مجله شیائومی

نقد و بررسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini

ساعت شیائومی

هنگامی که Huami دو محصول جدید ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTR 2 و GTS 2 خود را ارائه داد. افراد فنی پشت این دستگاه ها شروع به منفی بافی کردند. اما آنها نمی دانستند که این شرکت یک سورپرایز دیگر برای آنها دارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini با قیمت کمتر و حتی جمع و جورتر و راحت تر روی مچ دست فروخته می شود. این ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini است که پس از رسمی شدن در چین اکنون در اروپا و ایتالیا نیز موجود است.

همانطور که از نامش پیداست، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini نسخه کوچک و فشرده ای از برادر بزرگتر خود است. بدون اینکه از ویژگی ها و مشخصات برتر، مانند وجود یک صفحه 1.55 اینچی AMOLED با رزولوشن 306×254 پیکسل و پشتیبانی همیشه در حالت نمایش، با اشکال مربع و حاشیه های بهینه شده. بنابراین یک نمایشگر کمی کوچکتر از 1،65 اینچ استاندارد GTS 2 است اما وضوح آن کمتر نیست.

بدنه آلیاژ آلومینیوم فقط برای وزنی معادل 19،5 گرم و ضخامت فقط 8،95 میلی متر حفظ می شود. در لبه سمت راست قاب یک دکمه فیزیکی وجود دارد. در حالی که شما می توانید لباس شخصی خود را هم از طریق صفحه ساعت و هم با تغییر بند ست کنید، که دارای مکانیزم 20 میلی متر و مکانیزم آزاد شدن سریع است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini در سه رنگ صورتی، سبز و مشکی موجود است.

 

amazfit gts 2 mini

 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini رسمی در ایتالیا: سبک ، اقتصادی اما فوق العاده کاربردی

ظاهراً کاملاً جدید و  جوان پسند است. اما به عملکردهای ارائه شده توسط ساعت هوشمند Huami می رسیم. که همه چیزهایی را که برای پیگیری سلامتی شما نیاز دارید. مانند توانایی نظارت بر سطح اکسیژن خون، یا مقدار SpO2 ، ضربان قلب و مانیتور خواب را ارائه می دهد. به فازهایی از جمله REM و همچنین چرتهای روزانه تقسیم می شود. اما در حال حاضر در مرحله تجدید نظر، کنترل چرخه قاعدگی و مقدار PAI را نیز پیدا می کنیم. شاخصی که تمام داده ها را در یک امتیاز واحد جمع می کند تا همیشه حالت بدنی شما تحت کنترل باشد.

amazfit gts 2 mini

 

70 ورزش وجود دارد که می توان آنها را ردیابی کرد. حتی با کمک GPS + Glonass یکپارچه و حتی نیازی به ترس از آب نداریم. زیرا ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini ضد آب است. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini به یک باتری 220 میلی آمپر ساعتی متکی است. که حداقل 7 روز استفاده شدید در مقایسه با شارژ 2 ساعته را به گفته سازنده تضمین می کند. سپس بلوتوث 5.0 را برای اتصال به گوشی هوشمند ارائه دهید. در حالی که مشخص نیست که آیا امکان تعامل با دستیاران مجازی مانند الکسا را ​​داریم. زیرا میکروفون نیز وجود دارد.

بیایید به نکته بپردازیم ، این قیمت فروش است ، که برای ایتالیا 89،90 یورو با در دسترس بودن از پایان دسامبر سال 2020 ، مستقیماً در وب سایت رسمی مارک و از طریق فروشندگان مجاز. از جمله آمازون ، البته اولین مرحله فروش منحصر به فروشگاه آنلاین شرکت خواهد بود.

 

amazfit gts 2 mini

 

البته، اگر شایعات بیشتری مطرح شود ، ما حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *