مجله شیائومی

جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55 را با قیمت 94.99 دلار

جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55 در کنار طراحی قابل حمل بسیار جمع و جور، راندمان کاملاً پاک کننده گرد و غبار دستگاه نوید می دهد که همراه خوبی برای کاهش بار زنان خانه دار است. جارو برقی JIMMY WB55 Mite Removal یکی از نسخه های متنوع جاروبرقی دستی است که بسیاری از کاربران در چند وقت اخیر استفاده از آن را انتخاب می کنند. اندازه جمع و جور ، عملکرد انعطاف پذیر از مزایای ویژه برجسته دستگاه است. بنابراین، اکنون کاربران می توانند به راحتی دستگاه را برای تمیز کردن فضاهای مختلف در خانه خود بیاورند.

 

جاروبرقی شیائومی

 

 

طراحی جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55

از نظر طراحی جاروبرقی JIMMY WB55 ، تولید کننده به ویژه در زمینه جمع و جور و انعطاف پذیری سرمایه گذاری کرده است. به طور خاص، کاربران می توانند بجای داشتن بند یا کنترل کننده ایستاده، با این دستگاه کاملاً محکم در دست بگیرند. تا هنگام استفاده از آن، کنترل انعطاف پذیر داشته باشد. جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55 دارای ساختاری کاملاً ساده با دسته ای محکم است. سر مکش و فنجان گرد و غبار به صورت علمی مرتب شده اند بدون اینکه احساس شلوغی ایجاد کنند. خصوصاً در مواردی که در فضاهای تنگ و سخت استفاده می شود.

جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55 با یک موتور نسبتاً قدرتمند 62000 بار در دقیقه با ظرفیت تا 600 وات ارائه می شود. در کنار آن برس غلتکی مارپیچی با قطر 45 میلی متر با نوار قلم موی نسبتاً نرم قرار دارد. از آنجا، دستگاه به طور موثرتری بر روی هر سطحی کار می کند. به سرعت و به طور کامل تمام آلودگی ها، آوار، موها، موهای حیوانات اهلی را از بین می برد. اگرچه دستگاه با چنین ظرفیت قدرتمندی کار می کند. اما دستگاه فقط در آستانه 78dBA سر و صدا ایجاد می کند. اما بر فعالیتهای خانواده شما تأثیری نمی گذارد.

به خصوص در زیر بدنه دوربین یک ضدعفونی کننده UV با 160 میلی متر قرار دارد. اشعه ماورا بنفش با اشعه ماورا بنفش C با طول موج 253.7 نانومتر ، قدرت لامپ 6 وات است. این نور ماوراlet بنفش توانایی از بین بردن کامل اشکالات ، شته ها ، باکتری ها را دارد.

جاروبرقی شیائومی

با این حال، شناخته شده است که اشعه ماورا بنفش اثرات سوئی بر سلامت کاربران دارد. بنابراین، این دستگاه همچنین با فناوری حسگر هوشمند برای جلوگیری از نشت ماوراio بنفش برای اطمینان از ایمنی کاربران ، همراه است. فنجان جارو برقی روی جارو برقی شستشوی شیائومی JIMMY WB55 قرار دارد یک فنجان شفاف است. با ظرفیت 0.5 لیتر. علاوه بر اینکه به کاربران کمک می کند تا به راحتی میزان گرد و غبار داخل را مشاهده کنند. جاروبرقی راحت با ظرفیت فنجان بزرگ ؛ همچنین می توانید برای اطمینان از بهداشت ، فنجان را کاملاً پاک کنید تا تمیز شود. سیم برق 5 متری نیز مجهز است تا به شما کمک کند تا در هر فضایی راحت استفاده کنید. بدون ترس از کمبود سیم باعث ناراحتی می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *