوط صاف و بدون پیچ قابل رویت روی سطح است. طراحی گریپ برای در دست گرفتن مناسب تر است و باعث می شود عملکرد گرفتن راحت تر و قابل اطمینان تر باشد. بدنه با استفاده از دو فرایند سطح رنگ پخت فلز و لایه رویی UV پوشش داده می شود و به آن بافت فلزی مات درجه یک می بخشد. بافت ضد خش و ضد لک است.

 

دریل برقی هوشمند بدون برس MIJIA

 

 

کل بدنه مته برقی با استفاده از پلاستیک های مهندسی با مقاومت بالا PC + ABS ، محکم و با دوام ساخته شده است. نیمه عقب دسته با لاستیک نرم مات TPU پوشانده شده است که احساس راحتی و لغزش می کند و به راحتی تغییر رنگ و چسبندگی نخواهد داشت.

دریل برقی هوشمند MIJIA Brushless شیائومی طراحی مکاترونیکی را اتخاذ می کند. که ایمن است و هیچ جرقه ای تولید نمی کند. با مکانیک موتور بدون برس، دیگر نیازی به تعویض برس کربنی نخواهد بود. بنابراین عمر طولانی تری به دستگاه می دهد. حداکثر گشتاور این مته 30Nm است. در حالی که حداکثر سرعت آن 1400 دور در دقیقه است. می توان آن را بصورت یکپارچه روی کاج نرم، راش سخت و انواع دیگر چوب و همچنین لوله آلیاژ آلومینیوم، صفحه فولادی و سایر لوله های آب فلزی و پلاستیکی استفاده کرد. این مته می تواند به راحتی به اکریلیک و سایر مواد پلاستیکی نفوذ کند.

 

دریل برقی هوشمند بدون برس MIJIA

 

دریل برقی هوشمند MIJIA Brushless شیائومی دارای سه حالت عملیاتی است. دنده دستی، هوشمند و نبض. کاربر می تواند در هر زمان با فشار دادن دکمه پایین صفحه نمایش دنده را تعویض کند. این سه حالت بسته به اینکه کاربر تازه کار یا متخصص در کار با دریل های برقی باشد. برای ارائه سرعت و روش های مختلف کار طراحی شده اند.

دریل برقی شیائومی مجهز به یک نمایشگر با کیفیت بالا است. که می تواند حالت عملکرد فعلی و شماره دنده دستی را در زمان واقعی نشان دهد.

با طراحی نوآورانه طرح باتری، نیازی به بسته های اضافی باتری را از بین می برد. این مته یک باتری لیتیوم با کیفیت 2000 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است. که می تواند بیش از 550 پیچ خودکار را هدایت کند. یا به طور مداوم از یک ورق فولادی 6 میلی متر بیش از 22 بار حفاری کند. همچنین می تواند بیش از 280 بار به طور مداوم سوراخ هایی به عمق 4 سانتی متر در یک تخته چوبی سوراخ کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *