مجله شیائومی

معرفی پنج محصول شیائومی با قیمت زیر 20 یورو

شیائومی

فراتر از گوشی موبایل های هوشمند خود، شیائومی محصولات بسیار متنوعی دارد. با حفظ نسبت کیفیت / قیمت عالی ، در بسیاری از موارد قیمت ها از 20 یورو بیشتر نیست و به یک خرید کاملاً توصیه شده تبدیل می شود.

هدفون بی سیم، شاخه های هوشمند و تقریباً انواع محصولات خانه یا بهداشت شخصی، بخشی از این ابزارها هستند که حداقل باید آنها را در نظر بگیرید. علاوه بر این، به احتمال زیاد اینها روز به روز شما را بهبود می بخشند.

به همین دلیل ما پنج مورد از بهترین گجت های شیائومی را که در حال حاضر می توانیم در زیر خریداری کنیم ، گردآوری کرده ایم . علاوه بر این ، به منظور فیلتر کردن بر اساس قیمت ، می توان همه آنها را با هزینه کمتر از 20 یورو خریداری کرد.

 

 

1. هدفون بی سیم بلوتوث Mi Air 2 SE شیائومی، بهترین کیفیت / قیمت هدفون بی سیم

اولین مورد از این محصولات شیائومی که با کمتر از 20 یورو نباید از دست بدهید، هدفون بی سیم بلوتوث Mi Air 2 SE شیائومی است که با نام 2 Xiaomi Mi True Wireless Earphone Basic نیز شناخته می شود. این هدفون ها به خودی خود هدفون های بی سیم هستند که می توانند صدای بسیار خوبی، استقلال و ادغام با MIUI را ارائه دهند.

 

 

پنج محصول شیائومی زیر 20 یورو که باید داشته باشید.  اخبار Xiaomi A

شیائومی Mi Air 2 SE

 

 

چندی پیش ما این هدفون های بی سیم Xiaomi Mi True 2 Basic را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و بدون شک خرید آنها را کاملاً توصیه می کنیم زیرا در حال حاضر می توانیم آنها را با هزینه کمتر از 20 یورو از AliExpress خریداری کنیم.

 

 

2. مسواک برقی Mi Electric T300 شیائومی، یک مسواک برقی است که همه جا را با خود می برید

نه تنها در خانه، بلکه مسواک برقی Mi Electric T300 شیائومی یک مسواک برقی کاربردی است که برای حمل در اتومبیل، مسافرت یا محل کار ایده آل است. آن USB C شارژ سیستم باعث می شود ایده آل آن را از ما می توانیم آن در هر نقطه بدون بسته به پایگاه شارژ را شارژ کنید.

 

 

پنج محصول شیائومی زیر 20 یورو که باید داشته باشید.  اخبار Xiaomi A

مسواک الکتریکی Xiaomi Mi T300

 

 

علاوه بر این، این مسواک برقی شیائومی دارای تعداد زیادی ویژگی است. چه حالت های مختلف تمیز کردن، یادآوری منطقه یا گواهینامه IPX7، که کاملاً ضد آب است.

در حال حاضر می توانیم آن را با هزینه کمتر از 20 یورو در AliExpress خریداری کنیم. و بدون شک یکی دیگر از لوازم ضروری شیائومی برای این قیمت می شود.

 

 

3. پلاگین هوشمند Mi شیائومی، هوشمند سازی هرگونه لوازم خانگی

یکی دیگر از گجت هایی که بیشتر از همه از شیائومی توصیه می کنیم، پلاگین Mi Xiaomi Mi Smart است. در این حالت، این یک پلاگین هوشمند است که به ما امکان می دهد از راه دور هر وسیله الکتریکی را که در خانه داریم کنترل و کنترل کنیم.

 

 

پنج محصول شیائومی زیر 20 یورو که باید داشته باشید.  اخبار Xiaomi A

پلاگین هوشمند شیائومی Mi

 

 

این محصول کاملاً با الکسا همانند Google Home سازگار است. بنابراین ما می توانیم مدیریت آن را به روشی کاملاً ساده اما اقتصادی نیز کنترل کنیم. زیرا هم اکنون می توانیم آن را با حدود 12 یورو خریداری کنیم.

 

 

4. Xiaomi Mi Wi-Fi Range Extender Pro، مشکلات پوشش Wi-Fi خود را برطرف کنید

وجود پوشش WiFi در کل خانه یا محل کار تقریباً غیرممکن است. برای این منظور، شیائومی دارای Mi Wi-Fi Range Extender Pro، یک تکرار کننده WiFi با نسبت کیفیت / قیمت عالی است.

 

 

پنج محصول شیائومی زیر 20 یورو که باید داشته باشید.  اخبار Xiaomi A

Xiaomi Mi Wi-Fi Range Extender Pro

 

با تشکر از این ما می توانیم سیگنال WiFi خود را به مناطق بیشتری از خانه خود گسترش دهیم. همه اینها به روشی کاملاً ساده و همچنین برای خیلی کم. با پرداخت تقریباً 12 یورو، در آمازون می توانید WiFi خانه خود را بهبود بخشید.

 

 

5. جا مایع دستشویی هوشمند شیائومی ، محصولی مهم این روزها

سرانجام، یکی دیگر از محصولاتی که خرید آن را قطعاً توصیه می کنیم، دستگاه جا مایع هوشمند شیائومی است.

اکنون، به دلیل COVID-19، کاملاً ضروری است که از بهداشت خود مراقبت کنیم. این کار را با شستن مرتب دست ها آغاز می کنیم.

 

 

پنج محصول شیائومی زیر 20 یورو که باید داشته باشید.  اخبار Xiaomi A

توزیع کننده صابون شیائومی

 

سیستم تشخیص دست آن باعث می شود تا عملکرد خود به صورت خودکار باشد. و مقدار صابون لازم برای تمیز نگه داشتن دست ما توزیع شود. در حال حاضر می توانیم آن را با حدود 15 یورو خریداری کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *