مجله شیائومی

شیائومی یک طرح گوشی هوشمند را با طرح دوربین عقب قابل جدا شدن ثبت می کند

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی به ثبت اختراع طراحی های عجیب گوشی موبایل های هوشمند معروف است. به تازگی، این شرکت در حال استفاده از طراحی های مختلف در مورد اجرای دوربین ها است. اخیراً، یکی از اختراعات ثبت شده این شرکت را دیدیم که دارای یک دوربین پاپ آپ با آینه بازتابنده است . امروز شیائومی شو یکی دیگر را پیدا کرده است و این بار یک ماژول دوربین قابل جدا شدن است.

بر اساس گزارش منتشر شده در WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) ، حق ثبت اختراع شیائومی یک گوشی هوشمند با نمای تمام صفحه را نشان می دهد. ممکن است تعجب کنید که دوربین جلو کجاست؟ خوب ، به نظر می رسد شیائومی با یک ماژول دوربین عقب قابل جدا شدن به این جواب می دهد.

دقیقاً، این طرح می تواند چندین حسگر دوربین را روی خود داشته باشد. برش یکی از تصاویر نشان می دهد که در صورت حذف طرح ، گوشی همراه چگونه به نظر می رسد. در حال حرکت، چند پیوست در بالای گوشی موبایل شیائومی پیوست احتمالی برای سلفی ها را نشان می دهد. یعنی این طرح جداگانه می تواند به عنوان دوربین جلو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

گرچه شواهد مناسبی در مورد چگونگی تحقق این امر وجود ندارد. اما این احتمال وجود دارد که شیائومی این کار را با کمک آهنربا انجام دهد. به هر حال، این اولین باری نیست که شاهد طرح بندی دوربین قابل جدا شدن هستیم. در دسامبر سال 2020 ، شاهد ثبت اختراع OPPO با دوربین های جدا شونده بودیم.

طرح دوربین ها به دو شکل است. یکی طرح دوربین دوگانه به صورت قرص است در حالی که دیگری به صورت دایره ای با برش برای چهار سنسور است. هنوز، تصویر کاملی از گوشی موبایل با ماژول دایره ای در دسترس نیست.

درست مثل هر حق ثبت اختراع دیگر، این نیز می تواند فقط به عنوان یک شماتیک باشد و هرگز به برش نهایی نرسد. با این حال، آنچه تقریباً قطعی است ورود یک گوشی هوشمند تاشو شیائومی در نهایت در سال 2021 است. در حقیقت ، تصاویر لو رفته از دستگاه از قبل به صورت آنلاین ظاهر شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *