مجله شیائومی

سه دستگاه شیائومی برای لذت بردن از بهار چه در داخل و چه در خارج از خانه

محصولات شیائومی

در 20 مارس، بهار رسماً آغاز شد و سرمای زمستان را پشت سر گذاشت تا جای خود را به ساعات بیشتری از نور، گل دهی گیاهان و شادی که برنامه های فضای باز فراهم می کند، بدهد.

با توجه به این موارد، شیائومی با سه دستگاه خود لیستی ویژه تهیه کرده است. که بدون شک به شما در لذت بردن از این موقع از سال چه در داخل و چه در خارج از خانه کمک خواهد کرد. شکی نیست که شیائومی محصولات متنوع و متعددی برای همه چیز دارد:

 

1. تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Pro H: با آلرژی و هر آنچه دیده نمی شود را از بین می برد

گرده گل، دشمن بزرگ همه کسانی که آلرژی دارند که با احتقان و عطسه مواجه هستند. آیا می دانید در خانه شما نیز هست؟ هوا نه تنها باکتریها و ویروسهای معلق یا گرد و غبار را پنهان می کند، بلکه گرده به داخل نیز راه پیدا می کند.

 

سه دستگاه شیائومی برای لذت بردن از بهار در داخل و خارج. اخبار شیائومی A

 

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی مدل Pro H با استفاده از یک مواد فیلتر بسیار کارآمد برای از بین بردن تمام این مواد مضر و حفاظت از سلامت شما ساخته شده است. اگر می خواهید از هوای پاک و تمیز لذت ببرید، تصفیه کننده مورد نظر شماست. قیمت این دستگاه 260 یورو به بالا است که در آمازون و mi.com موجود است.

 

2. اسکوتر تاشو برقی شیائومی مدل Pro 2: در شهر حرکت کنید و حتی یک برنامه را از دست ندهید

 

سه دستگاه شیائومی برای لذت بردن از بهار در داخل و خارج. اخبار شیائومی A

 

همراه ایده آل شما برای اینکه بتوانید به هر صورت سریع، راحت، ایمن و سازگار به مقصد دلخواه خود برسید.

اسکوتر تاشو برقی شیائومی مدل Pro 2 ترکیبی عالی از کاربرد و زیبایی است.

وقتی به مقصد رسیدید، می توانید آن را در 3 ثانیه تا کنید تا برای شما ناراحتی ایجاد نکند و فضای زیادی را اشغال نکند. 3 حالت سرعت دارد. بنابراین می توانید آن را با پیاده روی خود در پارک، از طریق منطقه شلوغ یا حالت عابر پیاده تطبیق دهید تا کندتر پیش برود. باتری مشکلی نخواهد داشت، زیرا سیستم بازیابی انرژی آن به این معنی است که با یک شارژ کامل می توان تا 45 کیلومتر را طی کرد.

در آمازون و mi.com از 419 یورو به بالا قیمت گذاری و موجود است.

 

3. ساعت هوشمند شیائومی: آب و هوای خوب ، ظاهر خوب  و زیباو ورزش در فضای باز

 

سه دستگاه شیائومی برای لذت بردن از بهار در داخل و خارج. اخبار شیائومی A

 

ساعت هوشمند شیائومی با دوام باتری 50 ساعته، دارای 117 حالت آموزشی است. از جمله مواردی مانند دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری در فضای باز یا پیاده روی. در حال حاضر با قیمت 109 یورو در آمازون و mi.com در دسترس است.

یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت اما همانطور که توصیه می شود ساعت هوشمند شیائومی مدل Lite است. که با آن 11 حالت آموزشی دارید. علاوه بر این، ویژگی های دیگری مانند نظارت بر خواب، ضربان قلب و تمرینات تنفسی نیز دارد. در آمازون و mi.com از 53 یورو به بالا موجود است.

محصولات شیائومی بدون شک جز بهترین و با کیفیت ترین محصولات در سراسر جهان می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *