مجله شیائومی

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

در این مجله قصد داریم معرفی و کاربرد محصولات شیائومی را برایتان بگوییم زیرا استفاده از محصولات شیائومی کمک شایانی به زندگی راحتتر میکند.شرکت شیائومی همیشه درصدر تکنولوژی و فناوری است.فراتر از تلفن های هوشمند مشهور در جهان،همچنین دستبند های Mi Band ،لپ تاپ های ارزان قیمت Mi Air،دوربین معروف Xiaomi Yi یا Xiaomi Mi Robot ،جاروبرقی رباتیک تقریبا به اندازه رومبا همه آنها محصولی هستند که برای زندگی ما بسیار مفید هستند،همچنین همه آنها از ارزش بالایی برخوردار هستند که مارک شیائومی به آن معروف است.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

قصد داریم روی معرفی و کاربرد محصولات شیائومی که میتوانند خانه شما را به یک خانه هوشمند تبدیل کنند،متمرکز شویم.محصولی که در زندگی روزمره به ما کمک می کند.اما به دلیل گران بودن اغلب از کار اخراج می شود.این موارد را می توان از طریق برنامه تلفن همراه خود به نام Xiaomi Mi Home به طور موثر و از راه دور کنترل کرد.و میتوان آنها را برای توسعه عملکردهای خود متصل کرد.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی که خانه شما را به یک خانه هوشمند تبدیل می کنند

اولین سوالی که ممکن است درمورد کاربرد محصولات شیائومی بپرسیم این است.که چه نوع محصولات شیائومی برای تبدیل خانه خود به یک خانه هوشمند را پیدا کنیم؟ اگر شیائومی با چیزی شناخته شده است.این بدان معنی است که اکثر دستگاه های آن توانایی اتصال از طریق wifi به یک برنامه را دارند.تا بتواند داده های آن را تجزیه و تحلیل کند یا برنامه آن را خاموش و روشن کند. (مثلاً با ربات هوشمند شیائومی) یا مقیاس هوشمند آن.ما قصد داریم در مورد کسانی که امنیت و کنترل شرایط خانه را متمرکز کرده اند صحبت کنیم تا فضای خانه بسیار راحت تر و کنترل آن از راه دور باشد.

 

کیت شیائومی خانه هوشمند من

اگر می خواهید از مزایای یک خانه هوشمند لذت ببرید،کیت خانه هوشمند محصولات شیائومی انتخاب خوبی است.این شامل رایج ترین دستگاه ها برای یک خانه هوشمند و نسبتاً ارزان است.این کیت شامل 6 محصولی است که اکنون می خواهیم درباره آنها صحبت کنیم. اگرچه با بررسی فروشندگانی را پیدا می کنید که کیت را با 4 دستگاه از 6 دستگاه ارائه می دهند.اما ما 6 مورد را به عنوان جدیدترین آن پیشنهاد میکنیم.همچنین می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید.بنابراین اگر خانه شما بسیار بزرگ است می توانید سنسورها را جداگانه خریداری کنید.آنها را با موارد قبلی ترکیب کرده و هماهنگ کنید که این یک مزیت بزرگ است.در آخر،به یاد داشته باشید که به جز آن دسته از دستگاه هایی که از طریق برق تغذیه می شوند.بقیه توسط باتری تغذیه میشوند.بستگی به نوع باتری دارد که تقریبا 1 سال دوام می آورد.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

مرکزیت

این دستگاه،پایگاه مرکزی همه دستگاه ها است و وظیفه کنترل عملکرد صحیح آنها را بر عهده دارد.در صورت برنامه ریزی شده قادر به پخش صدا و نور از راه دور است.اگر مثلاً به تعطیلات برویم وبخواهیم درساعتی خاص چراغ راروشن کنیم تا احساس کنیم خانه شخصی وجود دارد بسیار مفید است.

فقط برنامه را وارد کنیم و برای روشن یا خاموش کردن برنامه ریزی کنیم.همچنین می توانیم شدت نور ساطع شده ونوع رنگ را کنترل کنیم.مانند قرمز ، زرد ، آبی … این نور همچنین می تواند روشن شود تا هر حرکتی را در سنسورهایی که به آن متصل هستند تشخیص دهد.

در مورد صدایی که از آن منتشر می شود؛این نوعی “بلندگو” نیست،اما در برنامه ما برخی از صداهای از پیش تعیین شده (زنگ تلفن ، زنگ امنیتی …) را پیدا خواهیم کرد و می توانیم آن را طوری تنظیم کنیم که تابلو هنگام تشخیص آن صدا را پخش کند تغییرات در هر یک از حسگرهای دیگر و دستگاه های Xiaomi. در تصویر زیر می توانید نمونه ای از تغییرات نوری را که در بالا به شما گفتیم مشاهده کنید.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

سنسور حرکت و نور

اگر بخواهیم امنیت بیشتری به خانه خود اضافه کنیم ، این سنسور از لوازم ضروری  است. این دستگاه کوچکی است که تمام حرکاتی را که در شعاع عملکرد 170º انجام می شود ، ثبت می کند.هنگامی که حرکت را تشخیص میدهد،میتوان آن را به گونه ای پیکربندی کرد که در هنگام تشخیص سنسور روشنایی کم،نور را روشن می کند.یا صدا را در ورودی از آن ساطع می کند.اعلانی را به تلفن همراه ما ارسال می کند یا چراغ عبوری را روشن می کند.به ما اجازه می دهد اگر فردی ناخواسته در خانه ما وجود دارد کنترل کنیم.همچنین می تواند برنامه ریزی کند که اگر دستگاه شما مدتی حرکت را تشخیص ندهد،دستگاه خاصی را روشن یا خاموش کند.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

سنسور درب و پنجره

در واقع این دو سنسور هستند که با هم ترکیب می شوند و روی قاب و روی درب یا پنجره قرار می گیرند.با باز شدن درب یا پنجره،سنسورها آن را تشخیص می دهند و می توان عملیاتی را برنامه ریزی کرد تا به این مسئله پاسخ دهد.مثلاً چراغ های دروازه را روشن کنید یازنگ هشدار راخاموش کنید.در صورت وجود دوربین IP شیائومی بهم پیوسته،به محض تشخیص باز شدن پنجره ها یا درها،شروع به ضبط می کند.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

سنسور دما و رطوبت

همانطور که از نام آن پیداست،این سنسور به ما امکان می دهد تا شرایط دما و رطوبت اتاق را که در آن قرار دارد،ببینیم.این تغییرات را در طول روز،با فواصل 45-50 دقیقه برای صرفه جویی در انرژی ثبت می کند.میتواند برنامه ریزی شود تا درصورت غیرطبیعی بودن دما و رطوبت به ماهشدار دهد. (برای تشخیص نشت آب یا آتش سوزی بسیار مفید است).محصولات شیائومی بی نظیر است!

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

خروجی هوشمند

این پریز هوشمند یکی از جالب ترین دستگاه های موجود در کیت است.زیرا به شما امکان می دهد دستگاه های دیگری را که در محدوده Xiaomi نیستند کنترل کنید.با اتصال هر دستگاهی به آن میتوانیم مصرف برق آن را تشخیص داده وبرای مدت زمانی ضبط کنیم.از دستگاه در برابر اضافه بار الکتریکی محافظت کنیم یا برنامه خاموش و روشن شدن آن را برنامه ریزی کنیم. تنها مشکل این است که ما باید آن را از طریق یک آداپتور متصل کنیم ، زیرا فقط با یک پلاگین چینی همراه است.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

ریموت دستگاه مادون قرمز جهانی شیائومی

چند کنترل از راه دور در خانه خود دارید؟ در حال حاضر ، روی میز کار من به طور متوسط ​​سه تاوجود دارد.تلویزیون،تقویت کننده و تهویه مطبوع بدون احتساب هزاران کنترل دستگاه های دیگر که در کشو ذخیره کرده ام،تا از دید آنها جلوگیری شود.شیائومی این ریموت عملی جهانی را ایجاد کرده است که با تمام دستگاه های مادون قرمز سازگار است و ازطریق WIFI کار می کند.بنابراین میتوانید دستگاه های خود را از راه دور کنترل کنید.مثلا در آنجا به نظر برسد کسی در خانه است حتی اگر هزاران مایل فاصله داشته باشیم.برای کنترل همه اینها فقط باید ابزار My Homeو پلاگین IR Xiaomi آن را بارگیری کنیم.یا فکرش را کنید در یک روز بسیار گرم وقتی به خانه می رسید،می توانید روی مبل دراز بکشید وخونسردانه بدون حضور خود تهویه هوا یاتلویزیون را روشن کنید.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

به ادامه معرفی و کاربرد محصولات شیائومی بپردازیم!

 

کنترل کننده،مکعب جادویی شیائومی

آیا از قبل برخی از این دستگاه ها را دارید که به شما نشان می دهیم؟ اکنون شما باید یاد بگیرید که چگونه آنها را به روشی راحت و عملی کنترل کنید. گوشی Xiaomi Mi مکعب یک مکعب کوچک فقط 4.5 سانتی متر است که با آن شما می توانید تمام دستگاه هارا از پلت فرم گوشی Xiaomi به راحتی اداره کنید. این 6 عمل را می شناسد : چرخش 90 درجه ، چرخش 180 درجه ، لمس مضاعف ، چرخش ، فشار و لرزش.از طریق برنامه My Controller ،میتوانید اطمینان حاصل کنید که هریک از این اقدامات در دستگاه های مختلفی که در خانه خود داریم به یک پاسخ تبدیل می شود: خاموش یا روشن کردن چراغ ها ، تهویه هوا ، بلندگوها …

 

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

تصفیه کننده هوا شیائومی تصفیه کننده هوا My 2

چین یکی از شهرهایی است که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد.بنابراین منطقی است که محصولات شیائومی به فکر ایجاد دستگاه تصفیه هوا باشد.اما هر روز شهرهای بیشتری تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند.بنابراین این دستگاه تصفیه انتخاب خوبی برای هر یک از ما تبدیل شده است.نسخه دوم این دستگاه تصفیه میتواند تا 380متر مکعب در ساعت بازچرخانی کند ودر حال کار باشد.

دامنه آن تا 48 متر مربع در اطراف دستگاه است.فضای کمی را اشغال می کند زیرا ابعاد آن 52 سانتی متر ارتفاع و 24 سانتی متر عرض است و دارای 3 حالت عملکرد است : اتوماتیک (چرخش خود را با شرایط محیطی تطبیق می دهد) ، بی صدا (کم 380 تا 330 متر مکعب در ساعت ، بنابراین صدای کمتری تولید می کند) یا حالت سلامتیکاملاً ساکت است و همانطور که انتظار می رود ، با استفاده از برنامه Xiaomi Mi Home می توانید میزان بازچرخانی هوا و مدت زمان باقی مانده تا نیاز به تغییر فیلتر را کنترل کنید.

برای کسانی که از آلرژی رنج می برند،مفید و کارآمد میباشد.حتی اگر مشکلات تنفسی نداشته باشیم نیز،می تواند این مشکل را به تعویق بیندازد.

 

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

Xiaomi Mijia PM2.5 (مانیتور کیفیت هوا)

این دستگاه مکمل تصفیه کننده هوای پاراگراف بالا است که توضیح دادیم.با اینکه می توان آن را توسط برنامه کنترل شود اما قادربه تجزیه و تحلیل کیفیت هوا نیست.برای این کار ماباید این مانیتور کوچک رابا صفحه نمایش oled خریداری کنیم که در آن بتوانیم شرایط هوای محیط خود را ببینیم. 

مانیتورمیزان ذراتpm2.5 ، ذرات میکروسکوپی را که نتیجه آلودگی ماشین هستند.تجزیه و تحلیل میکند و براین اساس میتوانید دستگاه تصفیه راخاموش یابسته به مقدار ذرات موجود در هوا،خاموش کنید.

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

به ادامه معرفی و کاربرد محصولات شیائومی بپردازیم!

 

 

 Xiaomi Mi Plant (فلور مانیتور)

آخرین باری که به آبیاری گیاهان خود مشغول بودید را به خاطر نمی آورید؟ آیا شما حتی یک کاکتوس را کاشتید؟شیائومی می تواند با این دستگاه کوچک به شما این امکان را فراهم سازد که وضعیت گیاهان خود را کنترل کنید.به شما کمک کند و به نظر می رسد که بسیار خوب کار می کند زیرا فروش خوبی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در گلدان بچسبانید ، و باعث می شود سنسورهای آن بتوانند وضعیت زمین را تشخیص دهند ، آن را با برنامه Mi Smart Home هماهنگ کرده و به هم متصل کنند.

وقتی آن را بهم پیوند دادیم ،پباید انتخاب کنیم که کدام نوع گیاه را می خواهیم کنترل کنیم،زیرا هر یک از آنها نیازهای مختلفی دارند. این دستگاه داده هایی مانند نور،رطوبت،سطح pH ،مواد مغذی و دمای گیاه را ضبط می کند و به ما امکان می دهد در صورت رشد صحیح گیاه تجسم داشته باشیم.اگر باغبانی را دوست دارید وسیله ای ایده آل است وهمچنین قیمت نسبتاً کمی نیز دارد.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

 Xiaomi flora (گلدان گل هوشمند)

اگرچه دستگاه قبلی به اندازه کافی بسیار مقرون به صرفه است.اما شیائومی تصمیم گرفت آن را در نسخه گلدان گل نیز بسازد.مانند مورد قبلی،از طریق بلوتوث متصل می شود و دارای یک آرم میباشد که طبق یک کد رنگی،در صورت نیازبه رسیدگی گلدان(آبیاری یانیاز به کود)به ما اطلاع می دهد.به یاد داشته باشید که می توانید با استفاده از برنامه Xiaomi MiHome یا Flower Care گیاه را کنترل کنید.

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

Xiaomi Yeelight (چراغ های LED با کنترل از راه دور)

شیائومی دارای طیف گسترده ای از لامپ ها و چراغ های LED با کنترل از راه دور است.از بین همه دستگاه های هوشمند شیائومی،این مورد بینظیر است.زیرا نور در زندگی روزمره ما ضروری است و توانایی انطباق و کنترل شدت یا رنگ نور با سناریوهای مختلف می تواند بسیار جالب باشد.

طیف وسیعی از چراغ های هوشمند شیائومی ” Xiaomi Yeelight ” نامیده می شوند و لامپ ها را با قیمت بسیار مناسبتر نسبت به رقبای خود پیدا خواهیم کرد. در زمینه “لامپ” یکی از بهترین و شناخته شده است. به شما اجازه تغییر رنگ و کنترل شدت را میدهد،همچنین برای میز کنار تخت عالی است.

این یک لامپ با طیف وسیعی از رنگ های RGB است.بنابراین نه تنها می توانیم رنگ و شدت آن را تغییر دهیم.بلکه میتوانیم آن را از راه دور خاموش و روشن کنیم.طول عمر آن می تواند به 11سال برسد. بنابراین اگرچه ممکن است در ابتدا یک سرمایه گذاری گران به نظر برسد. (گرچه قیمت آن بسیار منطقی تر از قیمت پیشنهادی رقبا است).اما درطولانی مدت می تواند در هزینه ما صرفه جویی کند.

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

به ادامه معرفی و کاربرد محصولات شیائومی بپردازیم!

 

دوربین های مدار بسته شیائومی

اگر بخواهیم از راه دور خانه خود را کنترل کنیم و مطمئن شویم که همه چیز خوب پیش می رود،دوربین های IP یک راه حل خارق العاده هستند.طبیعتاً موارد ساخته شده توسط شیائومی با ارزش بسیار خوب،پرفروش ترین ها هستند . در حال حاضر شیائومی 2 مدل مختلف ارائه می دهد که اکنون آنها را بررسی خواهیم کرد.

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

°Xiaomi Mijia 720P 360 

این یک دوربین نظارتی با زاویه چرخش 360 درجه است که به شما امکان میدهد آن راتا °360  بچرخانید.رزولوشن 720،کارت ذخیره 32 گیگابایت،دارای عملکرد دید در شب تا 9M،میکروفون،بلندگو از ویژگی های ممتاز این دوربین امنیتی می باشد.اما بدون شک جالب ترین جنبه این است که مامیتوانیم آن را از راه دور با استفاده ازبرنامه Mi Home کنترل کنیم.اگر می خواهید دوربینی با عملکرد چرخش 360 درجه و کیفیت 1080p داشته باشید،این شرکت به تازگی Xiaomi Mijia 1080p 360º جدید،با همان ویژگی ها اما وضوح بیشتر،با هزینه حدود 70 دلار

اگر به دنبال یک دوربین نظارتی با وضوح بالا (یا وب کم) باقیمت چشمگیر هستید Mijia 1080P بهترین انتخاب است.این دوربین شامل رزولوشن 1080P FullHD ،میدان دید 130 درجه،میکروفون و بلندگو،تشخیص حرکت،دید در شب تا 10 متر،پشتیبانی از microSD تا 64 گیگابایت و امکان انتخاب مناطقی است که در صورت تشخیص تغییرات دوربین هشدار می گیرد.درمنطقهبه طورخلاصه،بسیار شبیه دوربین قبلی است اما توانایی چرخش 360 درجه را ندارد ، قیمت آن تقریباً به 36 دلار کاهش می یابد،بنابراین یک گزینه عالی برای در نظرگرفتن آن است؛کیفیت خوب و قیمت خوب

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

 

 Xiaomi MiJia Honeywell (ردیاب نشتی گاز و آتش)

پیش از این ما در مورد برخی از محصولات شیائومی صحبت کردیم که می تواند به ایمنی خانه شما کمک کند.اما بدون شک یک خانه کاملا ایمن به این دو دستگاه احتیاج دارد: ردیاب نشت گاز و ردیاب آتش . این دو ردیاب است که توسط شیائومی با همکاری مارک معروف Honeywell ساخته شده است که سابقه طولانی در ایجاد ترموستات (دیگ بخار ، گرمایش) و ردیاب دارد. داشتن این ردیاب ها می تواند از خطرات غیر ضروری جلوگیری کند و همچنین مقرون به صرفه است.

هر دو دستگاه از راه دور کار می کنند.بنابراین اگر تشخیص دهند که سطح گاز یا گرما در اتاق بیش از حد نرمال است.اعلانی را به تلفن همراه ما ارسال می کنند.همچنین می توانیم آن را تنظیم کنیم تا زنگ هشدار دروازه را تحریک کند .آشکارساز گاز را می توان با کلیک در اینجا با هزینه 35 دلار در AliExpress پیدا کرد ، و آشکارساز آتش را از حدود 25 دلار اینجا . قیمت نسبتاً ارزان با توجه به آنچه می توانیم پس انداز کنیم. عملکرد هشدار می تواند به طور مستقل کار کند اما اگر بخواهیم اعلانی برای ما ارسال کند به دروازه نیاز داریم.

 

معرفی و کاربرد محصولات شیائومی

 

سعی کردیم با معرفی و کاربرد محصولات شیائومی نمونه هایی از محصولات را برایتان در این مجله معرفی کنیم.امیدواریم برایتان مفید و سارنده بوده باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *