مجله شیائومی

بررسی کفش های هوشمند شیائومی Mijia

کفش های هوشمند شیائومی Mijia طراحی شده است که به کمک آن می توان پنج فناوری را در یک فناوری پیشرفته تولید کرد.

 

طراحی و راحتی کفش های هوشمند شیائومی Mijia

این کفش های هوشمند شیائومی Mijia در ساختاری از یک استخوان ماهی طراحی شده اند که یک سیستم قفل استخوان Arch Fishbone ایجاد می کند که به جفت شدن ساختار پا در یک شکل متقارن کمک می کند که کاملاً متناسب با پاها باشد. کفش های هوشمند Mijia خطر ایجاد پیچ ​​خوردگی در پاهای شما هنگام راه رفتن یا دویدن را کاهش می دهد. این کفش های کتانی با ترازوی TPU Torsion بین دو میان میانی ادغام شده اند.

 

کفش های هوشمند Xiaomi Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند 1

 

فرقی نمی کند شما در حال دویدن هستید، از روی یک سد عبور می کنید، می پرید، انعطاف پذیری ترازنامه منحصر به فرد به شما کمک می کند تا پس از پایان هر حرکت دقیقاً در موقعیت مورد نظر قرار گیرد. اگر کسی به ورزش مشغول است، معمولاً پاهایتان را بخاطر کفشهایتان پیچ می آورید اما کفشهای هوشمند شیائومی Mijia ترس از پیچ خوردگی را از ذهنتان دور می کنند. در حالیکه تمام تمرکز خود را روی بازی یا تمرین خود دارید.

 

ماندگاری کفش های هوشمند شیائومی Mijia

علاوه بر این ، دوام با کمک زیره Split-type که در این کفش های هوشمند Mijia ادغام شده است، افزایش می یابد که همچنین به گرفتن چسب مناسب کمک می کند. در حالی که وزن اضافی را که با کفش های دیگر احساس می کنید، از بین می برد. کفش های سبک وزن باعث می شوند حتی اگر حتی کفشی به پا کرده اید فراموش کنید و به شما کمک می کند تا پرواز فقط به جای دویدن باشد.

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند تصویر 2

 

در کف کفش ها خرده های لاستیکی وجود دارد که در برابر لغزش مقاومت می کنند زیرا به شما در عملکرد بهتر کمک می کند در حالی که شما را قادر می سازد بدون نگرانی در مورد از دست دادن چسبیدن یا لغزش در جاده ، بدوید. علاوه بر نخ منسوج بافته شده در بند کفش ، اطمینان حاصل می شود که حتی در طول شب ایمنی وجود ندارد زیرا یک نوار بازتابنده روی پاشنه پا وجود دارد.

طراحی کفش های هوشمند Mijia به گونه ای ساخته شده است که علاوه بر اینکه در اطراف پاهای شما می پیچد، راحت است و همچنین نرم است، همچنین می تواند تنفس کند. این در مقایسه با کفش های چرمی دیگر بهتر است در حالی که کفش های هوشمند شیائومی Mijia ظاهری قوی برای حواس شما ایجاد می کنند. این کفش های قوی باعث می شود شما در هر مسابقه ای پیروز شوید و یا باعث می شوید ساعت های طولانی و بدون نگرانی واقعا بدوید.

 

کارایی

در حالی که در مورد کف صحبت می کنید، دو طرح سیاه در هر دو طرف وجود دارد که بر روی لایه ای که از لاستیک ساخته شده است، مقاومت در برابر سایش را اضافه می کند. در حالی که قسمت سفید کفش بسیار نرم است. بازار مملو از انواع کفش ها است. اما آنها معمولاً با چسب سرریز می شوند. اما کیفیت کفش های هوشمند Mijia به حدی شگفت انگیز است که بین قسمت بالایی و زیره شما هیچ نوع چسب از طرفین را مشاهده نمی کنید.

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند 3

 

به گفته مقامات رسمی ، پارچه کفش از مخمل الاستیک ساخته شده است که در هنگام لمس آن را راحت می کند و همراه با افزودن یک بسته بندی راحت روی پاشنه ها ، آن را روی پاهای شما الاستیک و نرم می کند. معمولاً وقتی مخمل را در نظر می گیریم ، از دوام آن اطمینان نداریم اما این یکی کاملاً متفاوت است که کفش هایی با کیفیت عالی به نظر می رسد.

در کفش های هوشمند شیائومی Mijia دو کفش متفاوت طراحی شده است که جنسیت را در نظر داشته باشند. در حالی که مرد 278 گرم وزن در کفش خود دارد، کفش زن فقط 213 گرم طراحی شده است که برای پای هر دو جنس بسیار راحت است. در طرفین، دنده های ماهی وجود دارد که از کشش کفش شما محافظت می کند. بالاتنه بافتنی مجهز روی کفش ها وجود دارد در حالی که ضخامت آن فقط 2 میلی متر است.

 

گرفتن و مقاومت

EVA بالایی بالشتک را ایجاد می کند و سطح راحتی را افزایش می دهد. در حالی که EVA پایین قدرت و مقاومت را افزایش می دهد. حال بیایید نگاهی به ویژگی های آن بیندازیم که کفش ها را بسیار خاص می کند. این دستگاه با یک تراشه هوشمند Amazfit Intelligent 2 یکپارچه شده است که به شما کمک می کند با بلوتوث نسخه 4.0 ارتباط برقرار کنید وهمچنین دارای سنسورهای 6 محوره است.

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند تصویر 4

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67 هستند و باتری های ساخته شده CMOS قابل تعویض هستند. هر بار که قدم می گذارید، فشار کل وزن بدن شما را کالیبره می کند. در حالی که برنامه ای برای کفش ها وجود دارد که از شما برای بررسی فاصله روزانه ، مراحل و کالری سوخته شده پشتیبانی می کند.

بهترین قسمت این است که شما حتی می توانید سنسور را با برداشتن زیره کفش در جایی مشاهده کنید که یک سوراخ کوچک با کف سیاه دیده شود و موقعیت سنسور ثابت باشد که به وضوح با Mijia Logo قابل مشاهده است. شایان ذکر است که تنها یک سنسور در دسترس است که می تواند روی هر دو پایه نصب شود.

 

حسگر و برنامه

بدنه سنسور از نظر اندازه بسیار کوچک است و احتمالاً در مقایسه با ناخن به شکل مستطیل یک جعبه کمی بزرگتر است. برای باز کردن جعبه ، می توانید به سختی روی خط نارنجی فشار بیاورید تا بکشد و هدف مهم این جعبه تغییر باتری ها به عنوان اتصال تلفن هوشمند ، ضبط اطلاعات ، تماشای مراحل شما و موارد دیگر بیشتر به برق نیاز دارد و از این رو به باتری نیاز دارد.

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند تصویر 5

 

کفش های شیائومی Mijia Smart به یک باتری مشترک CR2032 نیاز دارند. این همان باتری هایی است که معمولاً هنگام دسترسی به کارت بلوتوث در اتومبیل استفاده می کنید. خرید آن کار دشواری نیست، به راحتی می توان آن را به دست آورد. همچنین لازم است بدانید که عملکرد اصلی کفش ها ثبت فاصله و تعداد مراحل است. بنابراین صفحه نمایش یا LED روی کفش وجود ندارد و به همین دلیل تلفن هوشمند شما مهم است و در اینجا نقش پشتیبانی می کند.

 

کفش های هوشمند شیائومی Mijia با سیستم Fishbone که قوس را قفل می کند تصویر 6

 

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه ای به نام “Xiaomi Sports App” را بارگیری کنید که در دستگاه های Android و Universal Apple در دسترس است و داشتن نگرانی از سازگاری با تلفن های هوشمند یا سایر دستگاه های هوشمند داشتن این کفش ها را برای هر کاربر آسان می کند. پس از نصب برنامه، سنسور به طور خودکار از طریق بلوتوث متصل می شود و سپس مراحل انجام صفحه را دنبال کنید و به شما کمک می کند سنسور کفش خود را تعمیر کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *