مجله شیائومی

شیائومی رطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma را با قیمت 499 یوان راه‌اندازی کرد

رطوبت ساز شیائومی

امروز می خواهیم به بررسی دستگاه جدید شیائومی رطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma بپردازیم.رطوب ساز ها برای جلوگیری از خشکی که باعث تحریک در بسیاری از قسمت های بدن می شود. رطوبت را به هوا اضافه می کنند. این امر به ویژه می تواند برای درمان خشکی پوست ، بینی ، گلو و لب ها مثر باشد. آنها همچنین می توانند برخی از علائم ناشی از آنفولانزا یا سرماخوردگی را کاهش دهند. شیائومی مرطوب کننده هوشمند بدون مه Deerma را راه اندازی کرده است.

 

رطوبت ساز شیائومی

مشخصات و ویژگی های رطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma

 

نقطه اصلی فروشرطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma اسپری آب روان با ظرفیت 510 میلی لیتر در ساعت است. رطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma با اسپری آب جاری نیز ارائه می شود. رطوبت ساز نیز به یک عنصر فیلتر تاشو 21 لایه مجهز شده و از طریق برنامه MIJIA قابل کنترل است.

رطوبت سازهای موجود در بازار در حال حاضر به سه دسته تقسیم می شوند: نوع تبخیر خالص، نوع تبخیر حرارتی و نوع اولتراسونیک. دو نفر اول از فن و گرمایش برای تبخیر آب استفاده می کنند و به کیفیت آب اهمیتی نمی دهند. در نوع اولتراسونیک فقط می توان از آب خالص استفاده کرد.

 

رطوبت ساز شیائومی

طراحی رطوبت ساز بدون مه هوشمند Deerma

در طراحی رطوبت ساز هوشمند بدون مه Deerma از تبخیر آب طبیعی الهام گرفته شده است. که آب را به مولکول های آب نانو تبدیل می کند و در نتیجه باکتری ها و ذرات قادر به اتصال نیستند. فقط بدون آلودگی محیط اتاق جریان هوای مرطوب و تمیز از آن خارج می شود.

یک ساختار پمپ آب در گردش در داخل دستگاه اضافه می شود. تا آب را به بالای عنصر فیلتر هدایت کرده و از بالا به پایین اسپری کنید. این عمل برای اطمینان از گردش آب در مخزن آب، عنصر فیلتر را کاملا مرطوب می کند. همچنین تولید مخزن آب برای تولید باکتری ها دشوار است.

علاوه بر این، رطوبت ساز از یک عنصر فیلتر متشکل از فیبر جاذب و رزین با چگالی بالا استفاده می کند. که دارای توانایی خود تمیز کنندگی قوی است. ساختار 21 لایه همچنین می تواند ناخالصی های آب را کاملاً رهگیری کند.

 

مرطوب کننده هوشمند بدون دما Deerma

 

همچنین می توان رطوبت ساز شیائومی بدون مه Deerma را با استفاده از گوشی موبایل هوشمند از طریق برنامه MIJIA کنترل کرد. کاربران می توانند دستگاه را روشن و خاموش کرده و میزان رطوبت را با یک دکمه تنظیم کنند. اگر سطح آب خیلی کم باشد. همچنین می تواند به کاربران یادآوری کند که به موقع آب را پر کنند.

رطوبت ساز شیائومی 499 یوان (75 پوند ) است اما در حال حاضر در یوپین شیائومی با قیمت 469 یوان (71 پوند ) پیش خرید می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *