مجله شیائومی

معرفی و بررسی سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L شیائومی

سرخ کن هوا شیائومی

شیائومی سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L را با عنوان MIJIA Smart Air Fryer 3.5L تحت سرمایه گذاری جمعی youpin در بازار شیائومی راه اندازی کرده است. این محصول دارای برچسب قیمت اصلی 399 یوان (61 دلار پوند) است. در حالی که قیمت یوپین 299 یوان (46 دلار) است.

 

 

 

مشخصات و ویژگی های سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L شیائومی

سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L شیائومی یک ابزار چند منظوره است. زیرا عملکرد چندین دستگاه خانگی مانند اجاق گاز ، اجاق مایکروویو ، دستگاه پرس میوه ، دستگاه ماست ساز و … را در یک فرم واحد قرار داده است. این مدل از سرخ کن هوا شیائومی در محدوده دمایی وسیعی از 40-200 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. سرخ کن هوا دارای پیکربندی سرعت دو باد است. که می تواند برای یخ زدایی و پخت انواع میوه های خشک و سبزیجات و گوشت در دمای پایین علاوه بر سرخ شدن در دمای بالا مورد استفاده قرار گیرد.

 

سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L

 

 

سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L شیائومی دارای یک گرمایش داخلی قدرتمند 1500 وات با گرمایش 360 درجه گردش هوا گرم است. که باعث می شود گرما به تمام قسمت های غذا برسد و غذا به طور مساوی گرم شود. همچنین از زمان پخت 24 ساعته پشتیبانی می کند.

 

سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L

 

 

یک صفحه OLED در قسمت جلوی سرخ کن وجود دارد. و کاربران می توانند با یک چرخش و فشار یک دکمه به راحتی دما و زمان پخت را تنظیم کنند. همچنین از اتصال برنامه MIJIA با کاربرانی که به بیش از 50 دستور العمل دسترسی دارند پشتیبانی می کند. در عین حال ، از حالت پخت و پز سفارشی پشتیبانی می کند. بنابراین کارشناس آشپزی همچنین می تواند به میل خود DIY کند.

 

 

 

همچنین در صورت برداشتن ظرف، برای بررسی وضعیت پخت یا هم زدن غذا در حین پخت ، به طور خودکار خاموش می شود. سرخ کن هوای هوشمند MIJIA 3.5L شیائومی بدون اینکه نیازی به راه اندازی مجدد سرخ کن باشد. بلافاصله ظرف را به عقب کشانده و ادامه می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *