مجله شیائومی

گوشی شیائومی مدل Mi 10 با Qualcomm Snapdragon 865 تأمین میشود

گوشی شیائومی

شیائومی اعلام کرده است که گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 با Qualcomm Snapdragon 865 تأمین خواهد شد.اجلاس فناوری اسنپدراگون کوالکام در تاریخ 3 دسامبر آغاز به کار کرد و اخبار در حال انتشار است.

کوالکام جدا از تحریک حسگر اثرانگشت با 3D Sonic Max، به اسنپدراگون 765 و همچنین 865 اشاره کرده است. سوالاتی که ذهن همه را درگیر خود می کند. این است که چه دستگاهی از پردازنده فوق العاده duper Snapdragon مجهز می شود؟

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 با Qualcomm Snapdragon 865

شیائومی کاملاً ثابت کرده است که گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 یکی از اولین دستگاه هایی است. که بزرگترین تراشه Qualcomm را در زیر کاور خود قرار داده است. بنابراین، بنیانگذار شیائومی تأیید کرده است که گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 غول الکترونیکی چینی از اولین محصولاتی است. که با چیپ ست های 865 وارد بازار می شود. قرار است در Q1 (سه ماهه اول) 2020 وارد شود.

به عبارت دیگر، گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 یکی از اولین تلفن های همراه جهان است که با Snapdragon 865 عرضه می شود. در یک بیانیه مطبوعاتی ، Oppo اعلام کرد که در حال آماده سازی برای راه اندازی یک تلفن جدید در Q1 (سه ماهه اول) 2020 با همان پرچمدار است. سیستم عامل موبایل از کوالکام. با این کار تجربه 5G سریعتر و کاملاً بهبود یافته برای کاربران آن تضمین می شود.

 

گوشی شیائومی

 

در حالی که جزئیات مربوط به دستگاه های فوق الذکر هنوز کمیاب هستند. اوپو جزئیاتی را به صورت تیزر منتشر کرده است که چیپ ست پرچمدار را نشان می دهد. جایزه ای برای حدس زدن وجود ندارد ، این تلفن های همراه گران قیمت خواهند بود.

گزارش دیگری از The Verge نشان می دهد که پلتفرم های موبایل آینده 865 و 765 سازندگان تلفن را با دو گزینه روبرو می کنند – یا انتخاب مشخصات پرچمدار یا 5G یکپارچه. اسنپدراگون 865 که اخیراً رونمایی شده است برای پشتیبانی از 5G به یک مودم 5G اختصاصی نیاز دارد ، این بدان معناست که این چیپست مودم 5G داخلی ندارد.

از طرف دیگر، اسنپدراگون 765 دارای 5G داخلی خواهد بود. با این حال ، این پردازنده با پردازنده ای که قدرت کمتری نسبت به 865 دارد ، ادعا می شود که به دستگاه های اندرویدی که قرار است در سال 2020 وارد شوند، نیرو خواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *